Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Minecraft in-game storage weg?

 
Profiel   

Oke, deze vraag kwam van een collega maar aangezien wij geen Minecraft spelen kan ik haar helaas niet helpen.

Haar zoontje speelt fanatiek Minecraft maar heeft nu een probleem met de storage in-game. Als je Minecraft speelt heb je een soort backpack/storage/legenda dropdown-achtig ding waarin je de voorraad(?) of spullen ziet die je tot je beschikking hebt of op kunt slaan en meenemen?

Nogmaals, wij spelen hetzelf niet dus ik probeer zo goed mogelijk uit te leggen wat er bedoeld wordt aan de hand van haar beschrijving.

In ieder geval, dat gedeelte is weg, haar zoontje heeft iets gedaan waardoor dat niet meer zichtbaar is en krijgt het ook niet meer zichtbaar. Wat kan er gebeurt zijn? Iemand hier bekend mee? Weet iemand ook hoe dit opgelost kan worden in Jip & Janneke taal zodat ik haar dit kan vertellen? :')

Ik heb het geprobeerd via Google voor haar maar omdat ik de benamingen van Minecraft niet ken weet ik niet hoe ze dit noemen en kwam daardoor helaas niet ver.

Hij speelt overigens op de Switch!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 08:26 



 
Profiel   

https://educommunity.minecraft.net/hc/e ... t-it-back-

Dit wellicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 08:29 



 
Profiel   

Als hij op een server speelt, met andere mensen is daar vaak een moderator waar je dit soort dingen bij kan aangeven & die gaan het dan voor je uitzoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 08:34 



 
Profiel   

Gnome schreef


Dit zou het wel eens kunnen zijn! Ik ga deze in ieder geval eens doorgeven, wie weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 10:00 



 
Profiel   

Gaat het om het menu aan de rechterkant van zijn backpack wat hij mist, de lijst/legenda waarin je alle in-game blocks kunt opzoeken? (minecraft nei, als je het bij google images wilt vinden)
Zo ja, in het midden onderin het scherm (onder de backback) is een zoekbalk, deze heeft een witte of geel randje. Controleer of dit veld leeg is, zo niet haal hem dan leeg (backspace knop) en druk op enter.

Als het echt om zijn backback/inventory gaat dan kan je deze post negeren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 10:08 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Gaat het om het menu aan de rechterkant van zijn backpack wat hij mist, de lijst/legenda waarin je alle in-game blocks kunt opzoeken? (minecraft nei, als je het bij google images wilt vinden)
Zo ja, in het midden onderin het scherm (onder de backback) is een zoekbalk, deze heeft een witte of geel randje. Controleer of dit veld leeg is, zo niet haal hem dan leeg (backspace knop) en druk op enter.

Als het echt om zijn backback/inventory gaat dan kan je deze post negeren :)


Dit klinkt ook aannemelijk! Alleen hij speelt op de Switch.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 10:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen