Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lang leve de liefde

 
Profiel   

Elke dag om 19:00 uur op sbs.
Het doet me denken aan een programma jaren terug (weet helaas niet meer hoe het heette) en dat vond ik ook erg leuk.

Er zijn nu al meerdere mensen geweest waarvan ik denk: doe eens je best! Die ander is zo lief!

Anywho.. lijkt me leuk om er met anderen over te kunnen kletsen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 19:09 



 
Profiel   

Ik kijk het ook, dat stel waarbij het wel klikte vond ik zo leuk.
Maar er worden ook stellen bij elkaar gezet waarvan je al meteen ziet dat het niks word.
Dat ouder stel van de afgelopen dagen, zij was boos omdat haar hondjes niet op bed mochten van die man }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 20:57 



 
Profiel   

En die arme man maar zijn best doen ik geef hem groot gelijk over geen honden in bed.

Die vrouw vandaag, marlon? Wat een onaardig mens

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 21:46 



 
Profiel   

Heb net alle afleveringen tm vandaag gekeken (ken inmiddels ook alle reclames uit mn hoofd nu daardoor, thanks SBS := ).
Leuk programma en een aantal hele goede matches!
Maar ook echt een aantal die gewoon pijn doen als ik er naar kijk. Veel miscommunicatie en menen die niet op hetzelfde nveau zitten of zich niet open stellen.

Die vrouw met de hondjes kon ik goed begrijpen. Ze reageerde wel over-emotioneel vond ik, maar voor mij zou het ook einde verhaal zijn als een man er zo in stond;
Als mensen vies van mijn dieren zijn of er niet mee omgaan zoals ik wil dat ze behandeld worden dan is daar het gat van de deur.
Zo iets gaat dan ook nooit werken als je daar zo verschillend in staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 00:53 



 
Profiel   

Die man was anders niet anti hond, hij wilde ze best accepteren en in haar huis gelden haar regels en in zijn huis de zijne.
Zo hadden ze best tot een compromis gekomen, hondjes leven tenslotte niet eeuwig.
En wat is er nu zo erg aan om bij hem de hondjes van bed te houden...

Ja ik vond Marlon best gemeen, ze zat hem gewoon voor de gek te houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 18:54 



 
Profiel   

Aahh.. deze man heeft geen whatsapp of andere social media.. vind ik top!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 19:05 



 
Profiel   

tuurlijk, want als je geen honden op je bed wilt, dan ben je er vies van en behandel je ze niet goed...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 19:18 



 
Profiel   

Ik heb het programma niet gezien. Maar een man die vies is van dieren hoeft bij mij ook niet te komen hoor. Dat is dan absoluut geen match!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 19:22 



 
Profiel   

Tussen vies zijn van dieren en honden op bed zit anders een heel groot iets.......
Ik ben ook gek op mijn beesten maar die slapen toch echt niet op bed.
Zou het iets worden tussen dat stel van nu?
Ze loopt er behoorlijk uitdagend bij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 20:18 



 
Profiel   

Tja aan de ene kant snap ik het wel dat ze iemand wil met dezelfde visie wat betreft haar hondjes maar het is zo zonde. Ze treft een man die alles voor elkaar heeft en voor haar wil doen. Het enige punt is dat hij geen hond/dier in zijn bed wil.

Ik hou ook van mijn hond, wandel met, borstel en knuffel haar maar no way dat ze op mijn slaapkamer laat staan bed komt.

Stel van vandaag schijnt irritaties te krijgen volgende keer dus ik ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 21:43 



 
Profiel   

De volgende keer zal ik ook eens kijken. Maar op welke manier je met dieren wil omgaan, of niet omgaan, is toch wel heel belangrijk om een relatie succesvol te maken ook voor de toekomst.Voor mij zelfs een criterium om er wel of niet aan te beginnen.Er zijn toch mensen genoeg op aarde, waarom zou je er dan net een uitkiezen die op een voor jou belangrijk punt niet bij je past?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 08:51 



 
Profiel   

als je iemand afwijst omdat hij het toch niet zo'n fijn idee vindt dat er een hond op bed ligt dan ga je wel ver volgens mij. En dat is niet hetzelfde als wel of niet van dieren houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 11:09 



 
Profiel   

Het was een super lieve vent, die ontzettend open stond voor haar en haar hondjes.
Hij wilde alleen niet dat ze op bed slapen, nou dat snap ik heel goed.
Ben gek op mijn dieren, maar niet tijdens het slapen.
Zie het al voor mij dat ik lekker bezig ben met mijn man en de hond gaat zich ermee bemoeien.
Nee dank je.
Er had best een tussenweg kunnen zijn, hij deed zijn best daarvoor, maar bij haar was niets mogelijk, totaal niet van zijn kant bekijken.
Zo jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 11:48 



 
Profiel   

Waarom is dat nou jammer. Voor de goede orde,ik heb tot nu toe dit programma gemist maar dank zij jullie ben ik er nu op geattendeerd en ga zeker kijken! Ik kan dus alleen in het algemeen spreken en niet wat betreft dit specifieke geval. Maar zoals ik al zei,er zijn meer dan genoeg mensen op de wereld. 7 miljard meen ik waarvan meer dan de helft mannen. Als je een levenspartner zoekt hoef je dus echt geen genoegen te nemen met iemand die wat betreft voor jou belangrijke principes niet met je overeenkomt. Als jij graag je dieren in bed wilt laten slapen,dan is dat je goed recht. Gezellig toch, een echt nestgevoel! Een partner die dat niet ziet zitten heeft natuurlijk evenzeer recht op zijn\haar ideeen. Maar dan is het gewoon geen match.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 12:30 



 
Profiel   

Maar dan mag men het toch wel jammer vinden?
Mijn mening is dat mensen zich soms best een beetje meer open mogen stellen voor een ander.
Een goede partner vinden is al moeilijk genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 12:40 



 
Profiel   

@Silly: Inderdaad is het vinden van een goede partner moeilijk. Maar volgens mij kun je echt heel veel beter geen partner hebben dan de verkeerde! Trouwens de zoektocht naar de echte ware is toch ook heel leuk. Je leert dan ook heel veel over jezelf en wat voor jou belangrijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 12:54 



 
Profiel   

Oh maar daar ben ik het ook zeer zeker mee eens hoor.
Alleen had ik het zelf daar niet op af laten knappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 13:09 



 
Profiel   

Wij kijken ook trouw iedere avond :)

Eén van de eerste stellen die samen weg ging was ik blij dat ze van de buis af gingen! Het is ze gegund maar dat geklef hoeft voor mij ook niet hoor :') Beetje een vreemde kerel ook.

Die meid in de eerste aflevering was ook niet erg vriendelijk naar die jongen. Het leek wel alsof ze een butler zocht :o

Mevrouw met de hondjes vond ik ook een beetje over de top. Die man was zó ontzettend lief en deed zó zijn best, maarja .. hij hoefde die honden niet op bed. In de gang was prima, maar niet op bed. Ik snap dat wel. Hoe vaak ik raar aangekeken wordt dat mijn honden op bed mogen slapen (doen ze grotendeels niet, mag wel), tsja … Maar bij haar kon er op dat moment ook niets meer in. Dat is zonde want hij was alles behalve negatief.

Dat andere stel met die gozer die zei dat de aarde plat was (ik was even bang dat het toen mis ging), ook zo ontzettend leuk samen! <3

Laatste stel met die meneer met het fotoboek was die mevrouw ook echt niet vriendelijk. Gigantisch ongeïnteresseerd en nep. Jammer. Het andere stel, meisje met die korte jurkjes, heb ik een beetje mijn twijfels bij. Hij wilt voor mijn gevoel te veel en te snel. Zij doet leuk mee maar houd wel de boot af. De manier hoe ze zich kleed is ook wel interessant :+

Klikt het niet, dan klikt het niet. Maar zoals die laatste mevrouw vond ik echt wel gemeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 14:12 



 
Profiel   

Denies, ik had het er vandaag nog met mijn moeder over dat klef en bef stel :D liefde op het eerste gezicht maar ik vond het ook niet erg toen ze eruit moesten

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 17:10 



 
Profiel   

anjali schreef
Waarom is dat nou jammer. Voor de goede orde,ik heb tot nu toe dit programma gemist maar dank zij jullie ben ik er nu op geattendeerd en ga zeker kijken! Ik kan dus alleen in het algemeen spreken en niet wat betreft dit specifieke geval. Maar zoals ik al zei,er zijn meer dan genoeg mensen op de wereld. 7 miljard meen ik waarvan meer dan de helft mannen. Als je een levenspartner zoekt hoef je dus echt geen genoegen te nemen met iemand die wat betreft voor jou belangrijke principes niet met je overeenkomt. Als jij graag je dieren in bed wilt laten slapen,dan is dat je goed recht. Gezellig toch, een echt nestgevoel! Een partner die dat niet ziet zitten heeft natuurlijk evenzeer recht op zijn\haar ideeen. Maar dan is het gewoon geen match.


Kijk eerst de betreffende aflevering even :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 17:56 



 
Profiel   

Elinaa schreef
Denies, ik had het er vandaag nog met mijn moeder over dat klef en bef stel :D liefde op het eerste gezicht maar ik vond het ook niet erg toen ze eruit moesten


Haha precies heh. Het werd me iets te en ook zijn uitspraken :Y) Maar fijn dat ze elkaar gevonden hadden haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 17:59 



 
Profiel   

Wie zit er te kijken? Dat plattelandstel is wel heel leuk samen! Het mannelijke stel krijg ik nogal de kriebels van die ene gozer, zeker na het zien van het reclame blokje :') Ook van zijn zus die op dag één al vraagt of 'hij hem al gedaan heeft', wtf zeg :P :P

Stel van gister, playboy dame, was wel terecht. Vond het sneu voor die gozer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 19:12 



 
Profiel   

Vandaag helaas gemist, morgen maar even terug kijken voor de volgende weer komt.
Die twee mannen is inderdaad die ene maar een aparte, wil meteen vol gas en anders niks.
Ik snap sowieso niet wat al die visite steeds in dat huis doen, zou er als date niet blij mee zijn in elk geval.
Playboy dame deed volgens mij alleen mee voor bekendheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 21:31 



 
Profiel   

Wie zit er te kijken? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 19:02 



 
Profiel   

Ik :')

Medelijden met die man
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 19:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen