Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Spider-Man Far from Home

 
Profiel   

Wie is al geweest of gaat nog?

Ergens eind mei had ik mijn kaartje geloof ik al gekocht, kon niet wachten :')
Ik ben gisteravond geweest en man wat was die gaaf <3
Tom Holland is wat mij betreft de leukste Spider-Man tot nu toe. Atletisch en gewoon super sympathieke gast :D

Ik ga komend weer *\o/*
Gisteren vond de hele zaal het wel geslaagd geloof ik. Er werd regelmatig gelachen of gereageerd op scenes. Dat is dan wel weer het leuke van een volle zaal :D

Oh en tip, blijf echt tot het allerlaatst zitten! Anders mis je wat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 10:00 



 
Profiel   

Jep! Hier in Engeland was ie dinsdag al uit, dus ook maar gelijk gegaan!
Vind m weer geweldig en denk dat van alle Marvel superheroes, spiderman mijn favoriete karakter is (alhoewel Thor t fijnste is om naar te kijken).

Heb verder nooit oude spiderman films gezien, dus kan dat verder niet vergelijken..

Spoiler:
Met de Nederlandse scene keek mn vriend me met n grote lach aan... Veel mensen hier in Engeland denken dat Nederlanders idd écht precies zo zijn :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 10:06 



 
Profiel   

Ik zie net dat ik wel de Spider-Man edities met Tobey Maguire heb gezien, maar niet met Andrew Garfield >;) :oo Die moet ik nog maar eens in gaan halen.
Maar ik blijf er alsnog bij voorbaat al bij :D. Tom Holland heeft gewoon iets super cutes en daarom vind ik hem geweldig. Plus de combi met Avengers en Tony :+:

Spoiler:
Oh serieus, zat die scene er bij jullie ook in?! Ik dacht dat ze per land een andere versie hadden. Maar ik vond het super tof. Met oa Jeroen in de cel en Broek op Langedijk :') Super leuk gedaan. Hele zaal moest lachen


Spider-Man las ik als kind de meeste strips van, denk dat hij toch ook wel mijn favoriet is. Zeker in de vorm van Tom Holland :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 10:17 



 
Profiel   

Ik ga zaterdag dus sla de balkjes nog even over :D
Ik ben echt gék op Tom Holland als Spiderman, ik vind hem echt een top personage neerzetten, ik ben dus weer hè benieuwd naar deze film. Zeker nu als eerste film na Endgame...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 11:22 



 
Profiel   

Inderdaad geen balkjes lezen, moet een verrassing blijven :D Alvast heel veel plezier!

Heel apart trouwens, wij hadden geen enkele reclame of andere film als voorstukje! Hij begon direct!

Oh er mist een woord in mijn openingspost :+ Ik ga komend weekend weer moet daar staan :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 11:25 



 
Profiel   

Oeehh jaa grote fan hier! ik zondag of maandag te gaan.

En ik vind inderdaad dat Tom Holland de beste Spider man is. Hij voegt echt iets toe aan die rol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 11:26 



 
Profiel   

Ik ga vanavond. Heb er zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 15:26 



 
Profiel   

Ik ben het met je eens, vind ook dat Tom Holland de beste Spider Man is tot nu toe! Ik ga aankomende week met mijn broer. Enorm veel zin in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 15:37 



 
Profiel   

Ik kan nu al echt niet wachten tot deel 3 :')

Allemaal veel plezier mensen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 11:16 



 
Profiel   

Ik heb hem woensdag gezien, beetje jammer dat het zo lang duurt tot de volgende. -O-

iedereen die nog gaat: blijf zitten, tot het scherm echt zwart is. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 11:20 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Ik heb hem woensdag gezien, beetje jammer dat het zo lang duurt tot de volgende. -O-

iedereen die nog gaat: blijf zitten, tot het scherm echt zwart is. :')


Haha precies.. wij waren de zaal al uit toen wij het geluid van stemmen hoorden dus snel de zaal weer ingevlugd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 11:23 



 
Profiel   

horzieloverr schreef
Rinkex schreef
Ik heb hem woensdag gezien, beetje jammer dat het zo lang duurt tot de volgende. -O-

iedereen die nog gaat: blijf zitten, tot het scherm echt zwart is. :')


Haha precies.. wij waren de zaal al uit toen wij het geluid van stemmen hoorden dus snel de zaal weer ingevlugd :')

Altijd blijven zitten bij Marvel films! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 11:24 



 
Profiel   

Jup, tot het aller-allerlaatst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 11:24 



 
Profiel   

Rinkex schreef
horzieloverr schreef


Haha precies.. wij waren de zaal al uit toen wij het geluid van stemmen hoorden dus snel de zaal weer ingevlugd :')

Altijd blijven zitten bij Marvel films! :D


Exact wat ik wilde zeggen :D

Jammer dat dat bij Endgame niets uithaalde :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 11:25 



 
Profiel   

Jaaaa, ik vond hem echt hartstikke leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 11:38 



 
Profiel   

Wat was deze weer gewéldig!! :):) Echt een super gave film weer.

Spoiler:
En die scène in NL.... Zal niet bijdragen aan het beeld dat NL bestaat uit Amsterdam en bollenvelden met kaasmarkten, en oranjesupporters (in een cel in Broek op Langedijk waar hij vanuit de ICE terecht is gekomen.... :+ ) Maar we hebben er wel ontzettend om gelachen _O-


Achter me zat iemand die al keihard moest lachen als Tom zijn pink bewoog :+ die zal weinig stem meer over hebben :))


Man hij was echt heel gaaf :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 21:53 



 
Profiel   

Spoiler:
Maar wat een aardige supporters hebben we hier toch. Iedereen is zó nice en behulpzaam :'). Super cliché, maar toch super stoer ons kikkerlandje in zo'n grote internationale film! Vond het wel grappig, Tom in een oranje knvb shirt :))


Jáá zo gaaf! Heb zo'n zin om weer te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 12:16 



 
Profiel   

Djilna schreef
Spoiler:
Maar wat een aardige supporters hebben we hier toch. Iedereen is zó nice en behulpzaam :'). Super cliché, maar toch super stoer ons kikkerlandje in zo'n grote internationale film! Vond het wel grappig, Tom in een oranje knvb shirt :))


Jáá zo gaaf! Heb zo'n zin om weer te gaan!


Spoiler:
Maar t grappige is dus, dat er in t buitenland écht zo over nederlanders gedacht wordt, dat wij allemaal zo behulpzaam zijn! Heeft me bijna aan n baan geholpen, puur omdat ik nederlandse was. Maar had net n andere baan aangenomen, dus heb t afgewezen :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 12:23 



 
Profiel   

Net terug van bios. Hij was echt geniaal, en dat stukje na de aftiteling vind ik dan weer zo sneu voor hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 14:05 



 
Profiel   

Ik heb hem zaterdag gezien, ik vond het ook echt een geweldig leuke film! Snel tempo, veel humor, goede actie en prachtige CGI. Verhaal was een tíkkie voorspelbaar, maar niet storend.

After credit scenes waren fantastisch, vooral de laatste verklaarde zoveel!

Ik vind Tom Holland het ook enorm goed doen :j Jong, geloofwaardig atletisch en heel sympathiek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 09:27 



 
Profiel   

Waar staat CGI ook alweer voor? Oh, lama. Computer Generated Imagery ;) Was het even kwijt.
Ja super knap gedaan. Lijkt me toch echt een extra dimensie geven aan het acteren!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 09:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen