Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Horizon Zero Dawn ll: Forbidden West

 
Profiel   

Was een aparte actie van Sony :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 14:34 



 
Profiel   

En er is weer nieuws

https://tweakers.net/nieuws/182238/sony-toont-lange-gameplayvideo-van-horizon-forbidden-west.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 14:36 



 
Profiel   

Eleeke schreef


Wat is er nieuw dan? Deze was al bekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 19:05 



 
Profiel   

Excuus , hij was al eerder op de dag gedeeld. Die had ik gemist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 19:58 



 
Profiel   

Dacht al dat ik iets gemist had! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 21:17 



 
Profiel   

OMG, ik ben dus zo hyped voor deze game! Afgelopen jaar een PS4 aangeschaft en HZD was de eerste game die ik heb gespeeld. Foute keuze...want alle games die ik nu speel vallen in het niet :') Wil na het zien van die sneak peak de game nog een keer gaan spelen! Kan echt niet wachten :D Het verhaal, de art, de robots en alle sidemissies zijn echt in een woord geweldig :) Schrok even van de prijs, maar denk toch dat ik hem ga reserveren zodra dat kan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 21:31 



 
Profiel   

Ik heb de pre-order staan maar ik verwacht eigenlijk nog een deluxe editie! :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 22:55 



 
Profiel   

Ik zit sinds die sneak peak de hele tijd met HZD in mijn hoofd. Heb dus eindelijk een NG+ load out gemaakt en ben maar overnieuw aan het verhaal begonnen. :+

Na maanden andere spellen spelen viel het me alles mee hoe snel je de gameplay weer in de vingers hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 00:33 



 
Profiel   

Jaaa dit gaat geld kosten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 00:53 



 
Profiel   

Ik heb sinds gisteren een PS5, en heb daar o.a. Horizon Zero Dawn bij. Kan ik die mooi eerst spelen voor deel 2 uitkomt. Ik ben benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 21:31 



 
Profiel   

Veel plezier. Hij speelt heerlijk op de ps5

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:10 



 
Profiel   

Westhof schreef
Ik heb sinds gisteren een PS5, en heb daar o.a. Horizon Zero Dawn bij. Kan ik die mooi eerst spelen voor deel 2 uitkomt. Ik ben benieuwd :)


Oooh! Dat wordt genieten!

Ik ben hem zelf weer opnieuw aan het spelen. Wilde het verhaal nog een keer vers in mijn hoofd voor straks het tweede deel uitkomt.

Al wacht ik daar toch nog weer even mee tot de prijs wat zakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 12:06 



 
Profiel   

Ik speel HZD op PC op het moment, had voorheen nooit een PS4.
Zodra er dan een PS5 is gaan wij ook meteen aan de Forbidden West. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 12:41 



 
Profiel   

Ik hoop eigenlijk dat er een console versie komt met het spel erbij, dan ga ik die halen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 12:42 



 
Profiel   

Ik kan echt niet wachten! Ben zo ongeduldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 13:18 



 
Profiel   

Ik hoop zó dat het spel ook snel voor PC beschikbaar komt.. Ik speel alleen op PC en ga geen console kopen voor één spel :)) Heb genoten van HZD, zou echt graag verder willen spelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 13:20 



 
Profiel   

Heb vorige week het spel opnieuw gespeeld in NG+...
Blijft echt genieten! Ik kan ook niet wachten. Heb dit keer veel meer van het verhaal opgepikt. Dingen die ik de eerste keer niet snapte en nu ineens kon plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 09:07 



 
Profiel   

Moeten toch nog even geduld hebben! Dan hoop ik dat JWE2 eerder is...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 08:23 



 
Profiel   

Jaaa eindelijk een release date!! Eerst nog even een PS5 fixen haha

Zo hyped voor deze game! Staat, wellicht naast RD2, absoluut als favoriete game op nr 1. Vond het verhaal heel boeiend en dat heb ik niet zo vaak. Hele game 100% uitgespeeld, zelfs nog dubbel ook op de PC gekocht voor een 2e playthrough. (Had eigenlijk gehoopt dat HFW ook naar PC zou komen, speel ik toch liever op dan PS) Maar daar wil ik niet op wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 08:40 



 
Profiel   

Dit wordt waarschijnlijk het eerste spel ooit dat ik full price ga aanschaffen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 09:07 



 
Profiel   

Shiloh schreef
Dit wordt waarschijnlijk het eerste spel ooit dat ik full price ga aanschaffen


Dat is ook best knap! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 09:26 



 
Profiel   

Walkure schreef
Jaaa eindelijk een release date!! Eerst nog even een PS5 fixen haha

Zo hyped voor deze game! Staat, wellicht naast RD2, absoluut als favoriete game op nr 1. Vond het verhaal heel boeiend en dat heb ik niet zo vaak. Hele game 100% uitgespeeld, zelfs nog dubbel ook op de PC gekocht voor een 2e playthrough. (Had eigenlijk gehoopt dat HFW ook naar PC zou komen, speel ik toch liever op dan PS) Maar daar wil ik niet op wachten.

Hij komt uit op zowel PS4 als PS5 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 09:40 



 
Profiel   

Blacky94 schreef
Walkure schreef
Jaaa eindelijk een release date!! Eerst nog even een PS5 fixen haha

Zo hyped voor deze game! Staat, wellicht naast RD2, absoluut als favoriete game op nr 1. Vond het verhaal heel boeiend en dat heb ik niet zo vaak. Hele game 100% uitgespeeld, zelfs nog dubbel ook op de PC gekocht voor een 2e playthrough. (Had eigenlijk gehoopt dat HFW ook naar PC zou komen, speel ik toch liever op dan PS) Maar daar wil ik niet op wachten.

Hij komt uit op zowel PS4 als PS5 :)


I know, maar PS5 is ie natuurlijk veel mooier :') Die beelden uit de state of play krijg je niet net zo mooi op je PS4

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 09:41 



 
Profiel   

Ja naja dat hoop ik dan maar haha. Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe maar bar weinig verschil zie tussen games op de PS4 of PS5 :') Maar zo heel veel PS5 games heb ik ook nog niet. Vind wel de adaptive triggers op de controllers een leuke toevoeging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 10:14 



 
Profiel   

Blacky94 schreef
Ja naja dat hoop ik dan maar haha. Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe maar bar weinig verschil zie tussen games op de PS4 of PS5 :') Maar zo heel veel PS5 games heb ik ook nog niet. Vind wel de adaptive triggers op de controllers een leuke toevoeging.


Wat heb je voor een TV? Want je moet natuurlijk wel een TV hebben die meegaat in de kwaliteit, als die niet kan 'leveren' heb je niks aan de kwaliteit van de PS5.

Ik heb HZD op zowel de PS4 als de PS5 gespeeld en het is echt een wereld van verschil.

Die adaptive triggers heb ik dan wel weer meteen uitgezet, daar vond ik niks aan. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 10:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen