Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 12 [ 284 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stardew Valley

 
Profiel   

Sinds kort zijn mijn vriend en ik lichtelijk verslaafd aan Stardew Valley. We spelen het op de Switch.

Zijn er nog meer bokkers die Stardew Valley spelen? Misschien leuk om tips uit te wisselen! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 23:44 



 
Profiel   

Ik speel Stardew op pc.
Heb op het moment een dipje. Dus speel het nu wat minder, maar blijf het leuk vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 12:32 



 
Profiel   

Ik heb het twee uur gespeeld, daarna gestopt. :') Ik vond het ontzettend leuk maar heb nooit tijd ervoor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 12:35 



 
Profiel   

Ik heb het ontzettend veel gespeeld samen met een vriend van mij op de pc. Superleuk spel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 12:50 



 
Profiel   

Ik heb het een tijdje heel fanatiek gespeeld toen het net uit was op de Switch.
Vond het superleuk, maar als je alles hebt gehaald is er niet meer zo heel veel aan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 13:03 



 
Profiel   

Hier nog een :D Ik heb hem grotendeels uitgespeeld maar op een gegeven moment was ik alleen nog maar bezig om achievements te halen, o.a. alle mogelijke vissen vangen, en om het museum helemaal vol te krijgen, verder was er niks meer te doen. Toen ben ik gestopt, maar nu ik dit topic zie heb ik weer zin om overnieuw te beginnen :D

Edit:

Hebben jullie deze easter eggs al gevonden? misschien kent iemand ze nog niet :D

-Tijdens het opstarten van het spel krijg je een scherm Chucklefish en daarna een scherm van Concernedape, zorg dat je geluid aan staat en klik op Concernedape en hij maakt een geluid en trekt een gekke bek.
- In het startmenu (waar je new game, load etc. kan kiezen) Daar zitten hier en daar boomblaadjes aan de titel letters. Daar kan je op klikken, en als je erop klikt alsof je adhd hebt dan gebeurt er wat.

Have fun :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 13:49 



 
Profiel   

Jaaa stardew valley <3 ik heb 'm inmiddels ook wel een beetje uit, maar heb er veeel uren lol van gehad :D Ik had er ook echt een lijstje naast liggen wat alle NPC's lievelingscadeaus waren en wanneer ze jarig waren enzo :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 17:19 



 
Profiel   

jaaa <3 heerlijk spel voor op de switch. ben vooral bezig met farmen en minen, qua cadeautjes moet ik nog even leren hoe en wat haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 11:24 



 
Profiel   

Wat cadeautjes betreft, ik heb altijd kopjes koffie op zak en de meeste personages vinden dat wel oké. Het is niet hét ultieme cadeautje voor elk personage maar zo krijg je je friendship toch wat omhoog zonder dat je inventory direct propvol zit :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 11:35 



 
Profiel   

Ik heb dit spel ook voor de Switch, maar ik kan er niet echt inkomen. Ik ben dit soort spellen wel gewend van o.a. Harvest Moon, Story of Seasons en Rune Factory. Nu ik jullie enthousiaste berichten zie moet ik het binnenkort toch nog maar een kans geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 11:42 



 
Profiel   

Leuk, meer spelers! Ik vind het niet eens zo heel leuk, maar ik kan gewoon niet stoppen. :+ Op dit moment ben ik ook vooral bezig met farmen en verzamelen. Ik heb nu kippen en koeien, dus ik zit echt nog in het begin! Wel al 11 uur speeltijd op de teller staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 11:59 



 
Profiel   

Ik en mijn vriend spelen het ook samen. Hij op de switch en ik dan op pc. Heb er nu iets meer dan 50u in zitten, oeps. Ontzettend leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 12:05 



 
Profiel   

Ik heb er maar 218 uur in zitten.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 18:29 



 
Profiel   

Ik heb er op het moment 130 uur in zitten :')

Vind het zelf een erg leuk spel maar ik heb dan ook nog niet alle achievements behaald. Speel het op de laptop zonder muis, best uitdagend, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 12:26 



 
Profiel   

Even een upje! Ik speel het sinds een week op mijn laptop :) Mijn vriend had het gekocht voor op de Switch en zodoende ben ik het ook gaan spelen!
Ik heb er nu 10 uur inzitten haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 17:20 



 
Profiel   

Leuk! Mijn vriend en hebben sinds deze week een co-op boerderij via de pc. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 17:37 



 
Profiel   

Oh gosh..
Door het zien van de naam krijg k al herinneringen van vroeger toen ik dit altijd met mijn vriendje speelde :') Waren echt leuke tijden, hadden zo'n hele farm met vanalles dr op en dr aan. K kan me ook nog wel herinneren dat k geen reet snapte hoe alles werkte en hij geïrriteerd raakte dat hij alles voor moest doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 17:55 



 
Profiel   

Ja Stardew, mijn chill game :D heb er bijna 800 uur inzitten, nog lang niet uitgespeeld maar dat komt ook omdat ik fanatieke en niet zulke fanatieke periodes heb :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 18:14 



 
Profiel   

Heb hem nu ook op de ps4. Werkt een stuk fijner dan de switch :D blijft zown fijn spel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 19:24 



 
Profiel   

Mijn vriend en ik speelde dit ook een hele tijd! Hebben er 64 uur inzitten en het meeste wel gedaan, dus al weer een hele tijd niet gespeeld.
Misschien binnenkort toch maar weer eens spelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 19:47 



 
Profiel   

Hoi,

Ik speel dit sinds gisteren op mijn mobiel. Zijn er hier meer die het op mobiel hebben? Ik vind het vissen echt te lastig met die balk goed houden. Zijn er mensen die daar nog tips voor hebben?
Veel van de quests is namelijk vissen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 20:42 



 
Profiel   

Jorex schreef
Hoi,

Ik speel dit sinds gisteren op mijn mobiel. Zijn er hier meer die het op mobiel hebben? Ik vind het vissen echt te lastig met die balk goed houden. Zijn er mensen die daar nog tips voor hebben?
Veel van de quests is namelijk vissen...


Ik heb het sinds kort ook op mijn mobiel. En inderdaad, dat vissen is een hel. Heb tot nu toe 1x een vis gevangen dus kan je niet helpen ben ik bang haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 20:47 



 
Profiel   

Jorex schreef
Hoi,

Ik speel dit sinds gisteren op mijn mobiel. Zijn er hier meer die het op mobiel hebben? Ik vind het vissen echt te lastig met die balk goed houden. Zijn er mensen die daar nog tips voor hebben?
Veel van de quests is namelijk vissen...


Ik speel het inmiddels een paar maanden op mijn mobiel en vissen vond ik in het begin ook echt onmogelijk. Eerst ook heel lang niet gedaan. Die quest kan je ook gewoon negeren. Maar inmiddels lukt het me vaker wel dan niet om een vis te pakken te krijgen. Het is even wennen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 17:00 



 
Profiel   

Er zijn dacht ik recepten die die de fish-skill tijdelijk verhogen, misschien helpt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 19:14 



 
Profiel   

Voor vissen als het niet lukt probeer dan eens in de rivier in het dorp te vissen. Daar zitten iets makkelijkere vissen. Ik geloof ook dat je in het meer (waar ook de mijn is) ook makkelijke vissen hebt. Gewoon niet opgeven. uiteindelijk wordt je vis skill hoger en wordt het makkelijker.

Op mobiel vind ik het spel niet zo leuk, op pc heb ik nu 107 uur :p.

Mijn tip is om zo veel mogelijk geld te sparen voor The egg festival. En dan zo veel mogelijk aardbei planten kopen. De helft te planten, en de andere helft voor jaar 2 bewaren :).

Geen dieren nemen voor je een silo hebt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 19:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 12 [ 284 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen