Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 125 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe Boeren ( nl1)

 
Profiel   

Ja wij kijken het ook en moeten er vooral om lachen als boeren heb je zo door dat het een spelletje is!
desondanks is het gewoon leuk om te zien, die boer en boerin zijn eigelijk wel verkeerd neergezet met hun overal. Net of boeren altijd zulke dingen doen en geen fashion gevoel hebben.
En dan dat gemier over die gecoupeerde staart, kom eens naar zeeland naar het ringrijden kijken. Je zult zien dat 50% nog steeds zo een staart heeft! goedpraten doe ik het niet maar dat beeld is er nog steeds.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 10:09 



 
Profiel   

ellepel schreef
ik kijk ook nog, was echt verbaasd hoe snel jos die pakken op die zolder had,die dingen zijn toch over het algemeen loodzwaar...vind ik dan :))
ik vind het een leuk programma.


pakken opsteken is ook een handigheidje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 11:15 



 
Profiel   

kwita schreef
Ja wij kijken het ook en moeten er vooral om lachen als boeren heb je zo door dat het een spelletje is!
desondanks is het gewoon leuk om te zien, die boer en boerin zijn eigelijk wel verkeerd neergezet met hun overal. Net of boeren altijd zulke dingen doen en geen fashion gevoel hebben.
En dan dat gemier over die gecoupeerde staart, kom eens naar zeeland naar het ringrijden kijken. Je zult zien dat 50% nog steeds zo een staart heeft! goedpraten doe ik het niet maar dat beeld is er nog steeds.


Dat argument slaat natuurlijk als een tang op een varken. Het gaat erom dat de media - die nogal een bereik hebben - aan een leek het beeld schetst dat dit normaal is.

Ik moet nog wat inhalen, blijft wel een lekker kneuterig programma.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 11:29 



 
Profiel   

Reneee, Heb je ook gelezen wat er na staat....het blijft een feit maar die discussie is niet voor dit topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 12:23 



 
Profiel   

klopt.

vind het wel een enorm lief paard.
moest wel lachen om dat stuk dat ze het land moesten ploegen?
dat paard heeft natuurlijk flink de pas er in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 12:57 



 
Profiel   

Haha ja dat zag er wel redelijk stuntelig uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 13:03 



 
Profiel   

ellepel schreef
trustHim schreef
Wij kijken het nog, heb me laatst prima vermaakt met de uitdaging van het balen steken. Ik denk dat mijn schoonvader een hele goede match zou zijn



ik kijk ook nog, was echt verbaasd hoe snel jos die pakken op die zolder had,die dingen zijn toch over het algemeen loodzwaar...vind ik dan :))
ik vind het een leuk programma.


Mijn schoonvader kan dat dus ook ,

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 21:11 



 
Profiel   

Ik vind het een grappig programma, kijkt lekker weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 21:34 



 
Profiel   

Jaa wij kijken ook. Mijn vriend was zich vorige week helemaal dood aan het ergeren omdat ze die ploeg totaal verkeerd hadden afgesteld. :+

En over die hooibalen op de zolder, volgens mijn vriend zit daar een bepaalde techniek in. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 18:23 



 
Profiel   

blijft leuk hoor om naar te kijken.
lekker ontspannend :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 22:28 



 
Profiel   

Oh leuk, er is een topic over! Ik kijk ook! Jammer dat Claire er uit is, ik vond haar leuk. En was het ook wel met haar eens over Romy, die vind ik ook wat overdreven aanwezig. Ik schrok wel hoe Jethro haar aanviel, tjonge jonge..

Jos vond ik steeds heel sympathiek, maar die blijft nu wel erg lang boos. Ik snap het wel, maar je voelt hoe ongemakkelijk het daar is terwijl je gewoon lekker in je eigen huis voor de tv zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 23:09 



 
Profiel   

Echt jammer dat Claire er uit is. Ik hoop dat Romy en Thijs er nog uit gaan, vind vooral Romy irritant aanwezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 23:50 



 
Profiel   

Haha wat een kleuters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 23:52 



 
Profiel   

Die Jethro reageert ook wel heel erg naar als iemand hem ergens op aanspreekt. Wat een nare man is dat, hij gaat direct op een vieze manier in de aanval. Die mag er van mij uit, ik gun hem echt niet dat hij weer gaat winnen. Ik vindt Romy ook wel een overdreven reagerende doos, ik had het niet erg gevonden als die eruit was gegaan. En Jos weet ook echt alles beter en dat laat hij ook echt merken die wordt per aflevering irritanter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 00:05 



 
Profiel   

Ja maar ik hoor jos ook vaak dingen zeggen die hij echt beter weet, maar waar de rest dan gewoon niet naar luisterd. Dan denk ik, doe hier je voordeel mee..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 00:20 



 
Profiel   

zorro schreef
Ja maar ik hoor jos ook vaak dingen zeggen die hij echt beter weet, maar waar de rest dan gewoon niet naar luisterd. Dan denk ik, doe hier je voordeel mee..

Maar hij accepteert een ander zijn mening maar moeilijk. En met de hooiruiters en melkstal dreef hij ook gewoon echt zijn zin door terwijl de anderen hem wel tegenspraken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 00:28 



 
Profiel   

Het is inderdaad de toon die de muziek
Maakt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 00:59 



 
Profiel   

Ik heb gisteravond ook weer gekeken :) Tjee wat een spanningen!

Ik ben juist blij dat Claire eruit is en Romy gebleven is, ik vind haar sympathieker overkomen dan Claire. Ik vond het ook erg knap dat ze van Claire won, Claire zette, net als de vorige keer, vooral haar enorme gewicht in... Romy heeft wel echt laten zien dat ze conditie en doorzettingsvermogen heeft!

Jethro en Jos, beide moeilijk en dominant... Dat botst lekker...

Ik heb een kat die Jehtro heet, totaal tegenovergesteld karakter met de Jethro bij Nieuwe Boeren :D *liefensociaalenzo*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 09:07 



 
Profiel   

Ik kijk het altijd terug. Dikke spoiler nu al -O- Ik ontstip het topic dus maar even

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 09:14 



 
Profiel   

@Mand: Beter pas het topic lezen als je al gekeken hebt... :D

Maar dit lees je nu dus waarschijnlijk niet meer...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 10:04 



 
Profiel   

Jos is inderdaad behoorlijk, zichzelf :') hahaah!

Ik weet dat hij een super klein hartje heeft.
Jetrho eigenlijk ook.
Maar inderdaad, de haantjes botsen graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 11:21 



 
Profiel   

Het was zelfs in de voorstukjes te zien dat Romy bleef, ook wel jammer van de kro :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 12:45 



 
Profiel   

Jos kan ik meestal wel waarderen al vond ik het nu wel heel erg op zijn pik getrapt onvolwassen gedrag

Jethro kan nogal irritant zijn en heel snel in de verdediging schieten op een nare manier wat hem minder geliefd maakt, aan de andere kant vond ik de reden van zijn nominatie niet helemaal terecht , hij doet wel aardig wat rondom de dieren, het eten enz.

Claire had ik er denk liever ingehouden, ben benieuwd of bepaalde dingen nu nog af komen en lukken. Claire heeft in veel opdrachten best een groot aandeel gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 13:40 



 
Profiel   

Jethro doet wat met de varkens en het eten. Twee dingen die hij zich compleet toegeëigend heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 21:08 



 
Profiel   

geloof dat hij anders wel heel lekker kan koken dus dikke prima dat hij het zich toe geëigend heeft :D
zie niks anders dan goedkeurende blikken als ze een bordje eten voor krijgen.
ach zoveel karakters bij elkaar, dat maakt juist het programma zo leuk vind ik.

vond het trouwens best nog wel een dingetje om dat varken zo te zien aankomen.
Ik vond het zo tentoon gesteld, ben geen vegetariër maar vond het wel apart om zo te zien.


ben wel benieuwd hoe dat gaat met die bok straks.
zouden ze weten dat die beesten zich helemaal onder zeiken? _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 21:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 125 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen