Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Call of duty spelers? Warzone?

 
Profiel   

Oe ik doe online domination vooral en groundwar. En 1 van die nieuwe vind ik ook wel leuk.
Ik ben slecht. Maar vind het leuk _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-21 15:33 



 
Profiel   

Ik wil het ook meer gaan spelen, maar heel erg veel problemen met de dienst waarop ik het speelde. Afgelopen week een game pc besteld....alleen hebben ze levering problemen. Dus nog niet binnen, als die binnen is wil ik ook weer meer gaan spelen. Was er nog een Bokt kliekje om samen te spelen tegen die tijd? Want ik ken verder niemand die het speelt haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-21 16:01 



 
Profiel   

Ik speel soms met mijn vader en mijn oom. Zou het indd leuk vinden om regelmatig met bokkers te spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-21 16:23 



 
Profiel   

Ik zou het best leuk vinden om met meerdere te kunnen spelen :)

Warzone heb ik echter nog niet veel gespeeld, dus zal wel even wennen zijn qua controls :') Ik speel(de) normaal gesproken meer Battlefield.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-21 16:33 



 
Profiel   

Toevallig iemand die dalijk zin heeft warzone te spelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 16:21 



 
Profiel   

Misschien vanavond Ricie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 18:41 



 
Profiel   

Vanavond wil ik ook wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 18:57 



 
Profiel   

Oooh ja hoor, prima. Moet zo eerst even koken en eten maar kan straks wel. Weet niet via waar communicatie makkelijk is? Ik heb eventueel wel een eigen discord server....geen idee hoe dat normaal is, nooit eerder met anderen samen gespeeld :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 19:23 



 
Profiel   

Ik zit inmiddels al met vrienden in een quads haha, sorry! MAar zal anders ff andere keer kijken. Wij hebben eigen discord kanaal. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 21:20 



 
Profiel   

Geen probleem! We houden elkaar wel even op de hoogte denk ik. Mochten er meer interesse in hebben, mijn discord zaten verder nog geen mensen in. Dan kan ik hem eventueel wel omdopen tot Bokt COD discord

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 21:26 



 
Profiel   

Ik ben vooral schandalig slecht en doe alleen maar dingen waar ik weer tot leven kom _O-

Maar wat is discord?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 21:44 



 
Profiel   

Discord is een chat en spraak communicatie app. Word veel door gamers gebruikt en om in games met elkaar te communiceren.....

Enkel nog maar solo gespeeld in WZ dus geen idee of er zelf ook communicatie mogelijkheid in zit binnen de teams enzo.....maar dacht wellicht is Discord handig, ook om spontaner enzo te spelen met elkaar.....denk dat het vaak sneller en vlotter communiceren is dan bokt. Mocht je er in/bij willen dan kan ik je wel een link sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 21:47 



 
Profiel   

Oh dat is totaal iets anders dan het spel? Ik zit altijd met vreemden in het team en dan wordt er soms wel gepraat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 21:50 



 
Profiel   

O leuk, een topic over Cod!
Ik speel op de ps4 en doe meestal multiplayer.
Warzone doe ik altijd met een vaste squad en heb daar ook een appgroep mee, dit zijn wel bekenden van mij.

Ik speel nu gemiddeld maar 1 a 2x in de week, heb helaas niet meer tijd, haha.
Ik merk wel dat als ik veel speel, dat ik wel beter ben dan dat ik af en toe speel. Op één of andere manier verlies ik dan het gevoel voor het schieten of de focus ofzo.

Cold War lijkt mij ook erg gaaf, maar heb nog geen zin gehad om dat nog aan te schaffen als ik niet super veel tijd heb om te spelen.


Laatst bijgewerkt door Bopje op 03-03-21 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 21:57 



 
Profiel   

Wij zitten in een discord met allerlei mensen, dat is ook wel echt een beetje een vriendengroep inmiddels :) We spelen niet enkel cod maar ook andere spellen. Soms kijken we samen film of kletsen we wat. Ik zit vrijwel iedere dag op discord :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 22:15 



 
Profiel   

Ik heb helemaal geen gevoel voor schieten. Ben echt een cod loser. Ik noem mezelf vaak dr afleiding. Kan ooo best handig zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 22:27 



 
Profiel   

Cioccolato schreef
Ik heb helemaal geen gevoel voor schieten. Ben echt een cod loser. Ik noem mezelf vaak dr afleiding. Kan ooo best handig zijn

Haha ik ben ook niet goed hoor, maar het is gewoon gezellig. :P
Net was ik quads aan het doen, terwijl ik in een teams call zat met een vriendin :') Was niet helemaal de bedoeling maar uiteindelijk was het echt te grappig toen ik als laatste over was en een most wanted pakte. Daardoor kwam iedereen terug uiteindelijk en werden we nog 5e ofzo :') Was echt grappig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 22:32 



 
Profiel   

Ik had met dat geld plunderen laatst 2 geld kisten. Ik was zo trots op mezelf {:}

Maar vind het ook gewoon leuk vermaak. En probeer ook van alles uit. Ik schiet ook mn hele magazijn leeg voordat ik een poppetje eindelijk eens neer schiet. Meestal ben ik in tussentijd dan al neer _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 22:44 



 
Profiel   

Vandaag nog mensen zin om te spelen? Eventueel toevoegen op Gamertag mag (Ricie#2104) of de discord joinen voor gezelligheid en makkelijker cod sessies afspreken, PB ff voor discord link.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 13:03 



 
Profiel   

Mag ik hier leven in blazen?
Ik speel zelf graag COD. Heb alle drie. Vind modern warfare multiplayer het leukst met vrienden, ook omdat ik bezig ben met de platinum camo’s.

Gisteren die nieuwe Rainbow Sparkle pack gekocht. Zo super leuk, haha!

Edit; ik speel met Pc!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 15:01 



 
Profiel   

Zijn er nog mensen actief met warzone ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:57 



 
Profiel   

Ik. Natuurlijk {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:54 



 
Profiel   

Ik speel MW voornamelijk, ben voor damascus aan het grinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:59 



 
Profiel   

Ik had mij nog niet gemeld maar ben ook zeker actief. Nu vooral clash wapens aan het max levelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:17 



 
Profiel   

Leuk !
Sinds vandaag ik nu ook mijn eigen account. Hele computer is klaar gemaakt! Dus speel via pc.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen