Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hollands Got Talent 2020

 
Profiel   

Hee daar,

Ik weet niet of er al een topic over is - kon hem zo niet vinden. Zijn er mensen die gekeken hebben naar de nieuwe Hollands Got Talent?

Ik ben eigenlijk speciaal gaan kijken voor een 'bekende' van ons. De aller eerste act met de hond. Zij heeft het zusje van mijn Mera en ik ben dus ook heel benieuwd of straks in de halve finale (of wellicht de finale!) zij ook langs gaat komen <3 Ze laat natuurlijk niets los haha.

De dansact daarna was ook heel gaaf! Verder zitten wij de herhaling nog te kijken.

En jullie?

Iedere zaterdag avond 20:00 op RTL 4.

Groetjes,
Denise
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 20:30 



 
Profiel   

Omdat dit beter past op [ENT]Entertainment omdat dit topic nog geen 15 pagina's heeft of een volgtopic is verplaats ik het daar heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 12:08 



 
Profiel   

Ik heb het nog nooit gezien maar m’n vriend wil het nu samen gaan volgen en het lijkt me ook leuk.
Wij zijn nu op vakantie en hebben het opgenomen dus moeten nog kijken. Ik ben benieuwd. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 09:05 



 
Profiel   

Muiz schreef
Omdat dit beter past op [ENT]Entertainment omdat dit topic nog geen 15 pagina's heeft of een volgtopic is verplaats ik het daar heen.


Oops sorry!

Leuk Mandyy! Ik ben ook heel erg benieuwd naar volgende week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 15:46 



 
Profiel   

Volgens facebook komt aanstaande zaterdag The Future Guys bij Hollands Got Talent!
https://www.facebook.com/futureguys.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-20 17:40 



 
Profiel   

Wat tof dat het zusje van Mera op tv was! Wat een knap dier! Sowieso een super toffe act en ook heel gaaf dat ze door is naar de finale!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-20 13:59 



 
Profiel   

Amable schreef
Wat tof dat het zusje van Mera op tv was! Wat een knap dier! Sowieso een super toffe act en ook heel gaaf dat ze door is naar de finale!


Ja heh, absoluut! Ik ben héél benieuwd wat ze in de finale gaan geven. Vond de opkomst van Nymeria heel tof <3 Ik wist wel dat ze er 2 had, maar voor de rest was het een totale verassing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-20 15:40 



 
Profiel   

Heel tof inderdaad, big surprise! Eigenlijk wel jammer dat ze in de voorstukjes al wat weggegeven hadden, anders was het een nog grotere verrassing geweest! Ons mam stuurde me al een appje, Die hond bij HGT zo knap! Je moet die van jou nog veel leren... hmmm, en bedankt mam :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-20 15:58 



 
Profiel   

Amable schreef
Heel tof inderdaad, big surprise! Eigenlijk wel jammer dat ze in de voorstukjes al wat weggegeven hadden, anders was het een nog grotere verrassing geweest! Ons mam stuurde me al een appje, Die hond bij HGT zo knap! Je moet die van jou nog veel leren... hmmm, en bedankt mam :')


Ja dat is inderdaad zo! Maar ach, kleinigheidje :P
Ik ben wel ontzettend benieuwd wat ze in de finale gaan doen, ze laat natuurlijk niets los haha!

Stiekem denk ik dat ook wel eens bij mij nhondjes hoor. Maar mijn leven is iets anders ingesteld dan hun, andere keuzes gemaakt - dus ik ben blij met de hondjes zoals ze zijn haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-20 16:13 



 
Profiel   

Voor mij is het mijn eerste hond, en honden trainen is echt zo totaal anders dan paarden trainen! Een hele zoektocht en nieuwe ervaring. Heel veel dingen zou ik bij een volgende hond anders aanpakken. Maar op dit moment ben ik naar mijn gevoel goed bezig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-20 16:29 



 
Profiel   

We zitten er klaar voor! Finale!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 20:00 



 
Profiel   

Nou poeh het topic heeft helaas niet echt gelopen deze keer, maar ach. Amber heeft samen met Ruby & Nymeria de top 3 van de finale behaald dus het was het kijken meer dan waard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 21:49 



 
Profiel   

Ik heb ook gekeken en wat was dat tot de laatste minuten ontzettend spannend. Ik vond amber echt een onwijs goede kans hebben om te winnen, want wat zij met die honden kan is gewoon fantastisch om naar te kijken. <3 En wat onwijs gaaf om te lezen dat 1 van die 2 honden een zusje is van jouw hond. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 21:58 



 
Profiel   

xPareltje schreef
Ik heb ook gekeken en wat was dat tot de laatste minuten ontzettend spannend. Ik vond amber echt een onwijs goede kans hebben om te winnen, want wat zij met die honden kan is gewoon fantastisch om naar te kijken. <3 En wat onwijs gaaf om te lezen dat 1 van die 2 honden een zusje is van jouw hond. :o


Het was zeker ontzettend spannend! Ik had zelf wel gedacht dat de top 3 er anders uit had gezien (wel sowieso met Amber).

Mijn beide honden (nouja 2 van de 3) zijn familie van Nymeria :) (die gevlekte). Bodhi is alleen in 2015 geboren uit dezelfde ouders en Nymeria & Mera zijn in 2019 geboren, ik ben bij de bevalling geweest en mijn keus ging tussen deze twee dames haha. Vind het dan toch wel heel bijzonder om zoiets dichtbij op televisie terug te zien. En het is gewoon heel gaaf wat ze kan met die honden! *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 22:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen