Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 295 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

 
Profiel   

Wat ontzettend jong ook nog. :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 18:27 



 
Profiel   

Bizar inderdaad, en zo jong.. verdrietig nieuws :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 20:20 



 
Profiel   

Huh, wat? Wat een naar nieuws zeg :(. Waar is ze aan overleden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 21:40 



 
Profiel   

Kanker. Dat had ze al een aantal jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 21:56 



 
Profiel   

Heftig nieuws inderdaad.

Ik heb The Song of Achilles uit. En mn hart ligt in duizend stukjes Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 20:20 



 
Profiel   

Ik ben met de laatste hoofdstukken van Max, Mischa & het Tet-offensief bezig, super goed boek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 20:27 



 
Profiel   

Jeetje, heftig hoor. Ik wist inderdaad helemaal nieteens dat ze ziek was.

Top Tiggs, dan schuif ik die wat door naar boven :D, staat al heeeeeel lang in de kast.

Ik kan echt niet wachten tot De Nimfen / The Maidens van Alex Michaeledis uitkomt. Volgens mij is dat dezelfde auteur van Silent Patient, toch Joo? Dit is volgens mij wel echt een heel ander verhaal, klinkt iig erg tof:
Een obsessieve literaire thriller rond Griekse mythologie, psychologie en onopgeloste moordzaken

Edward Fosca is een moordenaar, dat weet psycholoog Mariana Andros zeker. Maar Fosca is ongenaakbaar. Hij is professor Grieks drama aan de universiteit van Cambridge, en zeer geliefd bij zowel collega’s als studenten. Hij heeft zelfs een mysterieuze groep vrouwelijke aanhangers, die zichzelf De Nimfen noemen.
Het nichtje van Mariana Andros roept de hulp in van haar briljante, maar ook getroebleerde tante als een van haar vriendinnen, die tot De Nimfen behoort, vermoord wordt. Al snel raakt Mariana geobsedeerd door Fosca. Is hij in staat om zijn studentes te vermoorden? En verklaart dat zijn passie voor Persephone en haar reis naar de onderwereld?
Als er nog een lichaam wordt gevonden, wil Mariana koste wat kost Fosca's schuld bewijzen. Ze zet alles op het spel: haar geloofwaardigheid, haar vriendschappen, en zelfs haar leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 08:26 



 
Profiel   

die moet op de TBR :)
Goh,hij kan leuke twists verwerken en vermoed dat gezien hier de misdaad niet in het verleden ligt, er meer spanning zal inzitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 12:47 



 
Profiel   

Zeker doen Yv_, ik vond het echt een prachtig boek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 15:37 



 
Profiel   

Ik heb net Paladin's Strenght uit, vond hem ietsje beter dan Paladin's Grace maar vond beide heel erg leuk qua romance omdat de koppels geen jonge conventionally attractive people zijn. Leest ook prettig.

Ik kan volgende maand een afspraak maken bij mijn tattoo artist en ik ga niet bevestigen dat er een kleine ALL tat komt maar ik ga het ook niet ontkennen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 09:08 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Ik heb net Paladin's Strenght uit, vond hem ietsje beter dan Paladin's Grace maar vond beide heel erg leuk qua romance omdat de koppels geen jonge conventionally attractive people zijn. Leest ook prettig.

Had jij niet dat je op een geven moment zoiets had van "Jaha nu weet ik wel dat ze groot zijn" tijden het lezen?
Ik vond dat dat echt veel te vaak benoemd werd. :+ Verder was het idd leuk. Maar niet het beste van kingfisher imo.

Zelf lees ik nu "The House in the Cerulean Sea" van Klune en ik heb vannacht een paar keer hardop er van moeten lachen. :D Aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 09:11 



 
Profiel   

Kana schreef
Quebelle schreef
Ik heb net Paladin's Strenght uit, vond hem ietsje beter dan Paladin's Grace maar vond beide heel erg leuk qua romance omdat de koppels geen jonge conventionally attractive people zijn. Leest ook prettig.

Had jij niet dat je op een geven moment zoiets had van "Jaha nu weet ik wel dat ze groot zijn" tijden het lezen?
Ik vond dat dat echt veel te vaak benoemd werd. :+ Verder was het idd leuk. Maar niet het beste van kingfisher imo.

Zelf lees ik nu "The House in the Cerulean Sea" van Klune en ik heb vannacht een paar keer hardop er van moeten lachen. :D Aanrader!

Ik denk het, misschien :') Vond het wel leuk om eens een koppel te hebben waar ze beide groot en thick zijn, geen kleine slanke denne vrouwtjes.

The House is leuk he! Klune maakt zo'n leuke characters altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 11:39 



 
Profiel   

Deel 2 is nu ook officieel aangekondigd!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 12:16 



 
Profiel   

*\%/* *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 12:32 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Ik heb net Paladin's Strenght uit, vond hem ietsje beter dan Paladin's Grace maar vond beide heel erg leuk qua romance omdat de koppels geen jonge conventionally attractive people zijn. Leest ook prettig.

Ik kan volgende maand een afspraak maken bij mijn tattoo artist en ik ga niet bevestigen dat er een kleine ALL tat komt maar ik ga het ook niet ontkennen :+


Ok ik heb echt helemaal niks met tattoo's (sorry), maar naar een ALL tattoo ben ik heel benieuwd!

Ik lees nu iets heel anders: The Ultimate Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Hilarisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 18:42 



 
Profiel   

Jaaaaaaa Hitchhiker's is zo leuk *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:20 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Ik heb net Paladin's Strenght uit, vond hem ietsje beter dan Paladin's Grace maar vond beide heel erg leuk qua romance omdat de koppels geen jonge conventionally attractive people zijn. Leest ook prettig.

Ik kan volgende maand een afspraak maken bij mijn tattoo artist en ik ga niet bevestigen dat er een kleine ALL tat komt maar ik ga het ook niet ontkennen :+


Paladin's Strength moet ik nog lezen, hij staat op de ereader. Kingfisher is sowieso fijn, en schrijft (bijna) net zo veelzijdig als Klune. Van middlegrade tot horror, vind het altijd leuk als een auteur zo'n range heeft :D

En die tattoo... die zagen we ook totaal niet aankomen. Echt niet :')

Trouwens, ik denk dat je deze plot summary ook wel gaat kunnen waarderen:


[ img ]

Uit Glitterland, een M/M romance die ik ergens komende week ga oppakken, want hij klinkt echt heel goed :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 15:29 



 
Profiel   

Ow Glitterland moet op mijn TBR :P

Hier bezig in The lost apothecary voor en buddyread. Onze verwachtingen waren blijkbaar te hoog. Verhaal komt zeer traag op gang en het helpt niet dat de narrator voor 1 van de personage verschrikkelijk traag praat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 19:33 



 
Profiel   

Ik moet nog 130 pagina's en dan heb ik m'n boek eindelijk uit, ik kan niet wachten _O-

Jammer pp

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 20:26 



 
Profiel   

Welk boek lees je?

Ik heb vanochtend De Zevende Zus uitgelezen.
Vond dit deel minder dan de andere delen. Nog steeds leuk hoor, maar het sprak me iets minder aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 20:27 



 
Profiel   

Foaly schreef
Quebelle schreef
Ik heb net Paladin's Strenght uit, vond hem ietsje beter dan Paladin's Grace maar vond beide heel erg leuk qua romance omdat de koppels geen jonge conventionally attractive people zijn. Leest ook prettig.

Ik kan volgende maand een afspraak maken bij mijn tattoo artist en ik ga niet bevestigen dat er een kleine ALL tat komt maar ik ga het ook niet ontkennen :+


Paladin's Strength moet ik nog lezen, hij staat op de ereader. Kingfisher is sowieso fijn, en schrijft (bijna) net zo veelzijdig als Klune. Van middlegrade tot horror, vind het altijd leuk als een auteur zo'n range heeft :D

En die tattoo... die zagen we ook totaal niet aankomen. Echt niet :')

Trouwens, ik denk dat je deze plot summary ook wel gaat kunnen waarderen:


[ [url=m/mMLrYG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uit Glitterland, een M/M romance die ik ergens komende week ga oppakken, want hij klinkt echt heel goed :D

[ Afbeelding ]

Bold of you to assume dat ik Glitterland nog niet gelezen heb :+

Maar hij is zeker leuk! Vlotte read!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 00:22 



 
Profiel   

Oh ja nee natuurlijk _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 08:53 



 
Profiel   

Het is alweer even geleden maar denk dat ik een boek in de steek laat.

Ben bezig in The Final Revival op Opal and Nev, met een vergelijkbaar format als Daisy Jones and the Six maar man man, wat een traag tempo. Vind het echt geestdodend. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 11:35 



 
Profiel   

Over Daisy Jones gesproken; ik ben nu bezig in Evelyn Hugo van Jenkins Reid. Wát een onwijs leuk geschreven verhaal! Ik moet nog een stukje, maar ik denk dat er nog wel een verrassing gaat komen :)). Erg nieuwsgierig naar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 08:14 



 
Profiel   

Yv_ schreef
Over Daisy Jones gesproken; ik ben nu bezig in Evelyn Hugo van Jenkins Reid. Wát een onwijs leuk geschreven verhaal! Ik moet nog een stukje, maar ik denk dat er nog wel een verrassing gaat komen :)). Erg nieuwsgierig naar!


Ik vond dat ook een erg leuk boek. Evelyn had zo'n interessante persoonlijkheid en dat boek had een goede balans tussen mysterie, culturele verschillen, een beetje romance...

Hier nu bezig in The ever after van Sarah Pekkanen, benieuwd naar hoe dit verhaal gaat eindigen. En zojuist So much More van Kim Holden uitgelezen. Wat een knap hoe ze een van de hoofdpersonages neer gezet heeft. Zo intrigerend hoe deze vrouw zoveel emoties kon ervaren en toch compleet losgekoppeld hiervan lijkt te zijn en medogenloze beslissingen neemt en iedereen in haar nabije omgeving kwetst en kwaad doet... Hoe iemand met alle tegenslag van de wereld nog steeds gelooft in het goede en "de wereld kan/wil geven". En nog enkele pakkende gebeurtenissen... Moet het duidelijk nog even laten bezinken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 09:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 295 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen