Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Waar aan boeken te komen voor e reader

Profiel   

Gisteren was ik jarig en heb ik een e reader gekregen van mijn man.

Klein beetje eigenbelang want hij is de stapels boeken soms zat :D

Vrienden van ons zijn super enthousiast maar.... zij wonen in Nederland en zijn daar lid van de bibliotheek.

Ik kan geen lid worden van de Nederlandse bibliotheek en de Belgische biedt geen e boeken aan.

Ben dus nu aan het zoeken hoe ik aan boeken kan komen.

Het enige wat ik tot nu toe tegen kom is Bol.com. Ben benieuwd of dat bevalt en of er nog andere alternatieven zijn.

Boeken kopen voor de e reader vind ik een dure grap gezien ik tegenwoordig altijd boeken koop bij het Kruidvat voor 4 euro of bij de kringloop voor 1 of een paar euro.

Ben hier volledig nieuw mee en ook al middelbaar ;) dus kan iemand mij helpen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:21 

Profiel   

Geen vrienden met ebooks?

Wat voor soort boeken lees je graag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:23 

Profiel   

Ik heb een Kobo Plus abonnement en dat is fantastisch.

Wat voor ereader heb je precies? Er zijn ook abonnementen van Kindle. En op Amazon kun je ook goedkoop aan ebooks komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:23 

Profiel   

ik heb een abonnement op Kobo plus en ben daar heel tevreden over. Maar dan moet je wel weer een Kobo reader hebben. Dat is het nadeel. Er zijn nog andere diensten die dit aanbieden. Ik zal nog even voor je googlen.

Edit: https://www.ereaders.nl/abonnementsdien ... r-e-books/

Laatst bijgewerkt door Niqui op 03-06-20 14:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:25 

Profiel   

Kobo had ik inderdaad gezien maar ik heb een AV-E reader dus dat is geen optie.

Ik lees voornamelijk thrillers van Engelse en Amerikaanse auteurs maar ook hou ik van de boeken van John Boyne bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:28 

Profiel   

Ik heb een abonnement bij Bookchoice, elke maand kun je 8 nieuwe boeken downloaden. Verschillende stijlen natuurlijk, maar tot nu toe ben ik erg tevreden en zitten er altijd een paar boeken tussen per maand die ik erg leuk vind om te lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:30 

Profiel   

https://www.onlinebibliotheek.nl/klante ... nland.html

misschien kun je hier iets mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:30 

Profiel   

Voor de zekerheid nog even een aparte link voor de diverse abonnementen:
https://www.ereaders.nl/abonnementsdien ... r-e-books/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:31 

Profiel   

Chiren schreef
Ik heb een Kobo Plus abonnement en dat is fantastisch.

Wat voor ereader heb je precies? Er zijn ook abonnementen van Kindle. En op Amazon kun je ook goedkoop aan ebooks komen.

Hier ook een Kobo Plus abonnement. Had ik eerder moeten doen, heb er zoveel plezier van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:32 

Profiel   

Ik weet niet of deze link werkt, maar als je op bol filtert op e-books, thrillers, in het engels, en dan sorteert op prijs, dan komen er página's vol boeken onder de euro voorbij: KLIK
Nu ben ik niet zo'n boekenkenner, geen idee of er echt leuke boeken tussen de koopjes zitten, maar je zou er eens doorheen kunnen bladeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:36 

Profiel   

juval schreef

Ik hoop dat dit voor je werkt TS, want ik heb er persoonlijk heel goede ervaringen mee :j
Enige nadeel is wel dat het assortiment Engelstalig beperkt is. Maar verder echt genoeg keus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:44 

Profiel   

Daar zijn mijn vrienden lid maar je moet in Nederland wonen om lid te mogen worden en ik woon in België.

Die link ga ik eens proberen en bookchoice lijkt me wel heel leuk, kom je ook weer eens andere auteurs tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 14:54 

Profiel   

Percy schreef
Daar zijn mijn vrienden lid maar je moet in Nederland wonen om lid te mogen worden en ik woon in België.

Die link ga ik eens proberen en bookchoice lijkt me wel heel leuk, kom je ook weer eens andere auteurs tegen.

En kan dan niet een kennis of vriend of familielid uit Nederland daarvan lid worden voor je? Iemand die nooit boeken leest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 19:58 

Profiel   

Ik heb je een PB'tje gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 20:35 

Profiel   

Amazon bied veel gratis ebooks legaal aan, kobo heeft dit ook, misschien dat dit een optie voor je is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 21:00 

Profiel   

Ik verplaats dit topic van Huis, tuin en techniek naar Entertainment, daar past het beter. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: Gisteren, 15:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen