Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Amazon Prime

 
Profiel   

NOS4AR

@marcoborsato, dit vind jij leuk.
Ik ook.
Verhaal geschreven door de zoon van Stephen King.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-20 19:10 



 
Profiel   

Oké ik ga 'm vanavond kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 07:35 



 
Profiel   

Nu Amazon ook Ideal aan betaalmogelijkheden toegevoegd heeft heb ik het sinds een tijdje ook. Als eerste gestart met Greys Anatomy terug kijken. Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 07:46 



 
Profiel   

SsSimonee schreef
Nu Amazon ook Ideal aan betaalmogelijkheden toegevoegd heeft heb ik het sinds een tijdje


Hier ook inmiddels de proefperiode gestart. Ik heb het genomen om Supernatural te kijken maar helaas is het allerlaatste 15e seizoen nog niet beschikbaar. En het is nog niet bekend wanneer dat seizoen online komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 11:33 



 
Profiel   

vilheide schreef
SsSimonee schreef
Nu Amazon ook Ideal aan betaalmogelijkheden toegevoegd heeft heb ik het sinds een tijdje


Hier ook inmiddels de proefperiode gestart. Ik heb het genomen om Supernatural te kijken maar helaas is het allerlaatste 15e seizoen nog niet beschikbaar. En het is nog niet bekend wanneer dat seizoen online komt.


Maar dat is nog niet zo heel gek toch? Seizoen 15 is nog niet eens klaar met uitzenden.
Nou ben ik pas bij seizoen 9 dus dat scheelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 11:38 



 
Profiel   

Selina schreef
vilheide schreef

Hier ook inmiddels de proefperiode gestart. Ik heb het genomen om Supernatural te kijken maar helaas is het allerlaatste 15e seizoen nog niet beschikbaar. En het is nog niet bekend wanneer dat seizoen online komt.


Maar dat is nog niet zo heel gek toch? Seizoen 15 is nog niet eens klaar met uitzenden.
Nou ben ik pas bij seizoen 9 dus dat scheelt.

Op 19 november wordt de allerlaatste aflevering uitgezonden dus ik hoop dat we niet al te lang hoeven te wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 12:53 



 
Profiel   

Nielojram schreef
NOS4AR

@marcoborsato, dit vind jij leuk.
Ik ook.
Verhaal geschreven door de zoon van Stephen King.


Ik ben hier gisteravond ook al kort aan begonnen. Lijkt leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 10:07 



 
Profiel   

Zit het te kijken met mijn kinderen. Weet niet of het verstandig is maar oh well.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 16:12 



 
Profiel   

9 seizoenen van The Office U.S. gezien.
Val in een gat nu...

Wat een topserie is het ook, aanrader voor mensen die ook Seinfeld, Frasier, Roseanne, Modern Family undsoweiter leuk vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 18:31 



 
Profiel   

*\o/* 18 dec weer een Grand Tour Special.

Die bewaar ik , samen met het laatste seizoen Bosch , voor de kerst :P :P Dus hier geen saaie kerst +:)+ <|-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 19:13 



 
Profiel   

Ik vind die samenwerking met die andere diensten echt schijtvervelend. Heb ik na lang scrollen eindelijk iets leuks gevonden, kan ik 'n niet bekijken. Apple+ heeft dat ook en daardoor kijk ik daar nooit iets op. Hoop dat dat nog gaat veranderen bij prima.

Nosferatu vond ik echt leuk, ben wel benieuwd naar het tweede seizoen. Al haalt het het niet bij het boek. De serie van een boek van zijn vader vond ik ook heel erg leuk: Mr. Mercedes. Maar twijfel of die op prime of videoland staat. Ik heb net Gossip Girl afgekeken op Netflix, nu echt ff geen inspiratie wat ik moet kijken. Iets wat een beetje hersenloos de hele dag op kan staan gezien ik nog 3,5 thuis zit met gips en ik het concentratievermogen van een goudvis heb. Dus als iemand iets leuks weet :) ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 20:24 



 
Profiel   

Yv_ schreef
Ik vind die samenwerking met die andere diensten echt schijtvervelend. Heb ik na lang scrollen eindelijk iets leuks gevonden, kan ik 'n niet bekijken. Apple+ heeft dat ook en daardoor kijk ik daar nooit iets op. Hoop dat dat nog gaat veranderen bij prima.

Nosferatu vond ik echt leuk, ben wel benieuwd naar het tweede seizoen. Al haalt het het niet bij het boek. De serie van een boek van zijn vader vond ik ook heel erg leuk: Mr. Mercedes. Maar twijfel of die op prime of videoland staat. Ik heb net Gossip Girl afgekeken op Netflix, nu echt ff geen inspiratie wat ik moet kijken. Iets wat een beetje hersenloos de hele dag op kan staan gezien ik nog 3,5 thuis zit met gips en ik het concentratievermogen van een goudvis heb. Dus als iemand iets leuks weet :) ?


Nos4a2 seizoen 2 staat er wel op, die ben ik nu aan het kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 20:48 



 
Profiel   

Cowgirl schreef
*\o/* 18 dec weer een Grand Tour Special.

Die bewaar ik , samen met het laatste seizoen Bosch , voor de kerst :P :P Dus hier geen saaie kerst +:)+ <|-


Jaaaaa! Zag het, Madagasker nietwaar?
Zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 21:14 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Cowgirl schreef
*\o/* 18 dec weer een Grand Tour Special.

Die bewaar ik , samen met het laatste seizoen Bosch , voor de kerst :P :P Dus hier geen saaie kerst +:)+ <|-


Jaaaaa! Zag het, Madagasker nietwaar?
Zin in!


Ja Madagaskar of een eiland ernaast. En ik wacht met smart op Jeremy's Farm serie :') Loopt als een trein die boerderij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 08:20 



 
Profiel   

Even een vraagje: van de zomer heb ik Grey’s Anatomy op Amazon teruggekeken. Toen stond tm seizoen 15 erop. Weet iemand of seizoen 16 inmiddels te zien is op Amazon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 21:15 



 
Profiel   

Cynthia82 schreef
Even een vraagje: van de zomer heb ik Grey’s Anatomy op Amazon teruggekeken. Toen stond tm seizoen 15 erop. Weet iemand of seizoen 16 inmiddels te zien is op Amazon?

Op dit moment nog steeds tm seizoen 15

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 21:38 



 
Profiel   

Mooi! Dan hoef ik me nog niet opnieuw te abonneren :)
Dankje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 21:40 



 
Profiel   

Ik heb me ook maar eens aangemeld. Weer even leuk die oudere series kijken.
Nu met een nieuwe, the pack bezig. Daarna eens kijken wat ik ga kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 18:39 



 
Profiel   

Kunnen jullie de film Greenland kijken op Prime Video?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 16:36 



 
Profiel   

Cookies schreef
Kunnen jullie de film Greenland kijken op Prime Video?


Ja ik kan 'm kijken idd :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 16:38 



 
Profiel   

Okay dank je wel. Mijn vriend woont in Noorwegen en heeft daar ook Prime Video, maar hij kan hem dus niet zien. ^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 16:51 



 
Profiel   

Cookies schreef
Kunnen jullie de film Greenland kijken op Prime Video?


Ja en ik heb hem al gezien.

Was niet verkeerd maar het is ook wel mijn genre al die rampen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 20:17 



 
Profiel   

Ik ben dol op rampenfilms (en haaienfilms)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 21:23 



 
Profiel   

The Wilds verrassend leuke serie.
Weet bijna wel zeker dat het jullie aan zal spreken, daar ik geen meisjes-vrouw ben, maar dit wel leuk/goed vond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 18:55 



 
Profiel   

Kan er op amazon geparasiteerd worden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 20:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen