Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn Renstal Nostalgische Paardenspellen

 
Profiel   

Ik had dat bij Mijn Paard. Liep ook vast volgens mij.
Was een van de nieuwere, ook met zo'n roze banner met titel :)) Deze

Er stond op de achterkant dat je kon fokken en dingen kon vrijspelen maar na een bepaalde tijd gebeurde er niks nieuws meer. Geen idee wat er dan gebeurde maar fokken heb ik nooit gekund in ieder geval.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 12:17 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
https://www.bol.com/nl/p/stormwind-whis ... ykQAvD_BwE

Voor de liefhebbers er is wel een spel op de ps4, maar toen ik op YouTube keek was ik zo teleurgesteld :') sommige games zien er zo fantastisch uit, maar dat spel ziet er echt uit alsof het jaren terug is gemaakt.



Die heb ik en die valt echt tegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 12:28 



 
Profiel   

Castilja schreef
Ah toevallig! Kwam jij wel verder in het spel?

Eerlijk gezegd geen idee. Is al zo lang geleden. Enige wat ik me er van kan herinneren dat er een paard in een stal stond en dat er een soort boek was waarin je uitleg kreeg over bepaalde paarden dingen. Wat ik daarvan heb onthouden is dat je achterover moet zitten als je de berg/heuvel af gaat :') maar zou echt niet meer weten hoe dat spel verder gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 13:28 



 
Profiel   

Tot nu toe gevonden en mogen ook weg, voordat ik zin krijg om te spelen :') :')
Mijn manege moet ik ook nog ergens hebben.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 21:28 



 
Profiel   

Ach, dan moet je TS mijn Renstal gunnen. Dankzij haar halen we dit allemaal weer boven :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 22:11 



 
Profiel   

Ze zouden voor mijn renstal ook een PS4 versie moeten maken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 22:17 



 
Profiel   

Of alle paarden games eens opnieuw remasteren naar een luxere versie :j denk dat veel game makers van deze games al niet eens meer bestaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 22:22 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Of alle paarden games eens opnieuw remasteren naar een luxere versie :j denk dat veel game makers van deze games al niet eens meer bestaan


Dat is wel een goed idee! De meeste games kan je op nieuwere computers niet meer spelen. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 22:24 



 
Profiel   

Dat zou wel gaaf zijn met zo een kwaliteit als bijvoorbeeld Planet Zoo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 22:29 



 
Profiel   

En dan ook wat meer western touch, haha. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 22:37 



 
Profiel   

Momo94 schreef
Zebrastreep schreef
Of alle paarden games eens opnieuw remasteren naar een luxere versie :j denk dat veel game makers van deze games al niet eens meer bestaan


Dat is wel een goed idee! De meeste games kan je op nieuwere computers niet meer spelen. -O-


Zeker, wel, gewoon even de compatibiliteitsmodus wijzigen naar een eerder jaar.
Ik kan zelfs Rollercoaster Tycoon (de originele) nog spelen op mijn 2020 laptop op deze manier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 22:50 



 
Profiel   

JudithO schreef
Momo94 schreef

Dat is wel een goed idee! De meeste games kan je op nieuwere computers niet meer spelen. -O-


Zeker, wel, gewoon even de compatibiliteitsmodus wijzigen naar een eerder jaar.
Ik kan zelfs Rollercoaster Tycoon (de originele) nog spelen op mijn 2020 laptop op deze manier :)


Dat werkt helaas niet bij alles.. :( Bij sommige idd wel.. Rollercoaster Tycoon kun je trouwens wel op Steam kopen en die is helemaal geschikt voor Windows 10 (op die van mij in ieder geval wel)..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 23:08 



 
Profiel   

Oh geweldig dit! Ik speelde vroeger ook die spelletjes en zelfs mn moeder heeft het nog altijd over de zinnen:
'Mijn geld, mijn paard' en 'ik moet hem hebben' _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 23:13 



 
Profiel   

Dieuwke_ schreef
Ach, dan moet je TS mijn Renstal gunnen. Dankzij haar halen we dit allemaal weer boven :))


Hahahaha eens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 07:24 



 
Profiel   

Emmaa_ schreef
Wbt Planet Zoo: ik run heb op mijn 8GB Macbook Pro. Het gaat niet van harte (alle graphics op z'n laagst en zelfs dan is hij vrij laggy) maar hij is wel te spelen :j


Hoe heb jij dit spel op je macbook gekregen? :+ ik dacht dat hij enkel voor windows was..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 13:28 



 
Profiel   

Celestexxxxx schreef
Oh geweldig dit! Ik speelde vroeger ook die spelletjes en zelfs mn moeder heeft het nog altijd over de zinnen:
'Mijn geld, mijn paard' en 'ik moet hem hebben' _/-\o_



Wooow dit brengt zo veel herinneringen terug haha, die zinnen ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 13:33 



 
Profiel   

Ja Paard & Pony, die zocht ik haha. Ik had 'In de manege' en 'In het zadel'. Wist vaak ook niet hoe ik verder moest, frustreerde me zo enorm :+ Ik geloof dat die spellen ook meer educatief moesten zijn dan echt om te spelen. En Barbie paardrijclub was toch wel mijn favoriet <3


Laatst bijgewerkt door Knudd op 24-02-21 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 13:45 



 
Profiel   

xMoniique schreef
Emmaa_ schreef
Wbt Planet Zoo: ik run heb op mijn 8GB Macbook Pro. Het gaat niet van harte (alle graphics op z'n laagst en zelfs dan is hij vrij laggy) maar hij is wel te spelen :j


Hoe heb jij dit spel op je macbook gekregen? :+ ik dacht dat hij enkel voor windows was..


Planet Zoo wordt vooral zwaarder hoe voller je park is, zowel qua opbjecten als qua bezoekers. Zelfs mijn dikke gaming PC heeft het er op ten duur wat moeilijker mee. Ik zou het je Macbook niet aan doen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 13:47 



 
Profiel   

Ik vond die van Anky maar vooral Pippa Funnell echt zó fantastisch.

Heb nu alleen helaas een laptop waar ik geen cd's in kan doen en ik twijfel of die spellen überhaupt kunnen draaien op mijn nieuwe laptop. :')
Heb die van Pippa Funnell sowieso nog liggen.

Hoe werkt dat Steam eigenlijk? Schaf je dan een spel aan die je dan online kan spelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 13:52 



 

xMoniique schreef
Emmaa_ schreef
Wbt Planet Zoo: ik run heb op mijn 8GB Macbook Pro. Het gaat niet van harte (alle graphics op z'n laagst en zelfs dan is hij vrij laggy) maar hij is wel te spelen :j


Hoe heb jij dit spel op je macbook gekregen? :+ ik dacht dat hij enkel voor windows was..

Klopt, ik run hem via Bootcamp op een Windows schijfje van 20GB ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 15:11 



 
Profiel   

Kaitlyn schreef
Ik vond die van Anky maar vooral Pippa Funnell echt zó fantastisch.

Heb nu alleen helaas een laptop waar ik geen cd's in kan doen en ik twijfel of die spellen überhaupt kunnen draaien op mijn nieuwe laptop. :')
Heb die van Pippa Funnell sowieso nog liggen.

Hoe werkt dat Steam eigenlijk? Schaf je dan een spel aan die je dan online kan spelen?


Er zijn amper nog laptops met een cd driver, veel simpeler om een externe cd-driver met een usb kabel aan te schaffen ;) Ook goedkoper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 17:08 



 
Profiel   

Knudd schreef
Ja Paard & Pony, die zocht ik haha. Ik had 'In de manege' en 'In het zadel'. Wist vaak ook niet hoe ik verder moest, frustreerde me zo enorm :+ Ik geloof dat die spellen ook meer educatief moesten zijn dan echt om te spelen. En Barbie paardrijclub was toch wel mijn favoriet <3

ooh! Barbie paardrijclub!! <3 Dat heb ik ook zoveel gespeeld! En dan moest je op een gegeven moment het geheime pad in! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 20:14 



 
Profiel   

Ik heb eindelijk genoeg berichten en kan reageren :'). Topic naar mijn hart dit! Ik heb alles nog van vroeger. Zal het eens op een rijtje zetten wat ik nu nog thuis heb.

Mijn renstal
Mijn paardenstal
De paardenbende: witte merrie in gevaar
De paardenbende: de valse ridder
Mijn paard (zonder cd |()
Barbie paardrijclub
Mijn dierenpraktijk 1 en 2
Mijn dierenpension
Topruiter
Horsez: het geheim van de manege
Mijn paardenvakantie
Het mysterie van de verdwenen paarden
Anky’s ruiterschool
Anky: mijn eerste pony
Mijn springpaard
Pony friends 2

Mijn paard vond ik het leukst en laat ik die nou met weer niet hebben. Want alle spellen doen het nog op mijn computer namelijk. Je kunt ergens instellen dat ie het spel speelt via zo’n oud Windows systeem waardoor het echt goed gaat. Voor de mensen die dat nog willen doen :))

Zag wat voorbij komen over dat spel met een radijsje, dat is mijn springpaard.

Mijn paardenstal ben ik mee begonnen via zo’n demo cd die je bij de Penny kreeg, kon je een halfuurtje spelen. Daarna is de collectie vlug uitgebreid. En mijn moeder vond het stiekem ook erg leuk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 20:20 



 
Profiel   

Zijn er nog mensen die interesse hebben in mijn renstal? Ik heb hem kunnen bemachtigen via facebook, maar nu heb ik nog iemand die hem aanbied. Dus als iemand interesse heeft kan ik hem doorsturen. Dan graag PB :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 21:07 



 
Profiel   

Kaitlyn schreef
Ik vond die van Anky maar vooral Pippa Funnell echt zó fantastisch.

Heb nu alleen helaas een laptop waar ik geen cd's in kan doen en ik twijfel of die spellen überhaupt kunnen draaien op mijn nieuwe laptop. :')
Heb die van Pippa Funnell sowieso nog liggen.

Hoe werkt dat Steam eigenlijk? Schaf je dan een spel aan die je dan online kan spelen?


Mijn laptop heeft dat ook niet, maar ik heb gewoon een externe CD speler gekocht met USB kabeltje.. Werkt net zo goed!

Bij Steam kun je spellen kopen, daarna kun je ze downloaden en op je pc / laptop installeren. Voor de meesten ben je wel internet nodig, sommigen hebben ook een offline modus (dan moet je Steam geloof ik in de offline modus zetten, maar dat weet ik niet, dat heb ik nog nooit gedaan). Werkt prima, ik heb Rollercoaster Tycoon 1, 2 en 3, Riding Club Champions en F1 2017 via Steam.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 03:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen