Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ambulance en EH programma's kijken

 
Profiel   

Kuggur schreef
Begrijp ik het goed dat dit realiteitsprogramma's zijn? Niet nagespeelde scene's?
(Nee, we krijgen niet veel kanalen hier in the middle of nowhere :D )


Klopt, er wordt meegelopen met de teams. Dus alles is echt, niks in scene oid.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 17:36 



 
Profiel   

Ik kijk nu police interceptors, ook wel vermakelijk. Er is een oudere dame die 126 en 128 blies op het bureau, terwijl 32 de limiet is. Hoeveel heb je dan gedronken??? 8)7 De meeste mensen zouden dan niet eens kunnen lopen. %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 18:33 



 
Profiel   

Ik kijk ook alles en ook die brandweer programma's, vind het echt super interessant. Mijn vriend wordt er gek van. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 18:40 



 
Profiel   

Kuggur schreef
Begrijp ik het goed dat dit realiteitsprogramma's zijn? Niet nagespeelde scene's?
(Nee, we krijgen niet veel kanalen hier in the middle of nowhere :D )

Klopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 18:56 



 
Profiel   

nicole_floor schreef
Ik kijk ook alles en ook die brandweer programma's, vind het echt super interessant. Mijn vriend wordt er gek van. :+


Hier idem :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 18:56 



 
Profiel   

Mijn man ook, maar dat komt omdat hij niet van bloed houdt en hij wordt een beetje misselijk van benen die niet in de juiste richting liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 19:09 



 
Profiel   

Mijn man vindt het een ziekelijke vorm van voyeurisme. Ik kan het ook niet op de tv kijken als hij ook in de kamer is. Ik kijk het ‘s avonds in bed op de ipad. Hij gaat toch veel later dan ik naar bed

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 19:20 



 
Profiel   

Haha ik heb ook een man die er niet tegen kan :') als ik er voorbij Zapp blijf ik altijd kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 19:23 



 
Profiel   

Ik werk zelf in het ziekenhuis, maar ook thuis kijk ik naar dit soort programma’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 19:27 



 
Profiel   

Morrie schreef
Mijn man vindt het een ziekelijke vorm van voyeurisme. Ik kan het ook niet op de tv kijken als hij ook in de kamer is. Ik kijk het ‘s avonds in bed op de ipad. Hij gaat toch veel later dan ik naar bed

Ik ben het eens met je man. Verbaas me een beetje over het enthousiasme hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 19:35 



 
Profiel   

Net gewoon twee kinderen uit hun wandel/kinderwagen gevallen op straat en de moeders waren dronken _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 20:43 



 
Profiel   

chanicha schreef
Net gewoon twee kinderen uit hun wandel/kinderwagen gevallen op straat en de moeders waren dronken _-:(

Ooh deze heb ik ook al eens gezien. En dat vaders moest komen voor de kinderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 22:24 



 
Profiel   

Ik heb toevallig ook allerlei series hiervan op automatisch opnemen staan, vind het altijd interessant! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 22:26 



 
Profiel   

chanicha schreef
Net gewoon twee kinderen uit hun wandel/kinderwagen gevallen op straat en de moeders waren dronken _-:(


Die kinderen mogen ze daar van mij echt meteen bij weg halen! Het was ook niet de eerste keer dat het bij dat gezin gebeurde.
Echt schandalig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 22:27 



 
Profiel   

Yep ik kijk het ook altijd, soms zo interessant.

Ik kijk nu ook "elke minuut een baby" dus one born every minute op net5 elke dag.

Begin van de week echt zitten janken vanwege een vrouw.
Had een dochtertje van 3 jaar, een dreumes thuis en verwachtte nu een tweeling (jongen en meisje)
6 weken nadat ze wisten dat ze een tweeling kregen bleek hun dochter van 3 kanker te hebben en terwijl zij en haar man in het ziekenhuis aan het bevallen waren was haar dochtertje in het gebouw ernaast voor behandeling onder volledige narcose.
Kind helemaal in paniek dus moeder is nog gauw heen gelopen voor het echt begon.

Uiteindelijk bleek ze ook nog een spoedkeizersnede te moeten krijgen om de 2de baby eruit te krijgen.

Later zag je updates en toen bleek dat dochtertje nog steeds kanker had en het meisje van de tweeling was met 12 weken oud een wiegendood gestorven.

Vond het zo vreselijk voor die vrouw

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 22:33 



 
Profiel   

Ambulance down under (Australië) is net zoiets als Ambulance UK.
Heel interessant om iedereen zo te volgen.
Maar wat veel oproepen op een dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 22:59 



 
Profiel   

Vanillia schreef
Ik hou ook echt van dit soort programma's. Zijn er hier Bokkers die zelf op een meldkamer werken?

Ik niet maar iemand die ik ken wel, zit bij de politie.
Vader van vriendinnetje van mijn jongste zit op de ambu en een kennisvriend van me is vrijwilliger bij de brandweer.
Verder beste vriendin en mn vriend werkzame bij de politie.

Zelf ben ik kraamverzorgende waarbij ik (helaas voor t gezin) ook wel te maken heb met ambu en brandweer (afheisen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 23:42 



 
Profiel   

Ik kijk ook veel van deze programma's. Voornamelijk omdat ik het zelf erg interessant vind om te zien hoe mensen op bepaalde situaties reageren. En wat het effect van middelen (drugs/medicatie) heeft. Maar stiekem kijk ik het ook om er van te leren. Tuurlijk heb ik gewoon EHBO, maar soms zie je hele bruikbare truukjes of technieken. Die ook voor een EHBO'er fijn zijn. Bijvoorbeeld de 'hoe reageer ik op de vraag of alles goed komt?' Wel moet je altijd blijven waken voor hetgeen je wel/niet kan doen als je als niet-getraind persoon bij een incident komt.


Pech op de piste, eerste hulp bij festivals, bondi rescue en natuurlijk de vlaamse 'helden van hier'-series kijk ik ook regelmatig.

Ik ken trouwens ook mensen op de meldkamer en bij de verschillende hulpdiensten. Hoop ze dan ook alleen werkgerelateerd nodig te hebben ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 00:11 



 
Profiel   

Vanillia schreef
Ik hou ook echt van dit soort programma's. Zijn er hier Bokkers die zelf op een meldkamer werken?


Ik heb op de landelijke 112 gewerkt en kan je zeggen dat er veel meer gebeurt dan je zou denken.
Ook plaatsen waarvan je denkt dat die heel pittoresk zijn oid kunnen de grootste ellende verbergen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 08:43 



 
Profiel   

Ik werk op de ambu maar kan je vertellen dat onze dagen echt niet zo spannend zijn als wat op tv word weergegeven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 09:31 



 
Profiel   

Dat snap ik. Jij zit op 1 ambu. Deze serie is een ingedikte versie. Het extract van wat met op tig ambu’s meemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 09:34 



 
Profiel   

Ik kijk ook graag Ambulance (UK en de Australische versie) en Trauma Rescue Team. Vind het onwijs interessant en leer er veel van :) Zou zelf heel graag iets van dat soort werk willen doen maar ik ben daar veel te gevoelig voor.. Dus kijk het ook met een beetje jaloezie en ik heb echt respect dat mensen dat werk aankunnen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 09:44 



 
Profiel   

Alenthe05 schreef
Ik werk op de ambu maar kan je vertellen dat onze dagen echt niet zo spannend zijn als wat op tv word weergegeven...

Zeker mee eens! Alleen mijn meeloopdag op de meldkamer was te vergelijken. Maar dat was net een dag met twee grootschalige incidenten. En de kans dat dat gebeurt is ontzettend klein. En dan nog heeft de meldkamer en hulpdiensten genoeg capaciteit en kom je niet uit op de Engelse ambulance-petikelen.

Bij de andere meeloopdagen bij de hulpdiensten heb ik goed de koffie en thee kunnen testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 12:45 



 
Profiel   

Alenthe05 schreef
Ik werk op de ambu maar kan je vertellen dat onze dagen echt niet zo spannend zijn als wat op tv word weergegeven...

Nee maar dat lijkt me logisch. Hier laten ze vaak alleen de bijzondere dingen zien. Maar goed, dat is met tv altijd zo natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 13:12 



 
Profiel   

Ik kun weer Helicopter ER terug, wel heftige ongelukken weer. Een jongen die zijn been op 11 plaatsen breekt. Hoe dan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 13:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen