Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Filmpje gezocht, cabaretier en psychische problemen/eenzaam

 
Profiel   

Beetje een lastige titel, maar misschien kunnen jullie mij helpen. Voor een voorlichting wil ik een leuk intro filmpje gebruiken voor mbo studenten. De voorlichting gaat over de psychische problemen waar studenten in coronatijd tegenaan kunnen lopen. Het mag dus ook gaan over eenzaamheid, buitengesloten voelen etc. Ik zoek een filmpje van maximaal 3 minuten ongeveer en van een bekende cabaretier, om de impact te vergroten.

Brand maar los, ik ben heel benieuwd :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:36 



 
Profiel   

Oeh goeie vraag!

Ik moest aan de volgende items denken. Geen idee of dit is wat je zoekt;

- koefnoen / Eenzaamheid (ooit zelf gebruikt voor een presentatie)
- Jochem meijer - Moe
- brigitte kaandorp / zwaar leven

Ben benieuwd of je nog andere tips krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:48 



 
Profiel   

Ah thanks, ik ga straks eens kijken! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:57 



 
Profiel   

Sarah kroos heeft geloof ik ook ooit in een show het benoemd. En geen caberetier maar de schrijfster J K rowling van Harry Potter heeft het ooit duidelijk verwoord in een interview. Dat oa de dementors eigenlijk de omschrijving zijn van hoe een depressie bij haar aanvoelt. Vandaar dat alleen chocolade je kan betermaken

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 16:32 



 
Profiel   

karuna schreef
Sarah kroos heeft geloof ik ook ooit in een show het benoemd. En geen caberetier maar de schrijfster J K rowling van Harry Potter heeft het ooit duidelijk verwoord in een interview. Dat oa de dementors eigenlijk de omschrijving zijn van hoe een depressie bij haar aanvoelt. Vandaar dat alleen chocolade je kan betermaken


En dat je aan fijne dingen moet denken om ze weg te jagen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 16:41 



 
Profiel   

Klopt. Dan kun je een patronus maken, oftewel de bescherming ertegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 16:45 



 
Profiel   

karuna schreef
Sarah kroos heeft geloof ik ook ooit in een show het benoemd. En geen caberetier maar de schrijfster J K rowling van Harry Potter heeft het ooit duidelijk verwoord in een interview. Dat oa de dementors eigenlijk de omschrijving zijn van hoe een depressie bij haar aanvoelt. Vandaar dat alleen chocolade je kan betermaken


Denk dat je deze bedoeld
https://www.youtube.com/watch?v=9LeAWyfhib8

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:59 



 
Profiel   

Nee deze kende ik niet ook. Het was echt in een van haar shows vlak nadat ze met burnout is uitgevallen toen. Weet niet meer precies welke het was. Ging over depressies en zich alleen voelen ondanks de mensen om haar heen.

Ah ik heb een link gevonden naar het interview naar aanleiding van die show Zonder verdoving uit 2017 kennelijk alweer.

https://www.ad.nl/show/schateren-om-de- ... ~a97969b9/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen