Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 59 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Chernobyl serie

 
Profiel   

Hij komt april 2020 op Canvas zag ik. Canvas kan je bij KPN alleen niet opnemen dus dat is wel een beetje jammer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 07:00 



 
Profiel   

Ik heb m samen met mijn vriend gezien.

Erg goede serie, en wat een ramp.. ik bestond toen nog bij lange na niet, maar mien hemel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 07:33 



 
Profiel   

_Nelleke_ schreef
Ik heb 2 afleveringen gekeken en toen ook besloten om te stoppen met kijken. Niet omdat de serie slecht was maar een beetje om dezelfde reden als Jackytje. Ik kreeg er helemaal de kriebels van en was de volgende dag nog misselijk. Voornamelijk omdat ik in mijn achterhoofd heb dat het echt gebeurt is en dat het zo nogmaals kan gebeuren. Brrr...

Ik had dus éxact hetzelfde gevoel! Ben blij dat ik niet alleen was want voel me nu wel een beetje seuterig :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 12:58 



 
Profiel   

Ik vond het een erg indrukwekkende serie. Niet alles zal kloppen in de serie, maar de grote lijnen kloppen, vooral hoe ze het verborgen wilden houden en wat de gevolgen hadden kunnen zijn.

Schijnt dat de Russen nu zelf een serie willen maken over hoe het 'echt' gegaan is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 08:42 



 

Ontzettend goede, heftige serie.
Echt een serie die me een best nare nasmaak gaf ( nog 1 aflevering te gaan), en waarbij ik soms echt heb weggedraaid.
En het idee: dit had heel anders kunnen aflopen en wie weet wat er nog meer wordt verzwegen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 16:32 



 
Profiel   

Is dit ook ergens te kijken als je geen HBO hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 17:04 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
Is dit ook ergens te kijken als je geen HBO hebt?


Ziggo Go heeft hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 17:33 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Ontzettend goede, heftige serie.
Echt een serie die me een best nare nasmaak gaf ( nog 1 aflevering te gaan), en waarbij ik soms echt heb weggedraaid.
En het idee: dit had heel anders kunnen aflopen en wie weet wat er nog meer wordt verzwegen..

Feitelijke ongeluk dateert van 26 april 1986, de eerste berichten waren van 27 april en kwamen uit Zweden.
Dankzij de wind }> anders had de Sovjet Unie nog langer zijn mond gehouden.
De rest is bekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 17:45 



 

Ja echt he, daar krijg ik echt de rillingen van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 17:49 



 
Profiel   

Ik zie nu net aflevering 1. Is dit verstandig om alleen te kijken? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 20:24 



 

Het is niet eng hoor.
Wel indrukwekkend..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 20:27 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Het is niet eng hoor.
Wel indrukwekkend..

Thanks. Tegen horror oid kan ik absoluut niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 20:29 



 

Alleen aflevering 3 laat wat nare beelden zien.
Per pb wil ik evt wel wat vertellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 20:37 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Alleen aflevering 3 laat wat nare beelden zien.
Per pb wil ik evt wel wat vertellen

Zo ver ben ik nog niet :D Denk dat ik de rest met vriendlief ga zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 20:39 



 
Profiel   

Bunn schreef
eilleen333 schreef
Is dit ook ergens te kijken als je geen HBO hebt?


Ziggo Go heeft hem!


Na jullie berichten, moet ik als KPN’er maar afwachten helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 20:42 



 
Profiel   

Ik kan ook niet tegen horror, maar had er ook geen problemen mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 20:46 



 
Profiel   

Ik heb hem helemaal gezien. Sommige dingen zagen er niet prettig uit. En het nare gevoel wat ik kreeg werd versterkt/kwam meer omdat het echt gebeurd is. Tot op zekere hoogte dan want het is geen documentaire.

Vond hem erg indrukwekkend en interresant en zeker het kijken waard. Even dacht ik dat ik er niet tegen kon vanwege de sfeer. Maar het is geen horror of echt vies. Soms even weg kijken helpt.

Maar heel goed hoe ze de sfeer hebben neergezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 20:49 



 
Profiel   

Vond het een hele indrukwekkend serie. In paar dagen uitgekeken. Daarna echt poos over nagepraat met mijn man en vrienden, was echt pakkend en meeslepend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 21:12 



 
Profiel   

Ik ben erg benieuwd naar deze serie wel ziggo klant maar zo ver ik weet hbo. Toch eens kijken of ik dit tijdelijk kan aanschaffen voor een leuk prijsje

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 21:16 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Alleen aflevering 3 laat wat nare beelden zien.
Per pb wil ik evt wel wat vertellen

Ik ga zo aflevering 2 zien. Wil je een pbtje doen?


_kimm schreef
Ik ben erg benieuwd naar deze serie wel ziggo klant maar zo ver ik weet hbo. Toch eens kijken of ik dit tijdelijk kan aanschaffen voor een leuk prijsje

Als je ziggo klant bent moet je de ziggo go app instaleren. Dan kan je hem opzoeken tussen movies. Gratis :D Ik kijk op de tv via een chrome cast. Dan kan je je mobiel naar tv streamen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 17:59 



 
Profiel   

Op mijn Ziggo Go-account kan ik hem alleen op mijn kijklijst zetten en krijg ik de melding dat ik hiervoor een abonnement nodig heb. Op mijn moeders account kan ik hem wel bekijken, dus je zult dan toch ook het HBO-pakket moeten hebben?

Ik ga ‘m ook kijken :j jullie hebben mij erg nieuwsgierig gemaakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 19:50 



 
Profiel   

Ik vind het qua heftigheid heel erg meevallen. Alleen heel verbazingwekkend en schokkend hoe alles verlopen is en hoeveel fouten er gemaakt zijn. En het besef dat dit echt gebeurd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 20:00 



 
Profiel   

Wij hebben net de eerste aflevering gezien. Inderdaad indrukwekkend.

Wel apart omdat ik nog goed weet dat de ramp op het journaal was.

Weet nog dat de koeien op stal moesten blijven en er geen groente van buiten gegeten mocht worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 20:08 



 
Profiel   

Ik wil hem ook zien maar heb geen HBO.. Zo balen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 20:13 



 

Jackytje schreef
_Nelleke_ schreef
Ik heb 2 afleveringen gekeken en toen ook besloten om te stoppen met kijken. Niet omdat de serie slecht was maar een beetje om dezelfde reden als Jackytje. Ik kreeg er helemaal de kriebels van en was de volgende dag nog misselijk. Voornamelijk omdat ik in mijn achterhoofd heb dat het echt gebeurt is en dat het zo nogmaals kan gebeuren. Brrr...

Ik had dus éxact hetzelfde gevoel! Ben blij dat ik niet alleen was want voel me nu wel een beetje seuterig :o


Voor mij ook een reden om nog even te wachten met kijken (sowieso geen Ziggo klant).. ik vind de kerncentrales in België potentieel ook heel gevaarlijk. Heeft de overheid ook jodiumtabletten voor uitgedeeld, zelfs hier in de regio Utrecht. :=

Anderzijds wil ik wel gaan kijken..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 59 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen