Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Onrecht

 
Profiel   

Wie keek er net ook naar het programma onrecht op 3? Ik vind het maar een rare zaak over die paarden?
Je paarden worden je toch niet zomaar afgenomen wegens verwaarlozing? En dan zo’n programma langs laten komen daarvoor? Ik heb duizenden vraagtekens op het moment :?
Ik hoorde alleen dat ze dus een taakstraf heeft als ik het goed gehoord heb :\

Excuses als het niet goed staat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 23:08 



 
Profiel   

Klinkt interessant! ik ga zo proberen of ik hem kan terugkijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 11:01 



 
Profiel   

Laat ik als eerste stellen dat ik bevooroordeeld ben. Programma is van Powned, en ik heb een gloedhekel aan die club.

Maar wel nieuwsgierig, dus ik heb de aflevering ook even opgezocht. Nu nog wat sceptischer door de uitspraken van de presentatoren, fragment van eerste "casus" op 20:05 minuten: "Maar zijn we bij een oplossing denk je?" "Nee." "Nee, maar hebben we leuke televisie?" "Dat wel."

Zoals ik al zei; ik ben verre van objectief vanwege mijn mening over de programma-makers.

Zal ik nu is het fragment over de paarden bekijken. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 11:29 



 
Profiel   

Wat een vreselijke presentators, heb het na 5 minuten afgezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 11:55 



 
Profiel   

Dat is juist het hele concept een beetje van dat programma, proberen wat op te lossen met al dat droge humor er tussendoor.
Daarom vind ik het ook zo gek dat ze voor zoiets naar dit programma stappen haha.
Ik vind het een super leuk programma en moet er ook echt om lachen. Maar dat met die paarden niet ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 13:28 



 
Profiel   

Hier ook na 10 minuten afgezet. Wat een vreselijke presentators.
Sowieso een vervelend programma, werd er amper wat wijzer van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 13:38 



 
Profiel   

Mijn persoonlijke (subjectieve) indruk is dat het een namaak is van het programma BOOS! van BNN (op youtube). Dit is zo'n succes geworden en ik vermoed dat Powned het format heeft overgenomen en haar eigen (populistische) draai eraan gegeven. Dat mag natuurlijk gewoon.

Maar persoonlijk voelt het programma "Onrecht" voor mij meer als "populaire televisie dmv leedvermaak" dan dat het zoals BOOS! ook daadwerkelijk met oprechte intentie het probleem op wil lossen, en beide maken ze gebruik van het concept "humor".

Anyways, ieder zn smaak gelukkig, zo is er ook voor ieder wat wils.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 13:40 



 
Profiel   

Omdat dit over een tv programma gaat, past dit beter thuis op [ENT] Entertainment. Daarom verplaats ik het daar heen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 14:39 



 
Profiel   

Ik kende dit geintje als een aftreksel van #Boos op Youtube. Nooit geweten dat dit ook écht wordt uitgezonden op tv! := Ben nu wel benieuwd, want hoewel ik dit format vaak vreselijk vind, om die laatste video van Bram Krikke met Anky ging ik volledig stuk. :')
Hij is nog niet op Youtube te zien dus ik ben wel benieuwd nu..

Edit: Gezien, maar inderdaad mega weird.. Sowieso zijn dit soort video's en verhalen altijd immens selectief. En soms maar goed ook, want hier kun je gewoon niks mee. Wel fijn dat ze plaatsnamen e.d. weghouden in dit soort verhalen, maar de naam van de stal die voor die lui garant wil staan dat het mega chille mensen zijn tot tweemaal in beeld houden. De stal op bokt eens opgezocht uit nieuwsgierigheid maar dat blijkt ook een niet al te beste plek.. #Oeps..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 16:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen