Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lang leve de liefde

 
Profiel   

Met beide mannen!!!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 19:22 



 
Profiel   

Nou echt! Leuke mannen en dan worden ze aan zulke meiden gematcht. Erg jammer voor ze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 19:40 



 
Profiel   

O my god....
Meer woorden heb ik er eigenlijk niet voor... :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 19:49 



 
Profiel   

Stipje

Echt vreselijk die meiden... hoe kan je zo zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 21:23 



 
Profiel   

Die T-shirts ook … 'Omdat ik zo vol ben van mezelf' het leek wel ingestudeerd. En dan die foto's die ze ging maken toen ze in bed lag. Heel bijzonder …..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 21:23 



 
Profiel   

Haar relatie uit maken omdat ze aan dit datingsprogramma mee doet. :wow:

Goede reden ook.... :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 09:31 



 
Profiel   

Ik zit het nu terug te kijken, maar zeker die in het roze is niet goed, die blonde.
Binnen 5 min moet ze bij hem kunne zijn en altijd controleren. Ik had hard weggehold, 24 uur of niet.

En zo dom als...... Nou ja vul zelf maar in.
Arme jongens

Maar die jongen ook, typisch Brabants en dan een bapao meenemen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 14:09 



 
Profiel   

Ja ik vind het een heel bijzonder stel .. lijkt eigenlijk een beetje ingestudeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 17:33 



 
Profiel   

Ik ben nu die aflevering aan het kijken en jeetje wat heb ik een medelijden met die jongen! Hij gaat nog blij zijn dat hij te ver weg woont voor haar.

Edit: ik ben nu verder...verklaard een heleboel.

Run forrest run!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 17:36 



 
Profiel   

Nou.. die zusjes hebben een goede naam gekregen... |o |o |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 19:05 



 
Profiel   

Oke de opmerking van 'ik moet een handige man zoeken' als grapje viel flink verkeerd... :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 19:27 



 
Profiel   

Nou.. die Rolinka is ooj een gezellige tante .. pfff.

Andere huis is wel heel leuk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-20 19:28 



 
Profiel   

Dat is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken :+
Die kan volgens mij niet eens meer met een man leven.
Ander stel is heel leuk samen, al denk ik dat ze buiten het huis het niet lang volhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-20 21:12 



 
Profiel   

Ik vond rolinka juist een fijne vrouw, ondernemend en outgoing. Ik vond hem een moeilijk mens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-20 21:28 



 
Profiel   

Nou ik vind het niet zo netjes als je recht in iemands gezicht staat te liegen. Tegen haar vriendinnen zei ze al dat ze naar huis ging en dat ze hem maar niets vond. Wanneer hij recht toe, recht aan vraagt of ze naar huis gaat, begint ze er om heen te l*llen dat ze eerst maar eens gaat slapen en het morgen wel ziet.

Als je dan zo'n grote mond hebt over status en dergelijke, zeg dan gewoon eerlijk tegen die man dat het niets wordt en je inderdaad morgen naar huis gaat. Ik vond het geen wat ze zei best kwetsend naar die man. Ook heel dapper dat hij durfde te zeggen dat die woorden hem pijn deden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-20 21:45 



 
Profiel   

Haha top! Eindelijk een man die niet zegt wil je apart slapen? Ik slaap wel op de bank

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 02:44 



 
Profiel   

Ik vind die gozer echt hilarisch! Ben benieuwd :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 08:19 



 
Profiel   

Elinaa schreef
Haha top! Eindelijk een man die niet zegt wil je apart slapen? Ik slaap wel op de bank

Ik vind dat een man een heer behoort te zijn en dat was deze niet bepaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 09:20 



 
Profiel   

Maar hij zegt toch gewoon dat ze naast hem kan komen liggen? Ik zie het probleem niet helemaal :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 09:22 



 
Profiel   

Als een vrouw dat niet meteen wil (ze kennen elkaar toch pas enkele uren!) dan hoort een man dat te respecteren en de beste slaapplek aan de vrouw te geven. Vind ik. Maar goed op elk potje past een dekseltje kennelijk, maar de toon wordt nu al gezet voor een eventuele relatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 09:42 



 
Profiel   

Ik kan er wel om lachen eigenlijk. Hij staat er gewoon heel nuchter in en zo'n ramp is het niet om in hetzelfde bed te slapen (desnoods met twee aparte dekbedden). Ik denk dat het helemaal niet verkeerd is om er zo nuchter over te doen zoals hij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 09:51 



 
Profiel   

Pff kom op, waar is die emancipatie? 8-)

Ik vind het zo'n onzin dat de man dan maar moet zeggen dat hij op de bank gaat terwijl de vrouw apart wil slapen. En hij doet dat gewoon op tv :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 10:24 



 
Profiel   

Emancipatie? Dan zou de vrouw zelf moeten zeggen, jij gaat maar op de bank! Want nu ging deze man dus meteen al letterlijk de lakens uitdelen in dit appartement waar ze allebei net waren en allebei even veel of weinig te zeggen hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 11:15 



 
Profiel   

Ik vind het onzin dat een man dan maar op de bank moet, ik vind dat degene die er een probleem van maakt dan maar op de bank moet gaan liggen.
Ik zou er ook geen probleem mee hebben om dan zelf maar op de bank te gaan slapen.
En idd het is wel een grappige gast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 19:48 



 
Profiel   

Whooops.. daar ging er 1 tegen de vlakte :o Dat andere stel is wel hiiillaarriisch :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-20 19:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen