Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Amazon Prime

 
Profiel   

Nielojram schreef
Nielojram schreef
Coming to America 2 staat erop.
Morgen eens even beloeken :o


SLECHT _-:(
Leek meer op een musical....


Nouuuu ik heb me echt prima vermaakt! Nul verwachtingen en een halve fles prosecco zorgden voor aangenaam vertier.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 00:22 



 
Profiel   

Coming 2 America <3
heerlijke slapstick, dacht echt dat hij niet kon tippen aan 1 maar kwam toch aardig in de buurt :j
Musical? dat vond ik er toch niet in terug :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 00:51 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Ik kijk nu trouwens Der Goldene Handschu. @Nielojram ook echt iets voor jou denk ik!


Staat erop voor ak weekend, klinkt helemaal als mijn soort films!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 20:02 



 
Profiel   

Wat zijn de kosten er eigenlijk van en wat is het aanbod aan films? En hoe werkt het precies. Ik kan er geen echt duidelijke informatie over terugvinden. Is het een maandbedrag en daarna vrije keuze of moet je voor iedere film alsnog betalen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 20:11 



 
Profiel   

Is maar een paar euro per maand. Was 't geen 2,95? Weet het niet uit m'n hoofd, maar in elk geval veel goedkoper dan netflix. De interface vind ik wel minder handig, maar films en series zijn gewoon gratis te bekijken en met 'n Prime abonnement worden je meeste aankopen op Amazon ook nog gratis verzonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 20:35 



 
Profiel   

karuna schreef
Wat zijn de kosten er eigenlijk van en wat is het aanbod aan films? En hoe werkt het precies. Ik kan er geen echt duidelijke informatie over terugvinden. Is het een maandbedrag en daarna vrije keuze of moet je voor iedere film alsnog betalen?


Je betaalt per maand 2,99.
Er zitten films tussen waarvoor je moet betalen, maar dat is wellicht 10% van het aanbod.
Ik vind het qua films echt honderd keer beter dan NF, maar kijk liever films dan series..
Staan wel een paar hele goede series op, maar op dat gebied is NF toch wel de grote speler.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 20:40 



 
Profiel   

HARRY POTTER IS NIET MEER GRATIS _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 20:50 



 
Profiel   

Yonker schreef
HARRY POTTER IS NIET MEER GRATIS _-:(


Gelukkig komen die films 14x per week op de televisie ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 21:01 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Yonker schreef
HARRY POTTER IS NIET MEER GRATIS _-:(


Gelukkig komen die films 14x per week op de televisie ;)

Daar heb je alleen niks aan als je geen tv abonnement hebt, of niet 10.000x reclame wil tijdens de film waardoor het 3x zo lang duurt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 21:05 



 
Profiel   

Ik heb geen netflix en daar ook geen ervaring mee. En absoluut geen serie kijker ook. :n

Wat voor films moet ik me bij voorstellen. Recent of oud? En wat kost huren ervan? En prime abbonement en amazon aankopen? Eh :') :o? watte? Kortom ik doe al jaren met veel plezier met simpele tv en gratis plus pakket. En zo af en toe een kpn film huren als ik hem had gemist in de bioscoop.

Alleen de vraag kwam op ivm de coming 2 america. Geen bioscoop film meer en ik vrees dat dat veel meer zal voorkomen ook. En gezien mijn risico zal bioscoop nog lang of mogelijk altijd niet verstandig meer zijn.

Vandaar dat ik er nieuwsgierig naar ben. Biedt het meer dan wat ik nu heb of is het vergelijkbaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 21:41 



 
Profiel   

Ik ben juist 'n seriekijker en binge die graag. Geen idee dus wat films betreft.

Amazon Prime heet het officieel en Amazon is een soort bol.com waar je de duvel en z'n ouwe moer kunt kopen. Met dat goedkope abonnement op de streamingdienst krijg je je aankopen gratis thuisgezonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 21:44 



 
Profiel   

Ah kijk. Online aankopen doe ik eigenlijk alleen hondenvoer noodgedwongen en nu in covid tijd dingen die ik anders in een winkel zou kopen. Maar dan nog heel beperkt. Kende amazon ook niet daarin. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 21:48 



 
Profiel   

fleurtjeuh schreef
Daar heb je alleen niks aan als je geen tv abonnement hebt, of niet 10.000x reclame wil tijdens de film waardoor het 3x zo lang duurt ;)


Tja.. keuzes. Kan ik je helaas niet mee helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 22:16 



 
Profiel   

Het aanbod kun je online checken. Er staat van alles wat, oud, nieuw, zelf geproduceerd. Maar voor jou zijn de themakanalen interessanter denk ik, betaal je wel extra voor maar staan prachtige films op. Cinéart heeft bijvoorbeeld alleen maar arthouse.

Ben ook niet van de series.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 22:20 



 
Profiel   

Yonker schreef
HARRY POTTER IS NIET MEER GRATIS _-:(

Mijn dochter was echt verdrietig van de week, die kijkt de films echt wekelijks.

Ik heb van de week Hanna gezien, en nu ben ik The Man in the High Castle aan het kijken. Hanna is echt geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 22:22 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Yonker schreef
HARRY POTTER IS NIET MEER GRATIS _-:(


Gelukkig komen die films 14x per week op de televisie ;)


TV, wat is dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 22:38 



 
Profiel   

Ik zag op tv een reclame voor prime (just smile melodie).
Ik wissel nogal eens tussen de diensten.

Nu vroeg ik me af of iemand hier weet welke series/films dit zijn (die in de reclame).

Die yeti heb ik weten te vinden. Maar je ziet bijvoorbeeld ook een wezen dat zijn vleugels uit klapt. Welke film/serie is dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 23:29 



 
Profiel   

Vandaag weer eens Prime aangezet want er was één serie die ik graag wilde kijken.

The Pack, een soort Wie is de Mol / expeditie Robinson.. Maar dan met honden en hun baasjes.

En voila het is ondertussen 04:00 in de ochtend en de serie is "uit"

Ik kan gewoon niet stoppen met kijken :o

Daarom doe ik niet zo vaak series kijken, meestal gewoon "alleen" film..... die is tenminste klaar na max 2,5 uur.

Nu nog even voor een paar uurtjes mn bedje in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 05:11 



 
Profiel   

Gelukkig kun je morgen lekker uitslapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 05:25 



 
Profiel   

Hell yeah, als ik geen baan zou hebben zou ik binge-queen van de wereld zijn!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 20:26 



 
Profiel   

Ik heb trouwens dat horrorkanaal erbij genomen, wat een ellende. Alleen Evolution raad ik aan maar is geen horror. En eigenlijk moet je dan van dezelfde regisseuse 'Innocence' hebben gezien maar oké. Staat er niet op. En is voor de meeste mensen toch te vreemd.

Heb nu September films ook erbij en dat zijn kwalitatief echt goede films.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 21:40 



 
Profiel   

Them
Bizar!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 18:37 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Them
Bizar!!


Ik ben deze nu aan het kijken. Ik wist even niet dat het horror was :’) . Maar tot nu toe wel een goede serie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 21:13 



 
Profiel   

The Americans staat op Amazon prime, is echt 1 van de beste en meest ondergewaardeerde series die ik heb gezien de laatste jaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 21:45 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Them
Bizar!!


Coool!

Ik heb kaartjes voor het imagine filmfestival, ook echt iets voor jou!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 22:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen