Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 16 [ 376 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stephen King (de boeken)

 
Profiel   

Momenteel is Pet Sematary te zien op Netflix, vind ik een aanrader! Wijkt wel af van het boek, maar op zichzelf een goede film met een top einde.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 16:28 



 
Profiel   

noviceh schreef
Momenteel is Pet Sematary te zien op Netflix, vind ik een aanrader! Wijkt wel af van het boek, maar op zichzelf een goede film met een top einde.


De film eindigt volgens mij wel anders dan het boek he?

Ik heb mezelf op de DVD's van Kingdom Hospital getrakteerd, nog volop aan het kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 17:05 



 
Profiel   

LWDaisy schreef
De film eindigt volgens mij wel anders dan het boek he?
Ja klopt, anders maar ook weer vergelijkbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 17:16 



 
Profiel   

Oeh, Kingdom hospital! Je brengt mij op ideeën :D
Grote King fan hier, heb alles al gezien en gelezen van hem, behalve Later maar die ligt wel al klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 22:41 



 
Profiel   

Ohh wat leuk, ook groot fan hier! Ik heb zo'n beetje de hele "oude" collectie op de boekenplanken staan hier, de laatste paar nieuwe heb ik nog niet (m.u.v. Mr. Mercedes, maar nog ongelezen), mede omdat ik ook gewoon geen tijd heb om te lezen de laatste jaren :+ Maar als ik ergens een leuk geprijsd exemplaar tegenkom die ik nog niet heb, laat ik hem toch niet liggen, haha. Ooit, als ik met pensioen ben, of zo _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 22:49 



 
Profiel   

Sica schreef
Oeh, Kingdom hospital! Je brengt mij op ideeën :D
Grote King fan hier, heb alles al gezien en gelezen van hem, behalve Later maar die ligt wel al klaar.


Op Bol staat 'ie vrij goedkoop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 09:49 



 
Profiel   

Ik ben vandaag deze dikkerd (991 blz) gaan ophalen, ik kijk er weeral ontzettend naar uit!! *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 16:30 



 
Profiel   

Oh nice, vond de serie ook heel leuk. Ik ben bijna door duivels dilemma (dead zone) heen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 18:45 



 
Profiel   

Achter elkaar , drie boeken gelezen. Instituut voor de tweede keer ( zoooo goed) daarna Later en nu de aller nieuwste Billy Summers. Leest ook heerlijk weg en een geweldig einde die je niet verwacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 23:33 



 
Profiel   

Dank proudmama, Instituut heb ik hier ook nog liggen! Snel maar induiken dus :D Ik moet eigenlijk van mezelf eerst aan De eerlijke vinder gaan beginnen, maar ik moet wat motivatie vinden. Mr. mercedes vond ik een topper, enkel viel het einde mij zo tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 00:05 



 
Profiel   

Kom niet meer aan lezen toe,te veel op de iPad.Volgende week 2 uur wachten tot de auto gerepareerd is en wil dan daar in de koffiehoek aan instituut beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 00:15 



 
Profiel   

Ik heb vorige week Carrie gelezen, hij was goed! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 07:12 



 
Profiel   

Uitgave Billy bijna gemist, bedankt voor de post :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 08:16 



 
Profiel   

noviceh schreef
Dank proudmama, Instituut heb ik hier ook nog liggen! Snel maar induiken dus :D Ik moet eigenlijk van mezelf eerst aan De eerlijke vinder gaan beginnen, maar ik moet wat motivatie vinden. Mr. mercedes vond ik een topper, enkel viel het einde mij zo tegen.


Oh jeetje. Is natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik vond De eerlijke vinder echt heel erg tegenvallen. Het laatste boek in de serie vond ik dan weer een topper, dus probeer door te bijten zou ik zeggen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 08:44 



 
Profiel   

Ik heb weer een aantal tweedehandsjes kunnen scoren!
Heb me erg moeten inhouden haha, er werden er 50 aangeboden, dus ik ben braaf gaan kijken welke ik al had, en welke me aanspraken. Ik kwam op deze uit:

[ img ]

Iemand hier al een boek van gelezen? Was ie goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 19:57 



 
Profiel   

Alle drie gelezen! Ik zou met de duistere kant beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 20:54 



 
Profiel   

Ik ken ze helaas alledrie niet.

Zojuist heb ik besloten om Billy Summers aan te schaffen. Zag m toevallig op mn werk en krijg een klein beetje personeelskorting. Hopelijk hebben ze m morgen nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 21:08 



 
Profiel   

Op een paar na heb ik inmiddels bijna al zijn publicaties op de boekenplank staan.
Niet dat ik tijd heb om ze te lezen, maar nu wil ik het gewoon compleet hebben ook. _O- (op wat bundels na in principe). Voor mocht ik mijn pensioen ooit halen of zo :')
Toevallig gisteren nog eentje gekocht (online), die verwacht ik na het weekend.

Ik heb ook nog een aantal dubbele titels liggen, mocht iemand interesse hebben om deze over te nemen. Of te ruilen evt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-22 01:15 



 
Profiel   

Ik dacht even dat ik een nieuwe publicatie had gemist haha.
Hier alles in Nl, grotendeels ook Engelse. Moet zeggen dat ik na tritsje Mercedes iets minder enthousiast ben (echt van de oude stempel).
LWDaisy ik zou inderdaad met Duistere Kant en dan Bezeten Stad beginnen. De mist is ook wel tof kort verhaal (stond eerst ook op netflix als serie).

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-22 08:25 



 

Bezeten stad is erg leuk en de mist ook. Is ook een film van, vele malen beter dan de serie en met een typische Stephen King raster egg in de film. ;)

Billy summers vond ik een heel leuk en aangenaam boek om te lezen, maar niet typisch Stephen King.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-22 08:34 



 
Profiel   

Van The mist heb ik zowel de film als de serie gezien, die vond ik beide goed :)
Bezeten stad spreekt me erg aan!

Creatas, ze zijn van 1983, 1986 en 1989 haha, niks nieuws aan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-22 08:37 



 
Profiel   

Ik heb zojuist de nieuwste besteld, release 6.9.22. Fairy Tale..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 21:03 



 

Creatas schreef
Ik heb zojuist de nieuwste besteld, release 6.9.22. Fairy Tale..



Oeeh! Waar heb je hem besteld?

Mensen die later gelezen hebben? Ik heb de indruk dat er met de vertaling een beetje de nadruk op het woordje later verloren is gegaan?

En nog mensen die stranger things gekeken hebben? Ik zie dus overal easter eggs met betrekking tot Stephen King. Mijn man verweet mij dat ik gewoon zag wat ik wou zien, tot halverwege laatste seizoen, toen zag hij ook plots van alles. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 09:02 



 
Profiel   

Gewoon bol (normaal via kleine ondernemers, maar ik zag hem en ik moest hem hebben :') ).

Ik heb overigens hetzelfde bij ST hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 10:57 



 
Profiel   

Klopt.. Ik heb dat ook bij Stranger Things.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 16 [ 376 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen