Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Horizon Zero Dawn ll: Forbidden West

 
Profiel   

Eentje van Philips met 5K. Verder geen idee eigenlijk :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 11:53 



 
Profiel   

Blacky94 schreef
Ja naja dat hoop ik dan maar haha. Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe maar bar weinig verschil zie tussen games op de PS4 of PS5 :') Maar zo heel veel PS5 games heb ik ook nog niet. Vind wel de adaptive triggers op de controllers een leuke toevoeging.


Het is wel significant sneller. Ik speel bijvoorbeeld rdr2 online en ik hoor van anderen op PS4 dat inladen echt 1 tot 2 minuten kan duren soms. Op de PS5, laat ik gemiddeld in ongeveer 15/20 seconde in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 12:27 



 
Profiel   

Ik ben nu HZD aan het installeren op de PS5. Eerste keer dat ik hem ga spelen. Ben benieuwd :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 12:13 



 
Profiel   

En? Bevalt ie?! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 07:59 



 
Profiel   

Er is hier uiteindelijk nooit verder gepraat over het spel na de release. Ik heb hem vorig jaar echt verslonden. Wat een machtig mooi spel! Echt een waardige opvolger van Zero Dawn. Mijn alltime favoriete game!

Eerste spel dat ik 100% heb gespeeld. Heb er inmiddels ook een new game + opzitten, maar nog niet op ultra hard.

Overmorgen komt de DLC burning shores uit en I can’t freaking wait!

Als ik de DLC heb uitgespeeld wil ik de hele game nog eens op Ultra hard spelen.

Om de tijd te overbruggen de afgelopen weken ben ik ook aan een ultra hard run van Zero Dawn begonnen -> note aan iedereen die dat ook doet: je hebt in ZD geen shield… DO NOT RUN OFF CLIFFS! :') :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 00:00 



 
Profiel   

Ik heb de DLC sinds gisteren. :D

Heb beschamend het spel nog niet uitgespeeld, er is zoveel gebeurt het afgelopen half jaar privé dat ik er geen zin of tijd voor had. Als ik al deed gamen was het hersenloos fortnite, gewoon even afschakelen en auwehoėren met vrienden.

Zei dus in februari dat ik ging wachten op de DLC en dan weer opnieuw ging. <3

Het blijft een van mijn favoriete spellen, het is waanzinnig!

Gaat iemand ook de VR kopen? Ik zei dat ik het niet ging doen alleen voor HZD maar ik denk dat ik aan het liegen ben. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 07:34 



 
Profiel   

Hé? Hoe kan dat? Die komt toch morgen pas uit?

Ik weet het niet. De VR. Het lijkt me wel super gaaf, maar ik wordt erg misselijk van VR spellen waar ik zelf niet volledige controle over de beweging heb (boot). En heb al een Quest. Dus om dan te kopen alleen voor dit spel? Pfff. Misschien dat ik hem ooit kan lenen of zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 08:24 



 
Profiel   

Shiloh schreef
Hé? Hoe kan dat? Die komt toch morgen pas uit?

Ik weet het niet. De VR. Het lijkt me wel super gaaf, maar ik wordt erg misselijk van VR spellen waar ik zelf niet volledige controle over de beweging heb (boot). En heb al een Quest. Dus om dan te kopen alleen voor dit spel? Pfff. Misschien dat ik hem ooit kan lenen of zo.


We zijn sinds spel 1, dag 1 aangemeld via een link. Dan krijg je zo'n pre-pre-order ding. :+ Gisterennacht is die dus gedownload daardoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 08:29 



 
Profiel   

Ah zo.

Hmmm. Apart. Bij mij staat die ook op geïnstalleerd. Maar hij doet het nog niet. (Je zou een oproep moeten krijgen van Erand, maar die krijg ik nog niet) en zie bij het openen er nog verder helemaal niks van.

Ach ja. 1 dag wachten kan ik nog wel. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 08:34 



 
Profiel   

Volgens mij is die nog niet te spelen hoor. Anders zou er al wel gameplay te vinden zijn op YouTube ed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 09:38 



 
Profiel   

Ik heb het niet geprobeerd, zoals gezegd heb ik het eerste deel nog niet uitgespeeld. Er was op Twitch gisterenavond wel een HZD watch-bom.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 09:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen