Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 125 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe Boeren ( nl1)

 
Profiel   

Nielojram schreef
Ik kijk dit programma niet als in dat ik het volg, de tv staat zo nu en dan aan als 'sprekende schemerlamp' terwijl ik andere dingen doe, maar gisteraaf viel mij op dat in dat programma een soort wedstrijd was, en daarin de presentatrice een hoofdstel pakte, en het als halster aanduidde, en deelnemers moesten nog meer onderdelen van een halster benoemen...
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat jullie volgers hier wel wat van hadden gevonden, maar lees er niets over..
Toch best wel beetje triest dat je als programma maker je dus totaal niet inleest, toch?


Het was me zeker opgevallen. Ik zei ook heel boos tegen mijn vriend, dat is een hoofdstel. Maar was het daarna eigenlijk al weer vergeten. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-21 23:01 



 
Profiel   

Ja het was mij ook opgevallen hoor, maar ook gelijk weer vergeten. Romy toch nog weg, ik vind het wel prima. Al had Jethro er van mij net zo goed uitgemogen. Ik had al een vermoeden dat hij Jos niet zal kiezen, daar is hij veel te gehaaid voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-21 23:03 



 
Profiel   

.... heb je het nou veranderd van presentatrice naar programma maker :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-21 23:07 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Ik kijk dit programma niet als in dat ik het volg, de tv staat zo nu en dan aan als 'sprekende schemerlamp' terwijl ik andere dingen doe, maar gisteraaf viel mij op dat in dat programma een soort wedstrijd was, en daarin de presentatrice een hoofdstel pakte, en het als halster aanduidde, en deelnemers moesten nog meer onderdelen van een halster benoemen...
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat jullie volgers hier wel wat van hadden gevonden, maar lees er niets over..
Toch best wel beetje triest dat je als programma maker je dus totaal niet inleest, toch?

Dat viel mij idd ook op en ik stoorde me er ook aan omdat het juist om materiaal kennis ging en dan zelf zo'n blunder maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 00:09 



 
Profiel   

zit net de herhaling terug te kijken is nu op tv.
maar ik vind het geen ramp dat ze halster zegt.
kan gebeuren toch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 09:46 



 
Profiel   

Ach dat viel mij heus ook wel op, waarna ik zo de onderdelen opdreunde maar vrijwel iedereen zonder paardenkennis noemt het een halster

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 10:42 



 
Profiel   

Misschien werd het in de vroegere boeren tijd wel gewoon ook halster genoemd ipv hoofdstel? Stond ook frontdeel wat ik alleen ken als frontriem, maar misschien ook een term uit de tijd waarnaar deze boeren terug gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 10:56 



 
Profiel   

oji schreef
Misschien werd het in de vroegere boeren tijd wel gewoon ook halster genoemd ipv hoofdstel? Stond ook frontdeel wat ik alleen ken als frontriem, maar misschien ook een term uit de tijd waarnaar deze boeren terug gaan.


Zou ook kunnen ja, en dat het zo in hun boekje staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 11:25 



 
Profiel   

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in hun boekje staat! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 12:13 



 
Profiel   

ricojoreen schreef
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in hun boekje staat! :D

Is vast nog een boekje van perkament..
Pleit ze in ieder geval vrij dat er niet zoveel op internet over paarden te vinden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 19:08 



 
Profiel   

Vond het wel vermakelijk, dat Jos die zo'n hoge pet van zichzelf op had, die zei, ik heb het niet nodig om heereboer te zijn, dat die bij het eerste de beste duel dat hij moet doen eruit gekegeld werd...notabene door degene die hij als zwakste had ingeschat _O- _O- _O-

Is vanavond nou de laatste aflevering of komt er ook nog een strijd tussen de 4 overgebleven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 17:34 



 
Profiel   

Dat was inderdaad wel echt heel mooi. En Sabine heeft zichzelf zo sterk neergezet dat niemand haar als duelist gaat kiezen _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 19:31 



 
Profiel   

Iedereen daar dacht dat Sabine niet sterk zou zijn qua kennis. Ze heeft mooi even het tegendeel bewezen. Iedereen was verrast door haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 20:17 



 
Profiel   

Ik vind sabine ook de leukste die ertussen zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 20:43 



 
Profiel   

ik was het vorige week vergeten,heb het net nog terug kunnen kijken.
grappig dat de overgebleven bewoners dan toch weer anders overkomen.
jos er uit,ja beter even zo!
brengt inderdaad veel meer rust in de groep.
ben benieuwd vanavond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 20:49 



 
Profiel   

Het was nu met deze groep inderdaad Jos die regelmatig botste met anderen. Voor Jethro was het binnen deze groep ook alleen nog maar Jos dus nu die weg is, is de rust er eindelijk. Geen haantjes meer!
Ik ben benieuwd naar de aflevering straks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 20:59 



 
Profiel   

Ik had zo veel meer van die finale verwacht eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 22:33 



 
Profiel   

Haha ja ik ook, ik dacht echt, is dit het nou? Finale? Een finale van 5 minuten en 4 kaarten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 22:47 



 
Profiel   

Ja vind dit ook een beetje matig. Had ook wel een rode kaart verwacht, van Française en twijfelde over jetro.
Vond het heel jammer voor Sabine, ik denk dat ze met de hoefijzers om de paal als opdracht meer kans had gemaakt.
Bij deze opdracht ben je als je lang bent echt in het voordeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 22:54 



 
Profiel   

Strobalen zo op zolder leggen is best zwaar! Lang zijn is dan wel een voordeel ja en een beetje handigheid en spierkracht ook. Ik had het ze allebei wel gegund. Was spannend! Ze waren wel aan elkaar gewaagd. Er waren duels bij die niet zo mooi gelijk op gingen...

Die finale was inderdaad wel een beetje een domper... Maar allemaal wit, top! Wel zo eerlijk vind ik! Maar dat met wie wil je overblijven op de boerderij enzo??? Ze zijn sowieso niet overgebleven met zijn vieren op de boerderij, bij die kaarten stopte het avontuur. Tot zo ver de proeverij van het boerenleven 'van toen'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 09:19 



 
Profiel   

Jammer dat ze voor de finale niet een leuke proef hadden bedacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 10:54 



 

Strobalen op zolder/kar gooien, moet je ook gewoon handigheid in hebben. Dat is ook de reden waarom vriend ze erop gooit en ik ze stapel :+ kracht genoeg, maar moet eerst nog meer oefenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 11:02 



 
Profiel   

Ik snap ook niet zo goed waarom ze het er steeds over hadden om met 4 op de boerderij over te blijven. Dat is gewoon nooit aan de orde geweest. Beetje jammer eigenlijk, gun ze dan gewoon nog een week ofzo daar met de overgebleven 4. Veel logischer.
Maar goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 14:40 



 
Profiel   

Ik vond het zo ook een afgeraffeld einde. Er had nog best een aflevering achteraan gekund. Nu het feest het duel en de finale in 1 aflevering gepropt.
Jehtro kon ik eerst wel van kotsen en nu was hij best wel leuk. Die geiten waren helemaal geweldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 15:36 



 
Profiel   

Ik had eerder ook het idee dat het de bedoeling was dat de laatste zou afvallen voorafgaand aan het feest, aangezien er ook werd gezegd dat Jethro niet meer gekozen kon worden omdat die voor de feestmaaltijd moest zorgen. Vond het nu ook een soort van wassen neus die finale. Had het logischer gevonden als er nog een week achteraan zat met 4 op de boederij en dan een soort 3-kamp met kennis, kunde en kracht waaruit dan 1 uiteindelijke winnaar zou komen die de meest allround boer was.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 15:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 125 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen