Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dr. Pimple Popper!

 
Profiel   

Wie kijkt het nog meer? Op donderdagavond om 21.00. Het is net begonnen, op TLC.

Ik vind het mega interessant om al die bulten en cysten te zien en hoe zij ze verwijderd.

Nog meer fans? :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:15 



 

Ik kijk tussen mijn vingers door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:17 



 
Profiel   

Ik zit het nu te kijken. Sommige hebben echt de raarste bulten. . Nu een met een soort hoorn?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:19 



 
Profiel   

Ja ik vind het zo tof!

Je ziet de raarste dingen voorbij komen.:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:29 



 
Profiel   

Ik zelf niet echt maar man kijkt altijd. Hij geniet er van en het liefst neemt hij er nog iets te eten bij ook.........

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:35 



 
Profiel   

petra8 schreef
Ik zelf niet echt maar man kijkt altijd. Hij geniet er van en het liefst neemt hij er nog iets te eten bij ook.........


Ik dacht dat het vooral een vrouwe ding was. Leuk dat je man kijkt! Ik kan er ook gerust bij eten Y)(^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:38 



 
Profiel   

Ik kijk er ook graag naar!
Heerlijk als ze die dingen uitknijpen vooral als ze lekker cheezy zijn *\o/* :o
Veel dingen ook erg interessant om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:41 



 
Profiel   

Waarom loop je 5 jaar rond met een bult die steeds groter word en je gaat niet naar de dokter????

Ik kijk het nooit( te ranzig) maar blijf zojuist hangen door deze man.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:42 



 
Profiel   

Ja, ik was ook eerder gegaan maar ja...ik zie daar veel mensen met joekel bulten..die durven dan niet meer en/of de artsen weten niet wat het is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:44 



 
Profiel   

Als je bij haar komt omdat anderen het niet meer weten dan kan ik mij daar wat bij voorstellen.

Maar als je met zo'n bult nog nooit een dokter hebt gezien kan ik dat niet snappen.
En dan ook nog zielig doen dat je te dik bent geworden en je werk niet kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:48 



 
Profiel   

Wij kijken het ook altijd hihi, hier heb je zelfs marathon uitzendingen met 24 uur pimple popping :9


Cowgirl schreef
Waarom loop je 5 jaar rond met een bult die steeds groter word en je gaat niet naar de dokter????


Even een reactie hierop: Niet iedereen heeft health insurance in de USA, dus dan gaan ze niet naar een dokter. Of ze gaan wel maar de dokter zegt dat het niks is en stuurt ze weer naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:53 



 
Profiel   

Oh jaaa! Ik kan er uren naar kijken, heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 20:59 



 
Profiel   

Daar was al een topic over volgens mij..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 21:17 



 
Profiel   

Op YouTube kijk er wel eens naar of als ze op fb voorbij komen.

Beste is nog altijd dat ik het eens bij mijn schoonmoeder heb kunnen toepassen *\o/*
Was helemaal niet de bedoeling maar het kwam eruit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 22:18 



 

Ik kijk dat al vijf jaar op youtube. :')


Als die puistvullingen er zo dan in 1 keer helemaal glad uit gaan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 22:28 



 
Profiel   

Cowgirl schreef
Als je bij haar komt omdat anderen het niet meer weten dan kan ik mij daar wat bij voorstellen.

Maar als je met zo'n bult nog nooit een dokter hebt gezien kan ik dat niet snappen.
En dan ook nog zielig doen dat je te dik bent geworden en je werk niet kan doen.


Veel mensen zijn er geweest en de dokter zegt dat het niks ernstigs is dan is het goed. Het gaat om Amerika medische zorg is knetterduur en mensen moeten het zelf betalen. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 22:28 



 
Profiel   

Heerlijk programma! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 22:31 



 
Profiel   

Jaaa! *\o/* word er zo rustig van! Doe het zelf ook heel graag :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 22:41 



 

Schuldig :') morgen even terugkijken !

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 22:43 



 
Profiel   

Muffin01 schreef
Veel mensen zijn er geweest en de dokter zegt dat het niks ernstigs is dan is het goed. Het gaat om Amerika medische zorg is knetterduur en mensen moeten het zelf betalen. ;)


Op haar website staat stond dat je kunt kiezen of je al dan niet tijdens een t.v. opname geholpen wilt worden. Als je daar geen moeite mee hebt is de behandeling gratis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 05:29 



 
Profiel   

Gratis behandeling in ruil voor een opname.
Tja ik snap dat veel mensen dat doen.

Ik kijk ook.
Ik vind dr Sandra Lee altijd heel vriendelijk overkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 06:29 



 

Idd prima regeling ,en je word niet te kakken gezet of iets .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 06:37 



 
Profiel   

Dr pimple popper is al jaar en dag mijn guilty pleasure. :D ik reken mijzelf als een van de eerste pimple popper fans :P

Vroeger vond ik het heel erg vies, maar mega boeiend, tegenwoordig zit ik er rustig bij te eten.

Wat ik ook leuk vind is The Toebro. Podologie is dat. In mijn werk heb ik er ook veel profijt van. Ook van Dr pimple popper. Je komt nog wel eens bulten tegen op mensen en dan kan je mensen ook gerust stellen als je een DPOW ziet bijv. Of advies geven om naar de huisarts te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 06:40 



 
Profiel   

Ik kijk ook regelmatig en vind het fascinerend :') vooral ook dat er zoveel bulten schijnen te bestaan en zoveel gekke huidaandoeningen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 06:44 



 
Profiel   

Ik kijk het via YouTube. Per toeval beginnen kijken. Als je dan andere soortgelijk video's bekijkt zijn de meeste mensen maar prutsers of niet erg hygienisch om van die DPOW uit te halen of van die andere puisten. Ze is ook heel erg vriendelijk naar haar patienten toe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 06:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen