Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Horizon Zero Dawn ll: Forbidden West

 
Profiel   

[ img ]

Omdat er nog meer mensen dolenthousiast zijn leek het me leuk een apart topic te openen! *\o/*

Zo kunnen we onze hyper delen en gaat de tijd snel voorbij totdat we daadwerkelijk kunnen spelen.

Hopelijk kunnen we elkaar helpen als het spel er eenmaal is, zonder teveel te spoileren natuurlijk. <3

Ik heb er ontzettend veel zin in en het ziet er weer fenomenaal uit! Het Nederlandse dochterbedrijf Guerrilla van SI mag trots zijn op zichzelf.

[ img ]

HZD werd gisteren aangekondigd tijdens het PS5 event als allerlaatste zonder releasedatum waardoor de speculaties al snel wezen naar HZD als releasegame! *\%/*

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 14:42 



 
Profiel   

Goed topic! Ik ben nog steeds super stoked haha. Zodra de mogelijkheid er weer is, mag ik een keer bij ze langs komen en ik kijk, nu Forbidden West er aan komt, daar nog veel meer naar uit :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 16:21 



 
Profiel   

Ik volg ook even! Heb zelf een xBox One S maar mijn vriend waar ik binnenkort bij in trek heeft een Playstation 4 en gaat tegen die tijd ook de 5 kopen natuurlijk. Dus dan hebben we het beste van twee kanten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 16:33 



 

Ik ben echt MEGA excited. Ik ben nu pas de eerste aan het doorspelen maar holy oliebol ik denk dat dit een van de vetste games is die ik ooit heb gespeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 16:33 



 
Profiel   

Is deel 1 ook zo gaaf? Ik mort eerlijk zeggen dat ik gisteren pas voor het eerst van dit spel heb gehoord.

Vriend heeft deel 1 geloof ik al op z'n console staan. Dan moet ik die dus zéker uitproberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 16:35 



 
Profiel   

Emmaa_ schreef
Ik ben echt MEGA excited. Ik ben nu pas de eerste aan het doorspelen maar holy oliebol ik denk dat dit een van de vetste games is die ik ooit heb gespeeld.



Jaaa zeker mee eens!

Kan niet wachten tot ik 'm aan kan schaffen en de nieuwe ps5 lol

@fineapple: zeker een aanrader! Hoorde laatst dat deel 1 ook voor pc is/wordt uitgebracht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 16:36 



 

Ik vind 1 echt heeeeeel vet. De graphics zijn echt *chefs kiss* en ik ben sowieso echt een sucker voor alles dat open world is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 16:37 



 
Profiel   

Haha ik ben ook zo'n 'ik-moet-alles-100%-hebben' trut dus met open world dingen kan ik lekker veel uren erin steken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 16:37 



 
Profiel   

Ik was zelf echt een beetje bummed toen er steeds meer spellen aangekondigd werden maar geen HZD, dus toen ik haar stem hoorde sprong ik letterlijk op van de bank. "YES YES YES YES YES!"

Mijn vriend was aan het gamen met vrienden en die vroegen wat er aan de hand was, hij zei "Geen idee maar ik gok HZD." :')

Kreeg gewoon kippenvel van de trailer, het spel is zó zó zó waanzinnig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 17:02 



 
Profiel   

Hahaha :')

Ik ben zelf ook gek op open wereld. Borderlands allemaal uitgespeeld, Skyrim, The Witcher, Fallout 4, dat soort dingen. Daar zou deze goed bij passen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 17:11 



 
Profiel   

Ooh ik meld me! HZD is mijn favoriete game ever en ik kijk ontzettend uit naar Forbidden West! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 17:19 



 
Profiel   

Ik ben gelijk weer HZD aan het spelen ( maar nu even niet, mijn man heeft mijn PS4 ingepikt en speelt ook hzd nu. Ik ben de gamer in de familie , maar HZD wordt hij ook blij van )

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 21:02 



 
Profiel   

Ik meld me ook! HZD is een van mijn favoriete games. Ik keek de release van de ps5 zonder enig idee dat er een nieuw deel uitkwam, dus ik was heeeel blij *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 21:38 



 
Profiel   

Ik ben hyped, en ik heb HZD nog niet eens gespeeld _O-
(geen eigen ps4 en niemand die m uit wil lenen. Gelukkig komt ie binnenkort op steam <3 )

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 22:11 



 
Profiel   

Laurora schreef
Ik ben hyped, en ik heb HZD nog niet eens gespeeld _O-
(geen eigen ps4 en niemand die m uit wil lenen. Gelukkig komt ie binnenkort op steam <3 )


Ja, deze zomervakantie toch? :D

Ik denk dat ik maar eens opnieuw ga beginnen, gewoon omdat het kan. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 22:57 



 
Profiel   

Ik volg ook! Heb jaren hierop gewacht *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 23:17 



 
Profiel   

Ja ik geloof het wel.
ik hoop dat het met Forbidden West niet zo lang duurt voordat hij op steam komt.... Wishful thinking :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 23:38 



 
Profiel   

KimD schreef
Ik was zelf echt een beetje bummed toen er steeds meer spellen aangekondigd werden maar geen HZD, dus toen ik haar stem hoorde sprong ik letterlijk op van de bank. "YES YES YES YES YES!"

Mijn vriend was aan het gamen met vrienden en die vroegen wat er aan de hand was, hij zei "Geen idee maar ik gok HZD." :')

Kreeg gewoon kippenvel van de trailer, het spel is zó zó zó waanzinnig!

Haha hier net zoiets, alleen dan bij ons alle 3 _O-
Konden ook eerst allemaal even niet op de naam komen terwijl we aan de stem wel doorhadden dat het om HZD ging. Hadden we ook allemaal niet verwacht alhoewel mijn vriend wel zei dat ie t stiekem wel gehoopt had *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 01:48 



 
Profiel   

Omg ik zag de titel :):)

Ben toevallig met 1 pas net weer helemaal opnieuw begonnen omdat ik hem nog helemaal niet had uitgespeeld, vind het een van de tofste en mooiste games <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 01:56 



 
Profiel   

Ik ben ook super hyped voor dit spel! Maar eerst nog The Last of Us part II en Ghost of Tsuhima overleven die later deze week uitkomen, ben ik ook reuze benieuwd naar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 10:45 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Ik ben ook super hyped voor dit spel! Maar eerst nog The Last of Us part II en Ghost of Tsuhima overleven die later deze week uitkomen, ben ik ook reuze benieuwd naar :j


Hier ook heel excited voor *\o/*


Ben heel benieuwd naar HZD 2! Meerdere malen deel 1 opnieuw gespeeld. Hoop vooral dat ze wat meer persoonlijkheid en écht ‘leven’ aan de wereld en side quests toevoegen. Dat miste ik heel erg in het eerste deel en was ook eigenlijk mijn enige minpunt. Was gewoon net iets te scripted en droge materie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 10:51 



 
Profiel   

Memories schreef
Quebelle schreef
Ik ben ook super hyped voor dit spel! Maar eerst nog The Last of Us part II en Ghost of Tsuhima overleven die later deze week uitkomen, ben ik ook reuze benieuwd naar :j


Hier ook heel excited voor *\o/*


Ben heel benieuwd naar HZD 2! Meerdere malen deel 1 opnieuw gespeeld. Hoop vooral dat ze wat meer persoonlijkheid en écht ‘leven’ aan de wereld en side quests toevoegen. Dat miste ik heel erg in het eerste deel en was ook eigenlijk mijn enige minpunt. Was gewoon net iets te scripted en droge materie.


Serieus? Het heeft mij drie pogingen gekost om het 100% uit te spelen met alle side quests en extra hunts etc. :=

Er werd overigens nog een spel aangekondigd dat me interessant leek, 'Project Athia'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 10:58 



 
Profiel   

KimD schreef
Serieus? Het heeft mij drie pogingen gekost om het 100% uit te spelen met alle side quests en extra hunts etc. :=

Er werd overigens nog een spel aangekondigd dat me interessant leek, 'Project Athia'.


Ik bedoel ook niet perse dat er niet genoeg quests en side dingen inzaten of dat die technisch gezien te makkelijk waren. Maar dat ze gewoon te droog/'saai'/suf/weinig impact hadden. Het voelde gewoon niet heel immersief voor mij persoonlijk. Maar ik speel echt gigantisch veel games en heb na (en voor) HZD zo veel games gespeeld die me daarin wel raakten (ik noem even als voorbeeld RDR2, Witcher 3, God of War reboot) dat ik misschien ook wat te streng ben voor dit spel specifiek. Is ook extreem persoonlijk natuurlijk wat je sterker raakt en wat niet.
Vind HZD echt alles behalve een slecht spel, hoop alleen dat dit aspect nog wat sterker is uitgewerkt in de sequel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 11:10 



 
Profiel   

Memories schreef
KimD schreef
Serieus? Het heeft mij drie pogingen gekost om het 100% uit te spelen met alle side quests en extra hunts etc. :=

Er werd overigens nog een spel aangekondigd dat me interessant leek, 'Project Athia'.


Ik bedoel ook niet perse dat er niet genoeg quests en side dingen inzaten of dat die technisch gezien te makkelijk waren. Maar dat ze gewoon te droog/'saai'/suf/weinig impact hadden. Het voelde gewoon niet heel immersief voor mij persoonlijk. Maar ik speel echt gigantisch veel games en heb na (en voor) HZD zo veel games gespeeld die me daarin wel raakten (ik noem even als voorbeeld RDR2, Witcher 3, God of War reboot) dat ik misschien ook wat te streng ben voor dit spel specifiek. Is ook extreem persoonlijk natuurlijk wat je sterker raakt en wat niet.
Vind HZD echt alles behalve een slecht spel, hoop alleen dat dit aspect nog wat sterker is uitgewerkt in de sequel :D


Grappig om zo verschillen in ieders mening te lezen. Ik heb met God of War wat jij met HZD hebt, The Witcher 3 vond ik helemaal saai en heb ik niet eens uitgespeeld. RDR2 vind ik wel waanzinnig. Maar inderdaad extreem persoonlijk.

En ik zou het helemaal prima vinden als de sequel nog uitgebreider is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 11:14 



 
Profiel   

Zowel in RDR2 als in HZD heb ik over 100 uur zitten om hem hardcore op 100% te krijgen. Bij RDR2 vond ik dat wel makkelijker dan bij HZD. Die Thunderjaw, Deathbringer & de Bellowbaks, wat een monsters waren dat! Die Thunderjaw werd ik op een bepaald moment wel handiger in. Oh en de Rockbreaker! Irritant ding.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 11:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen