Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Ambulance en EH programma's kijken

 
Profiel   

Ik heb de aflevering niet gezien... Maar zat dat been ergen tussen geklemd, chrushletsel? Dan heb je snel meer letsel.

Maar brr, 11 plaatsen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 17:17 



 
Profiel   

Kookaburra schreef
Ik heb de aflevering niet gezien... Maar zat dat been ergen tussen geklemd, chrushletsel? Dan heb je snel meer letsel.

Maar brr, 11 plaatsen.


Nee was van een crossmotor gevallen. Was ook heftig om te zien dat zijn onderbeen halverwege zijn scheenbeen echt los bungelde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 18:04 



 
Profiel   

Earth schreef
Kookaburra schreef
Ik heb de aflevering niet gezien... Maar zat dat been ergen tussen geklemd, chrushletsel? Dan heb je snel meer letsel.

Maar brr, 11 plaatsen.


Nee was van een crossmotor gevallen. Was ook heftig om te zien dat zijn onderbeen halverwege zijn scheenbeen echt los bungelde.

Oef ja, dat is duidelijk mis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 17:45 



 
Profiel   

Dit topic ligt al een jaar stil, ik heb zelf ook wat minder van dit soort programma's gekeken maar inmiddels zijn er weer nieuwe afleveringen van Helden van hier, spoedafdeling.

HvH vind ik altijd zo integer gedaan, nu ook weer met een man die wel palliatief was, maar nog wel actief was maar een zware hartaanval had gekregen. Hoe de verpleging daar dan mee om gaat, dat vind ik wel bijzonder. Vooral toen ze lieten zien wat hij had opgeschreven, kreeg ik het even te kwaad.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 15:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen