Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help mijn man is klusser

 
Profiel   

Onze dochters zijn weer is ' help mijn man is klusser ' aan het kijken, ik kijk met een half oogje mee ( en ik weet gelijk weer waarom ik bijna nooit tv kijk haha)... en elke keer verbaas ik me weer over de slachtofferrol die neergezet wordt van de vrouw. Hebben die dames dan geen handen ofzo, je hebt dan zelf toch ook al die tijd niets gedaan denk ik dan? Het is toch je gezamenlijke huis... Hoezo moet die man alles doen en de vrouw moet dan in een hotel... ik verbaas me erover dat in deze tijd van emancipatie de vrouw zichzelf zo neer wil zetten.

(Al vraag ik me ook hoeveel er in scène is gezet)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 21:09 



 
Profiel   

Omdat topics over televisieprogramma's op Entertainment horen word dit topic daarheen verplaatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 23:34 



 
Profiel   

Dat heb ik dus ook altijd als ik dat programma voorbij zie komen . Stop met jammeren en ga zelf eens aan de slag. Of huur iemand in >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 23:38 



 
Profiel   

Bij ons naast hebben wij een live help mijn man is klusser film. Man kan hoop met zijn woorden, vrouw doet niks en onder tussen al een hoop dingen gebeurd zoals bv een knal horen en meneer valt naar beneden met ladder en al etc. Inmiddels lijkt vrouw 1 ingeruild te zijn dus waarempel er gebeurd weer iets rondom huis want je moet je wel even laten zien hoe goed je kunt klussen.....

Zelf ook klushuis maar zo blij dat wij samen alles doen en kunnen maar ook elk vrij uurtjes ermee bezig zijn. Snap dan ook nooit als er zo'n project gekocht wordt, waarom het enkelt een manneniets moet zijn. Iedereen kan wel iets aan huis doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 00:43 



 
Profiel   

Oh daar kan ik me inderdaad ook altijd zo aan ergeren. Die vrouwen die wel kunnen klagen maar blijkbaar niet zelf iets kunnen oppakken.
Je kan zelf toch ook wel iets verven, behangen of vastschroeven.
Had ik met mijn ex het aan hem overgelaten had er in 15 jaar niks aan het huis gebeurd. ( nou begon die gewoon nergens aan, dus had ook niet in de troep gezeten)
Nu weer een huis gekocht en kijk er al naar uit om aan de slag te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 01:17 



 
Profiel   

Eentje uit roosendaal vroeger had een verbouwd af huis terugkregen bij het programma en had nog het lef te zeggen dat het niet goed genoeg was _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 01:25 



 
Profiel   

Was dat niet die vrouw die klaagde over de stopcontacten ofzo in de keuken? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 01:38 



 
Profiel   

Er was een aflevering vorig seizoen vlak bij mijn huis opgenomen, dat vrouwke kon juist niet stoppen met bemoeien en vond niks goed. :+ Daar erger ik me dan nog 10 x erger aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 02:32 



 
Profiel   

Ooit was er een stel die alles verzonnen had, zodat ze hulp kregen etc. Ze zijn daar toen achter gekomen en toen hebben ze volgens mij alleen de kamers van de kinderen afgemaakt.


Zou me niet verbazen als er meer zijn :=

Deze dus:
https://www.televizier.nl/overig-tv-nie ... ijn-man-is

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 02:36 



 
Profiel   

Oh ik dacht dat ik de enige was die me daar zo aan ergerde. Niet dus :D . Ik verbaasde ook keer op keer weer dat die mannen daar aan mee doen. Zich voor heel nederland zo te kakken laten zetten door hun eigen vrouw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 06:52 



 
Profiel   

Mijn man ergert zich er vooral aan,kunnen die vrouwen niks zegt hij dan.Al doet hij hier ook het zwaarste werk en doe ik verven en behangen en opruimen voornamelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 07:02 



 
Profiel   

beatje schreef
Mijn man ergert zich er vooral aan,kunnen die vrouwen niks zegt hij dan.Al doet hij hier ook het zwaarste werk en doe ik verven en behangen en opruimen voornamelijk.



Als je als vrouw niet handig belt bel je toch een klusbedrijf? Dat passief wachten snap ik niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 07:15 



 
Profiel   

belle_boef schreef
beatje schreef
Mijn man ergert zich er vooral aan,kunnen die vrouwen niks zegt hij dan.Al doet hij hier ook het zwaarste werk en doe ik verven en behangen en opruimen voornamelijk.


Als je als vrouw niet handig belt bel je toch een klusbedrijf? Dat passief wachten snap ik niet

Ik denk dat het een kwestie is van compromis sluiten en idd niet op je reet gaan zitten wachten tot iets gebeurt.Of je schakelt iemand in of probeert het zelf..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 07:29 



 
Profiel   

Jennyj01 schreef
Oh ik dacht dat ik de enige was die me daar zo aan ergerde. Niet dus :D . Ik verbaasde ook keer op keer weer dat die mannen daar aan mee doen. Zich voor heel nederland zo te kakken laten zetten door hun eigen vrouw.


Helemaal eens met jou. Ik kijk er ook nooit naar, erger me ook gewoon.
En laat die vrouwen zelf ook eens wat doen. ipv dat geklaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 07:31 



 
Profiel   

Daphne__ schreef
Ooit was er een stel die alles verzonnen had, zodat ze hulp kregen etc. Ze zijn daar toen achter gekomen en toen hebben ze volgens mij alleen de kamers van de kinderen afgemaakt.


Filmpje: https://www.dumpert.nl/mediabase/209936 ... chter.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 07:53 



 
Profiel   

Ik vraag mij ook wel eens af waarom die vrouwen dit zo laten gebeuren en zelf niet gaan aanpakken maar het zijn dan ook vaak van die mannen die het graag zelf willen doen en geen hulp accepteren. Alleen als ik zo'n vent zou hebben en met mijn kindrren in een bouwput zou wonen, zou ik toch echt mijn biezen pakken en het geen maanden accepteren

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 13:53 



 
Profiel   

Die presentator vind ik ook een enorme slijmbal := altijd armpjes om een vrouw heen blegh!

Ik vraag me soms echt af wat er waar is.... Hoe meer heibel hoe beter lijkt het wel....

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 13:54 



 
Profiel   

Is dit een nieuw seizoen of herhalingen?

Thanks Cayenne, sensatie TV! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 13:56 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Daphne__ schreef
Ooit was er een stel die alles verzonnen had, zodat ze hulp kregen etc. Ze zijn daar toen achter gekomen en toen hebben ze volgens mij alleen de kamers van de kinderen afgemaakt.


Filmpje: https://www.dumpert.nl/mediabase/209936 ... chter.html


Ohhhh wat erg dit zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 00:42 



 
Profiel   

Echt he, sta je dan met je kop op tv.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 00:50 



 
Profiel   

lor1_1984 schreef
Was dat niet die vrouw die klaagde over de stopcontacten ofzo in de keuken? :+


Ja precies :')
Staat nog op youtube.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 17:24 



 
Profiel   

Dat was geniaal.
Zo lang geleden en de uitspraak leeft hier nog steeds in huis. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 19:25 



 
Profiel   

Daphne__ schreef
Ooit was er een stel die alles verzonnen had, zodat ze hulp kregen etc. Ze zijn daar toen achter gekomen en toen hebben ze volgens mij alleen de kamers van de kinderen afgemaakt.


Zou me niet verbazen als er meer zijn :=

Deze dus:
https://www.televizier.nl/overig-tv-nie ... ijn-man-is
grappig, ik heb altijd gedacht dat het allemaal doorgestoken kaart was. Juist doordat het allemaal zo overdreven is. Ze wonen al jaaaren in de garage en de vrouw is zo zielig, zit de hele dag thuis met de kinderen in die garage en die man kan dan nog niet eens gaan klussen als hij thuis komt van zijn werk :') Ik kan er ook niet naar kijken, al die geëmancipeerde vrouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 10:09 



 
Profiel   

Ik vind het dan weer wel stoer dat ze die aflevering met het liegende koppel gewoon hebben uitgezonden. Hoppa, voor heel Nederland voor schut gezet

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 11:29 



 
Profiel   

Ja ik heb het wel eens gezien en vind het grijs erg.
Die vrouwen moeten niet zo zeuren, ze kunnen ook zelf wel regelen dat hun huis leefbaar wordt (mooi is moeilijker) . Daar heb je geen man of wat dan ook voor nodig hoor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 11:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen