Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 346 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Au Pairs NPO3

 
Profiel   

Kijkt er iemand Au Pairs op NPO3? Bij dat programma worden er 4 Nederlandse meiden gevolgd die 3 maanden Au Pair zijn in Los Angeles.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 23:20 



 
Profiel   

Ik kijk het! Die mensen waar Sharel zat. :oo Die zijn niet wijs! :=

Gohar vind ik heel leuk, maar men wat een chaos in dat gezin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 23:23 



 
Profiel   

Ja, ik volg! Heel interessant en leuk om te zien hoe verschillend alle meiden en gezinnen zijn. Hoe de een op zijn plek is, maar de ander zoals Sheryl na twee dagen al vertrekt.
Had bij Sheryl echt een beetje het gevoel dat die familie er een tiener dochter bij hadden ipv au pair.
Alleen dat escaleerde zo snel dat ik niet helemaal kon zien/volgen wat er nou precies de aanleiding was voor die hele ruzie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 23:24 



 
Profiel   

Ik kijk het ook! Ik vind die attitude van Sharel echt niet normaal. Ze hoeft helemaal geen klusjes te doen en heeft maar 1 kind, een lief meisje waar ze alleen maar mee hoeft te spelen. Maar ze lijkt helemaal niet van kinderen te houden. Waarom word je dan au pair??
En ik heb echt respect voor Gohar, wat een leuke lieve hardwerkende meid is dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 23:27 



 
Profiel   

Ik vind sharel nogal verwend... Al snap ik haar wel heel goed van die camera's..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 23:27 



 
Profiel   

Ze wilde graag beroemd worden, toch? Maar ik snap haar wel hoor, attitude of niet. Gezin is eerst meer dan een week weg vanwege een sterfgeval in de familie en daarna blijkt dat ze drie maanden in een niet af te sluiten ruimte moet slapen én dat er overal camera's hangen waar ze niet over is geïnformeerd. En als ze daar wat van zegt gaat die moeder het slachtoffer uithangen. 'Daar heb je niks over gezegd, dus hoe kan ik nou weten dat je dat erg vindt?' Ja, doei. Beetje omgekeerd geredeneerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 23:38 



 
Profiel   

Ik was na 1 dag al weg gegaan hoor... echt een gestoorde moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 23:42 



 
Profiel   

Toen Sharel - terecht - tegen dat meisje zei dat ze even met haar moeder aan het praten was en die moeder zowat flauwviel van verbazing. %) Waaaaaaaaaaauw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 23:44 



 
Profiel   

Ik herken zoveel uit mijn au pairtijd, 10 jaar geleden! Ga het nu gauw terugkijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 23:47 



 
Profiel   

Ik kijk het ook! Moet eerlijk zeggen dat ik wel vond dat Sharel wel een beetje meer had mogen communiceren. Dan was het misschien niet zo afgelopen als nu.

Dat meisje met die familie van de cannabis heeft het heel erg leuk dacht ik zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:23 



 
Profiel   

Ik ga het programma ook kijken! Nu lijkt het me niet helemaal realistisch. Mijn oma belde me vorige week op over hoe makkelijk het wel niet zou zijn als au pair. Alleen maar leuke dingen doen :')
Au pair zijn in Amerika kan normaal gesproken ook alleen maar op een contract van een jaar dus ik ben wel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:27 



 
Profiel   

Oeh ja ik kijk ook!

Ik vond het heel dubbel bij Sharel. Mensen hadden nu eenmaal den sterfgeval, dus is een lastige situatie.

Die camera’s vond ik ook absurd, en ik vind wel dat je voor een kamer moet zorgen voor je au pair.

Desondanks erger ik me rot aan de houding van Sharel zelf. Die eerste opmerking over het praten met moeder vond ik terecht, maar daarna toonde ze 0 interesse in dat meisje. En dan zeggen “ik heb geen klik”. Kom zeg, je bent er net, een beetje inzet mag wel.

Al snap ik dat het door de opeenstapeling van alles lastig is hoor, maar ik vind het van beide kanten raar gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:28 



 
Profiel   

Ik heb de hele serie vorige week in één avond zitten kijken op NLziet. Interessant om te zien hoe de verschillende persoonlijkheden terecht komen, zichtbaar worden en groeien. Sharel is de enige die ik niet oprecht en open over vind komen. Ze geeft meermaals aan zichzelf zo goed te kennen, maar haar gedrag en gebrek aan respect ziende betwijfel ik dat...


Ik vraag me overigens wel nog steeds af waar mijn au pair blijft met een huishouden, baan en drie kinderen als die Jacky zonder werk en met één kleutertje er wel een heeft. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:29 



 
Profiel   

Geen eigen kamer is niet eens toegestaan als au pair zijnde moet je altijd een eigen kamer hebben. Alleen op vakanties wanneer je niet werkt is dit niet verplicht.

Een au pair is enorm normaal in Amerika, toen ik aan het interviewen was met meerdere families in Amerika heb ik zelfs gesproken met een familie die zowel een au pair als nanny en huishoudsters hadden voor 2 kinderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:31 



 
Profiel   

Dizzy505 schreef
Ik ga het programma ook kijken! Nu lijkt het me niet helemaal realistisch. Mijn oma belde me vorige week op over hoe makkelijk het wel niet zou zijn als au pair. Alleen maar leuke dingen doen :')
Au pair zijn in Amerika kan normaal gesproken ook alleen maar op een contract van een jaar dus ik ben wel benieuwd!


Wat lijkt je er niet realistisch aan? En natuurlijk kun je voor 3 maanden, je bent dan vaak een summer au pair.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:32 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Dizzy505 schreef
Ik ga het programma ook kijken! Nu lijkt het me niet helemaal realistisch. Mijn oma belde me vorige week op over hoe makkelijk het wel niet zou zijn als au pair. Alleen maar leuke dingen doen :')
Au pair zijn in Amerika kan normaal gesproken ook alleen maar op een contract van een jaar dus ik ben wel benieuwd!


Wat lijkt je er niet realistisch aan? En natuurlijk kun je voor 3 maanden, je bent dan vaak een summer au pair.


Als au pair in Amerika werk je onder een J-1 visa, dit krijg je niet wanneer je voor een kortere periode als au pair gaat werken in Amerika. Ook ben je verplicht om via een bureau te werken, deze bieden normaal alleen contracten van 1 jaar aan met de mogelijkheid om 1 jaar te verlengen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:34 



 
Profiel   

Nee joh, zat meiden die particulier gaan, en gelijk hebben ze. Bureaus zijn duur en nutteloos als het misgaat.

Overigens zijn deze meiden via een castingbureau gescout.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:37 



 
Profiel   

Het is niet eens toegestaan om particulier naar Amerika te gaan vanwege het Visa dat je krijgt ;)
Bureaus zijn inderdaad nutteloos wanneer je gaat werken als au pair buiten Amerika

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:40 



 
Profiel   

Zat meiden die met hun Esta gaan. Ben je zelf ook au pair?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:44 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Zat meiden die met hun Esta gaan. Ben je zelf ook au pair?


Ik werk zelf als au pair in Amerika op dit moment.

Esta is een mogelijkheid, alleen niet legaal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:46 



 
Profiel   

Ik heb in m'n au pair tijd meer illegale dingen dan legale dingen gedaan _O-

Oh die Sharel, toch wel medelijden met haar. Lijkt mij ook zo'n vreselijk gezin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:48 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Ik heb in m'n au pair tijd meer illegale dingen dan legale dingen gedaan _O-

Oh die Sharel, toch wel medelijden met haar. Lijkt mij ook zo'n vreselijk gezin.


Jij bent au pair in de UK geweest is het niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:50 



 
Profiel   

Londen, yasss.

Oké dat gezin was op zich best lief, maar Sharel heeft echt geen respect voor ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 00:51 



 
Profiel   

Nou ik heb geen medelijden met Sharel, ze komt erg verwend en arrogant over. Idd die ouders waren wel heel vreemd vooral die moeder en geen eigen kamer kan ook echt niet. Maar dat had ze ook meteen netjes kunnen melden zoals die moeder wel terecht opmerkte.

En Gohar pff :') blij dat ik niet in haar schoenen sta. Maar als ik het voorstukje bekeek gaat daar ook een en ander gebeuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-20 17:52 



 
Profiel   

marrlinde schreef
Ik heb de hele serie vorige week in één avond zitten kijken op NLziet. Interessant om te zien hoe de verschillende persoonlijkheden terecht komen, zichtbaar worden en groeien. Sharel is de enige die ik niet oprecht en open over vind komen. Ze geeft meermaals aan zichzelf zo goed te kennen, maar haar gedrag en gebrek aan respect ziende betwijfel ik dat...


Ik vraag me overigens wel nog steeds af waar mijn au pair blijft met een huishouden, baan en drie kinderen als die Jacky zonder werk en met één kleutertje er wel een heeft. :')


Ik heb het ook al helemaal gezien.. Erg bijzondere dingen die er gebeuren;p
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-20 17:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 346 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen