Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Planet Coaster, wie speelt nog?

 

Ik heb toch geen talent voor dit spel blijkbaar.. Ik bak er werkelijk niks van :')
Nu bezig met het Fairy-gedeelte van de Career, heb de basisdingen op zich wel door maar ik slaag er niet in om alles succesvol te houden. De hele combinatie van de attracties en bezoekers en personeel, om dan alles gelukkig te houden en winst te maken is iets wat mij blijkbaar niet gegeven is als talent :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 16:40 



 
Profiel   

[***] schreef
Ik heb toch geen talent voor dit spel blijkbaar.. Ik bak er werkelijk niks van :')
Nu bezig met het Fairy-gedeelte van de Career, heb de basisdingen op zich wel door maar ik slaag er niet in om alles succesvol te houden. De hele combinatie van de attracties en bezoekers en personeel, om dan alles gelukkig te houden en winst te maken is iets wat mij blijkbaar niet gegeven is als talent :+


Probeer op het moment dat het Goed gaat op te slaan en van daaruit verder gaan. Als je dan niet slaagt kan je weer terug naar dat punt en iets anders proberen zo heb ik het dus gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 16:44 



 

Dat is een optie, maar ik snap niet zo goed waar het mis gaat dus weet ook niet wat ik anders zou kunnen proberen ... Ik start met 1 attractie, iets om te eten/drinken een toilet en dan probeer ik zo winst te maken en van daaruit verder naar een andere attractie. Met eten/drinken/toilet wacht ik tot mensen aangeven dat er teveel volk is. Als het wat begint te draaien vraag ik entree en verhoog ik de prijzen van attracties/kraampjes (totdat mensen klagen). Zo gaat het soms naar ruim 2.000 winst per maand, en dan ineens draai ik verlies en is niemand nog blij. Vooral mijn personeel gaat op een bepaald moment echt moeilijk doen, terwijl ze geld genoeg kosten (is doorgaans mijn grootste kostenpost).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 17:10 



 
Profiel   

Personeel promotie geven en meer loon weiger ik, zodra ze stoppen neem ik gewoon nieuwe aan O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 17:11 



 

Ja, dat zat ik ook te denken, zodra ze niet meer blij zijn met het laagste loon gewoon nieuwe nemen :') Maar dat is eigenlijk niet hoe het hoort.. hahaha. Het werkt dus wel? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 17:13 



 
Profiel   

[***] schreef
Ja, dat zat ik ook te denken, zodra ze niet meer blij zijn met het laagste loon gewoon nieuwe nemen :') Maar dat is eigenlijk niet hoe het hoort.. hahaha. Het werkt dus wel? :+

Werkt prima, het rare is ook dat de ene keer al mijn vendors boos zijn en de andere keer is het weer iets compleet anders. Geen idee wat ik dan anders doe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 17:18 



 

Raar spel, hahaha.
Ga zo nog maar eens opnieuw beginnen denk ik en dan eens niks met mijn personeel doen.. kijken wat dat geeft :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 17:28 



 

*\o/* De eerste 3 sterren bij de Fairy-career zijn binnen!
Totaal niet op mijn personeel gelet, genegeerd als er meldingen kwamen en ze zijn allemaal gebleven en ik had er buiten hun basisloon geen kosten aan :+ Heb nog wat ruzie gehad met die coaster die je moet bouwen maar uiteindelijk is alles gelukt 8-) En nu heb ik hoofdpijn, hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 20:52 



 
Profiel   

Mijn Park tot nu toe [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 16:26 



 
Profiel   

Ik wil niet weten hoeveel uur ik inmiddels in de career van Cavernous coasters heb gestoken, wat een * level.

Mijn gasten hebben allemaal geen geld meer om ergens in te gaan dus blijf rond een winst van 0 terwijl ik 3x 3500 per maand nodig heb voor de gouden ster. Zelfs mijn park gesloten en leeg laten lopen en toen had ik 5000 winst, 4000 winst en.. -150 :roll:

Ergens wil ik eens een park maken wat er ook daadwerkelijk leuk uit ziet maar heb er het geduld niet echt voor :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 10:51 



 

Klinkt veelbelovend :')
Heb je al eens gekeken of je via internet een bepaalde tactiek vindt? Meestal als ik ergens echt niet uit kom en het werkt op mijn systeem doe ik dat.

Ik ben ook niet zo'n creatief persoon, wil heel graag mooie parken bouwen maar ik vind het heel moeilijk om iets te bedenken. Vind het altijd wel heerlijk om te zien wat anderen maken, kan ik echt van genieten. En dan wil ik ook iets bedenken maar dan komt er niks, hahaha.

Ben nu zelf sinds een paar dagen weer met Jurassic World Evolution bezig, had ik ook even verwaarloosd maar de verslaving is weer helemaal terug :P Planet Coaster staat nog even op een laag pitje, maar wil ik ook wel weer eens wat mee doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 19:53 



 
Profiel   

[***] schreef
Klinkt veelbelovend :')
Heb je al eens gekeken of je via internet een bepaalde tactiek vindt? Meestal als ik ergens echt niet uit kom en het werkt op mijn systeem doe ik dat.

Ik ben ook niet zo'n creatief persoon, wil heel graag mooie parken bouwen maar ik vind het heel moeilijk om iets te bedenken. Vind het altijd wel heerlijk om te zien wat anderen maken, kan ik echt van genieten. En dan wil ik ook iets bedenken maar dan komt er niks, hahaha.

Ben nu zelf sinds een paar dagen weer met Jurassic World Evolution bezig, had ik ook even verwaarloosd maar de verslaving is weer helemaal terug :P Planet Coaster staat nog even op een laag pitje, maar wil ik ook wel weer eens wat mee doen.

Grappige is dat ik met andere parken nu prima 8000 winst per maand kan maken, maar dat vervloekte park wil niet :')

Coaster king hoe ik alleen de laatste coaster nog van, maar dat is 100m drop, min 8 exitement en max 5 fear EN nog minimaal 35mph. Niet te doen die ellende. Zit nu met 108 drop, 7.4 exitement en 4.95 fear en 40mph :roll: Die fear is bijna niet te managen op die snelheid..

Speel dit puur in afwachting op dinsdag _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 11:03 



 

En wat heeft dat vervloekte park dan wat de rest niet heeft? Weet je waar het probleem zit?

Dat klinkt ook interessant ja, die coaster .. en dan zo dichtbij zitten :+

Ik ben overigens ook wel blij dat ik het spel in de sale heb gekocht en er niet de volle pot voor betaald heb. Op zich vind ik het wel leuk, maar ik merk dat ik er niet zo naartoe trek als naar Jurassic World Evolution, ik hou toch meer van dingen met dieren dan attracties blijkbaar. Planet Zoo zou dan ook geweldig zijn, maar voor nu nog even niet, durf het niet met deze laptop :+

Wel besloten dat er een andere gaat komen, en ook welke, maar moet nog even een goed moment zoeken om voor mezelf te verantwoorden om zoveel geld uit te geven :') En even kijken dat ik kan bestellen en thuis ben als ze leveren, is wel zo handig ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 13:01 



 
Profiel   

Ik weet dat hier al een tijdje niet meer is gereageerd, maar misschien dat jullie kunnen helpen. Sinds vorige week heeft mijn broer een nieuwe computer die Planet Coaster kan draaien. Als je test of de computer het spel aankan, geeft hij voor alles een groen vinkje aan. Nu is hij vorige week tijdens het spelen 1x gecrasht en 2x bij het opstarten van het spelen. Die allemaal was toen makkelijk op te lossen door een instelling aan en uit te vinken.

Maar nu crasht hij weer tijdens het opstarten, en doet de oplossing die we eerst hadden het ook niet. Iemand een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 17:15 



 

Goh, sorry, daar kan ik je niet meteen mee helpen.
Heb je het spel gewoon via Steam gekocht? Misschien via hun support vragen of zij zoiets herkennen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 18:41 



 
Profiel   

Ja gewoon via Steam gekocht.

We dachten bijna dat we het opgelost hadden, want hij deed het ineens weer na iets verwijderd te hebben op de computer. Toen dachten we: "Oke, even afsluiten en dan kijken we of hij nu nog steeds doet." En dan crasht hij gewoon weer.

Via support vragen is misschien ook nog idee.

Hopelijk kan het opgelost worden, anders beetje zonde van mijn broers zijn geld omdat hij ook alle uitbreidingen erbij had gekocht.

Goede nieuws is wel, zag dat het spel in de zomer op de PS4 uitkomt. Dus als hij het echt niet meer gaat doen dan kunnen we het daarop gaan spelen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 19:09 



 

Om niet het Planet Zoo topic vol te spammen maar even een schopje in dit topic, hopelijk speelt hier en daar nog wel iemand. Heb het heel lang niet meer gespeeld, maar sinds kort weer begonnen. Niks speciaals, maar wil het wat beter onder de knie krijgen qua bouwen enzo, dus nu even rustig in Sandbox met wat youtube-videos wat dingen proberen.

Vandaag mijn eerste gebouw gemaakt *\o/*

[ img ]

En met lampjes voor de nacht.

[ img ]

Het is niet veel, maar het is meer dan wat ik ervoor kon _O-
Heb deze ook als blueprint gesaved, kan je die dan in Career mode ook gebruiken? Dat is mij niet echt duidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 19:47 



 
Profiel   

Ik wil dit ook gaan kopen! Moet eerst nog even mijn videokaart updaten, en dan wil ik dit kopen. Vind het denk ik toch leuker dan planet zoo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 09:36 



 

Serieus? Hahaha. Meer van de pretparken dan de dierentuinen?
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden als je het hebt kunnen kopen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 10:54 



 
Profiel   

Ja, speel nu ook super veel rollercoaster tycoon classic, vind ik nu veel leuker dan zoo tycoon! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 11:02 



 

Fijn, ik zit tegenwoordig in het Planet Zoo topic mee te praten omdat hier niemand lijkt te spelen :') Gelukkig werkt de manier van bouwen ed wel hetzelfde, dus voor raad kan ik daar ook terecht, maar een eigen topic is natuurlijk leuker.

Op het moment heb ik dit staan als een soort eet/drink/toilet-pleintje:

[ img ]

[ img ]

En mijn laatste creatie, toiletgebouw, ben er trots op :Y) :))

[ img ]

Ik vind het nog best gezellig zo spelen, kijken hoe de mensen zich gedragen enzo, denk dat de liefde begint te groeien nu ik het wat beter begin te begrijpen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 11:17 



 

Nog een laatste voorlopig, moet ook even wat andere dingen doen, maar merk nu wel als je éénmaal weet hoe het werkt dat je bezig wil blijven, dat had ik daarvoor totaal niet :')

Heb nog een staff-building gemaakt, beetje verscholen tussen de bomen.
[ img ]

Helemaal rechts op het pad zie je dat gele/zwarte ding, dat is wel heel interessant, staff gaat er wel over, maar gewone mensen niet. Kan je de staffbuilding dus echt afsluiten van het publiek.

En een zeer simpele wachtrij, maar helemaal zelf gemaakt, en ik ben er trots op :Y)
[ img ]

(is nog niet af, wil er nog dingen mee, maar moet nog even zien wat).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 12:39 



 
Profiel   

Die medewerkers zijn zo leuk!

Zo, Planet Coaster is normaal bijna 40 euro, nu in de aanbieding op Steam voor 9,50. :') perfect!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 07:07 



 
Profiel   

Vandaag inderdaad in de sale van steam :) ik speel planet zoo, maar mijn man wil nu wel graag planet coaster proberen! Ben heel benieuwd! Ik vind planet zoo best lastig, ook qua controls.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 08:12 



 
Profiel   



_O- _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 18:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen