Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Welke boeken moet ik echt gelezen hebben?

 
Profiel   

De boeken van Robin Hobb :j 7 trilogieën en een serie van 4 dus dan heb je wat te doen :D

In de paardensfeer en non-fictie (maar wel verhalend geschreven) ben ik fan van de boeken van Mark Rashid.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 16:34 



 
Profiel   

The Handmade's Tale van Margaret Atwood, of the Art of Racing in the Rain van Garth Stein

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:10 



 
Profiel   

Geen idee of het al genoemd is want ik lees het topic niet door, maar ik vind de boekenreeks 'Jack Reacher' van Lee Child heerlijk. Spannend, onvoorspelbaar en retegoed geschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:11 



 
Profiel   

De waarheid over de zaak Harry Quebert, geschreven door Joël Dicker. Fantastisch boek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:13 



 
Profiel   

JolisaJ schreef
Als je graag thrillers leest is Oktober van Søren Sveistrup een aanrader, de hele reeks van Camilla Läckberg (begint bij Ijsprinses), of de Rebecka Martinsson serie van Åsa Larsson.


Als je van thrillers houd en van Scandinavische landen,dan is idd, Oktober van Søren Sveistrup, een aanrader ik heb het boek in 2 dagen uitgelezen, kon het niet wegleggen.
Lazarus van Lars Kepler is ook zo'n boek wat ik in 2 dagen uitgelezen heb.

De boeken van Dick Francis zeer zeker ook een aanrader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:36 



 

Installeer ook even de luisterbieb. Kan je heel veel boeken luisteren op je telefoon. En hoef je niet steeds naar de bieb voor nieuwe. Gratis als je een abbo bij de bieb hebt. Mijn ervaring is dat luisterboeken heel fijn zijn in de roze olifantanfase omdat het minder inspanning kost.

Ik zie hier heel veel boeken voorbij komen die ik echt vreselijk vind. En anderen vinden wat ik lees waarschijnlijk weer vreselijk. Ik heb net Grand Hotel Europa uit van Ilja Leonard Pfeifer. En La Superba van dezelfde schrijver. De Acht Bergen van Paolo Cognetti vond ik erg mooi. De Heilige Rita van Tommy Wieringa. En wat ik ook een bijzonder boek vond was Kinderen van het Ruige Land van Auke Hulst. Een Dorsvloer vol Confetti van Franka Treur vind ik ook de moeite waard.

Als je echt helemaal koekwaus bent van de operatie kan je Dagboek van een Poes van Remco Campert luisteren. Dat zijn grappige korte verhaaltjes uit het leven van een kat. Korte verhaaltjes vergen niet zoveel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:40 



 

Ik verplaats dit topic van Het leven zonder paarden naar Entertainment, daar past het beter. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 21:06 



 
Profiel   

Of dan Nijntje van Dick Bruna :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 21:07 



 
Profiel   

Ben nu bezig met pijl van poseidon van Clive Cussler. Leest fijn weg.
Voor ik doodga heeft altijd ook een diepe indruk gemaakt. Weet even niet wie die geschreven heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 21:10 



 
Profiel   

Oh ik vind Lucinda Riley - De Zeven Zussen ècht een aanrader! Ik heb het boek op vakantie in 2.5 dag uitgelezen :=
Nu las ik in de krant dat ze dik in de bestsellerlijst staan en dat iedereen die ze leest er ontzettend over te spreken is.

In mijn geval is dat ook zo, ik ga van de week aan het tweede boek beginnen.


Laatst bijgewerkt door ashley1 op 16-08-19 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 21:41 



 
Profiel   

https://www.hebban.nl/boek/wat-te-doen- ... cci-french

https://www.bol.com/nl/f/op-klaarlichte-dag/30507448/

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 21:42 



 
Profiel   

Ik denk bij die vraag meteen aan 'Klassiekers'. Tolstoj, Max Havelaar, Madame Bovary, Theo Thijssen, Nescio, Dickens etc etc. Goed voor je ontwikkeling. De Alchemist van Coelho vond ik ook erg mooi.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen