Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Horizon Zero Dawn ll: Forbidden West

 
Profiel   

RDR2 vind ik echt fantastisch <3 Witcher 3 vond ik ook heel erg goed, samen met God of War - al is die laatste niet echt openworld te noemen imo maar meer een narrative led single player zoals TLOU.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 11:50 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Ik ben ook super hyped voor dit spel! Maar eerst nog The Last of Us part II en Ghost of Tsuhima overleven die later deze week uitkomen, ben ik ook reuze benieuwd naar :j


Ik wil THe Last Of Us ook maar nu ben ik aan het twijfelen of ik moet wachten tot deze als PS5 game wordt uitgebracht! Ben voorlopig nog wel zoet met AC Odyssey (nu met laatste DLC bezig), RDR2 (moet ik nog starten) en the last guardian. Misschien maak ik de DLC’s van Spider-Man ook nog wel af maar die vond ik heel erg in herhaling vallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 12:11 



 
Profiel   

Ik koop hem voor ps4, ik wacht al te lang op deze game om te wachten tot de ps5 uit is :+

En zeker RDR2 spelen - vond die qua verhaal sterker waar HZD wat minder goed in is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 12:48 



 

Ik mis bij HZD een beetje emo bonding met Aloy, en ik ben daar wel echt een sucker voor. De dingen die haar in haar leven gebeurden hadden ook niet echt een emotionele inslag bij mij als speler. Terwijl ik bij RDR2 echt meerdere malen jankend voor mijn tv heb gezeten. Nou is RDR2 voor mij wel echt top tier en bijna onmogelijk om daar overheen te komen, maar toch.

Ik mis het bij AC trouwens ook. Vroegah kon ik me daar helemaal in verliezen omdat ik Ezio een hele goede protagonist vond, maar bij de nieuwere games vind ik het ook weer meh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 13:24 



 
Profiel   

Emmaa_ schreef
Ik mis bij HZD een beetje emo bonding met Aloy, en ik ben daar wel echt een sucker voor. De dingen die haar in haar leven gebeurden hadden ook niet echt een emotionele inslag bij mij als speler. Terwijl ik bij RDR2 echt meerdere malen jankend voor mijn tv heb gezeten. Nou is RDR2 voor mij wel echt top tier en bijna onmogelijk om daar overheen te komen, maar toch.

Ik mis het bij AC trouwens ook. Vroegah kon ik me daar helemaal in verliezen omdat ik Ezio een hele goede protagonist vond, maar bij de nieuwere games vind ik het ook weer meh.



Moet bekennen dat ik bij de DLC Legacy of the last blade wel heb gejankt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 13:33 



 

IMANDRA schreef
Emmaa_ schreef
Ik mis bij HZD een beetje emo bonding met Aloy, en ik ben daar wel echt een sucker voor. De dingen die haar in haar leven gebeurden hadden ook niet echt een emotionele inslag bij mij als speler. Terwijl ik bij RDR2 echt meerdere malen jankend voor mijn tv heb gezeten. Nou is RDR2 voor mij wel echt top tier en bijna onmogelijk om daar overheen te komen, maar toch.

Ik mis het bij AC trouwens ook. Vroegah kon ik me daar helemaal in verliezen omdat ik Ezio een hele goede protagonist vond, maar bij de nieuwere games vind ik het ook weer meh.



Moet bekennen dat ik bij de DLC Legacy of the last blade wel heb gejankt :+

Ja ik heb Odyssey nooit uitgespeeld haha, ook de verhaallijn niet. Hij hangt vast op het beginscherm en ik ben toen RDR2 gaan spelen omdat ik geen zin had om het te fixen (weet wel dat het kan). Ik heb Odyssey ook echt gelijk opgepakt nadat ik Origin helemaal de pleuris in gespeeld had dus was misschien een beetje een overkill.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 13:36 



 
Profiel   

Odyssey vind ik leuk, maar de laatste AC waar ik echt 'invested' was was Black Flag. Odyssey is veeeeel te groot, en het verhaal boeit imo niet genoeg om de verhaalmissies snel op te pakken. Gelukkig zegt Ubisoft dat beter te gaan doen in Valhalla, maar dat valt nog te bezien :+ RDR2 doet dat veel beter imo. Sublieme game.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 13:51 



 
Profiel   

RDR & HZD zitten absoluut aan de top voor mij! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 14:39 



 
Profiel   

Toch weer opnieuw begonnen. *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-20 12:51 



 
Profiel   

Ik ook :D En ik ga weer voor de 100%.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 11:20 



 
Profiel   

Chiren schreef
Ik ook :D En ik ga weer voor de 100%.


*\o/* Ik dacht dat ik alle locaties voor de powercells had onthouden maar ik mis een 5e locatie. Kom er niet op! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 11:50 



 
Profiel   

Jongens, dit spel is echt fantastisch! :))

Fijne, soepele gameplay, aardig wat spanning en ik heb net ontdekt hoe je een stealth kill kan doen vanuit de bosjes 8-) ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 19:02 



 
Profiel   

Ik volg mee, dit lijkt me een fantastisch spel, maar ik heb nog nooit een psp aangeraakt in mijn leven haha. Dus ik lees mee met jullie avonturen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 19:13 



 
Profiel   

Fineapple schreef
Jongens, dit spel is echt fantastisch! :))

Fijne, soepele gameplay, aardig wat spanning en ik heb net ontdekt hoe je een stealth kill kan doen vanuit de bosjes 8-) ~~}>


Ik heb pas veel dingen later ontdekt de eerste keer dat ik speelde. 'Vaardigheden' bijvoorbeeld ook. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 19:22 



 
Profiel   

KimD schreef
Fineapple schreef
Jongens, dit spel is echt fantastisch! :))

Fijne, soepele gameplay, aardig wat spanning en ik heb net ontdekt hoe je een stealth kill kan doen vanuit de bosjes 8-) ~~}>


Ik heb pas veel dingen later ontdekt de eerste keer dat ik speelde. 'Vaardigheden' bijvoorbeeld ook. _O-


Hahaha ik ook hoor, zat al op level 5 toen ik dat ontdekte :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 20:21 



 
Profiel   

Release is alweer wat dichterbij! Al is er volgens mij nog geen datum bekend.

Ik heb sinds een paar dagen een PS5 na jaaaaren van niet gamen. Zit nu vol in Horizon Zero Dawn, wat ontzettend gaaf spel! Ben Morther’s Crown nog niet eens voorbij :+ dus heb nog veel uren spelplezier. Maar wat een ontzettend lekker gevoel dat er een volgend deel al zit aan te komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 19:51 



 
Profiel   

Bij Bol.com staat hij nog steeds op 31.12.2021... Had zo gehoopt dat ik hem met de PS5 had gekregen. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 19:55 



 
Profiel   

Ja, als je er al zoveel maanden op zit te wachten kan ik me voorstellen dat het lang duurt!

Ik heb op zich geen haast. Zit pas op iets van 14% of zo en heb nog een hele waslijst aan spellen dat ik nog te gaan heb (Last of us, last of us II, red dead redemption, red dead redemption II, Detroit become human, Witcher 3, uncharted, fallout, cyberpunk 2077, Spider-Man x2, assassins creed x2) ...

Ben nog wel even zoet O:)

(Ben aan het zoeken trouwens of er een game/Playstation topic is, maar kan zo gauw niet echt wat vinden)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 20:01 



 
Profiel   

De 2 Last of Us en Red Dead Redemption titles zijn écht aanraders :j

Van mij mogen ze alle tijd nemen die ze nodig hebben, de veel te vroege releases van Assassins Creed Valhalla en Cyberpunk hebben al aangetoont dat rushen geen goed idee is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 21:21 



 
Profiel   

:oo :oo :oo :oo :wow: :wow: :wow: :oo :oo :oo :oo

Hebben jullie de State of play al gezien.

This looks EPIC!

Oh man. Kan niet wachten. Echt gorgeous!!

https://youtu.be/wLR5gaQNQBk

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 01:58 



 
Profiel   

Ja! Echt waanzinnig, ook alle details die erin verwerkt zijn! *\o/* Ik wil de releasedatum weten zodat ik een week verlof kan vragen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 06:29 



 
Profiel   

Oooh zo gaaf! Ik wil ook weten wanneer ie uit komt _O- :$
Ik moet alleen Frozen Wilds nog uitspelen maar merk dat ik daar wat minder haast mee heb aangezien ik de basegame al lang en breed uit heb :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 10:12 



 
Profiel   

Ja frozen wilds moet ik ook nog. Ik wilde het basis spel met NG+ doen en dan frozen wilds daarbij spelen niet te lang voor release van het nieuwe spel zodat ik er weer helemaal in zit.m


Enige wat ik van frozen wilds heb gedaan is redelijk vroeg door mijn eerste play through helemaal naar het noorden gesneaked om die speer upgrade te halen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 13:02 



 
Profiel   

Ik doe de FW altijd eerst vanwege de bogen! En dan de main missions vanwege de Shield Weaver. :D

Hij was gratis in de PS shop afgelopen maand dus we hadden HZD op de PS5 gedownload.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 13:25 



 
Profiel   

Maar hij zat toch al in de PS Collection?

Oh dat was alleen voor plus?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 13:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen