Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn Renstal Nostalgische Paardenspellen

 
Profiel   

Grappig topic dit! Mijn allereerste berichten op bokt gingen over 'mijn manege' en 'mijn renstal' volgens mij _O-

Ik heb het volgende lijstje aan spellen liggen:
- Mijn manege
- Mijn renstal
- Mijn dierenpension
- De paardenbende: Witte merrie in gevaar
- De paardenbende: De valse ridder
- Mijn paardenstal
- Mijn dierenpraktijk
- Mijn dierenschool
- Mijn paard
- Topruiter
- Barbie paardrijclub
- Anky: Het Mysterie van de Verdwenen Paarden
- Spirit: Stallion of the Cimarron
- Paardentycoon (nooit echt gespeeld eigenlijk, oeps)
- Pony Ranch (zelfde als hierboven, weer oeps :'))
- My Horse and Me 1
- My Horse and Me 2
- Horsez 2 --> dit moest eigenlijk het geheim van de manege zijn maar ze hebben het verkeerde spel op die CD gezet dus nu heb ik deze dubbel :+
- Baasje Gezocht --> was eerder een dierenspel, niet echt een paardenspel, wel leuk! :)

Voor PS2 had ik:
- Horsez 1
- Horsez 2: Plezier op de manege
- Barbie Horse Adventures: Wild Horse Rescue

Ik denk dat ik dan alles genoemd heb. Ik had ook nog Paard en Pony: In het zadel gekopieerd van iemand maar ook bij mij was dat niet zo'n succes :') Inderdaad eerder educatief dan een leuk spelletje.

Ik heb niet alles even vaak gespeeld maar sommigen wel echt grijs gedraaid hoor O:)
Er zijn er wel een aantal die ik nu helaas niet meer draaiende krijg, waaronder Mijn manege :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 06:05 



 
Profiel   

Bij één van de Paard & Pony spellen kon je ook op concours, ik deed altijd springparcoursjes.. Was helemaal verliefd op dat spel, ik heb het zo vaak gespeeld.. En daarna kreeg ik ook andere paardenspellen. Ik zag trouwens dar Horsez 2 op Steam staat, voor degenen die hem willen. :) Kost maar €4,99. Heb nog niet naar de systeemeisen gekeken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 07:39 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Kaitlyn schreef
Ik vond die van Anky maar vooral Pippa Funnell echt zó fantastisch.

Heb nu alleen helaas een laptop waar ik geen cd's in kan doen en ik twijfel of die spellen überhaupt kunnen draaien op mijn nieuwe laptop. :')
Heb die van Pippa Funnell sowieso nog liggen.

Hoe werkt dat Steam eigenlijk? Schaf je dan een spel aan die je dan online kan spelen?


Mijn laptop heeft dat ook niet, maar ik heb gewoon een externe CD speler gekocht met USB kabeltje.. Werkt net zo goed!

Bij Steam kun je spellen kopen, daarna kun je ze downloaden en op je pc / laptop installeren. Voor de meesten ben je wel internet nodig, sommigen hebben ook een offline modus (dan moet je Steam geloof ik in de offline modus zetten, maar dat weet ik niet, dat heb ik nog nooit gedaan). Werkt prima, ik heb Rollercoaster Tycoon 1, 2 en 3, Riding Club Champions en F1 2017 via Steam.


Dat is nog wel een optie!
Zit ik alleen nog met het probleem dat ik Windows 10 pro heb en de spellen die ik nog heb geschikt waren voor XP. Denk niet dat ze het dan lekker doen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 10:25 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Bij één van de Paard & Pony spellen kon je ook op concours, ik deed altijd springparcoursjes.. Was helemaal verliefd op dat spel, ik heb het zo vaak gespeeld.. En daarna kreeg ik ook andere paardenspellen. Ik zag trouwens dar Horsez 2 op Steam staat, voor degenen die hem willen. :) Kost maar €4,99. Heb nog niet naar de systeemeisen gekeken..


Voordeel van Steam is dat je het spel even kan uittesten, korter dan een uur, en als het niets is krijg je je geld terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 10:40 



 
Profiel   

Kaitlyn schreef
Texas02 schreef

Mijn laptop heeft dat ook niet, maar ik heb gewoon een externe CD speler gekocht met USB kabeltje.. Werkt net zo goed!

Bij Steam kun je spellen kopen, daarna kun je ze downloaden en op je pc / laptop installeren. Voor de meesten ben je wel internet nodig, sommigen hebben ook een offline modus (dan moet je Steam geloof ik in de offline modus zetten, maar dat weet ik niet, dat heb ik nog nooit gedaan). Werkt prima, ik heb Rollercoaster Tycoon 1, 2 en 3, Riding Club Champions en F1 2017 via Steam.


Dat is nog wel een optie!
Zit ik alleen nog met het probleem dat ik Windows 10 pro heb en de spellen die ik nog heb geschikt waren voor XP. Denk niet dat ze het dan lekker doen. :')


Oh jawel, geen enkel probleem. Je kunt compatibiliteit inschakelen tot en met XP/Vista en zelfs daarvoor heb je vaak nog kans dat het lukt. Ik heb zelfs een Windows 95 draaiende gekregen (Simba's trots - de Leeuwenkoning :') ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 11:25 



 
Profiel   

Sokje_6 schreef
Kaitlyn schreef

Dat is nog wel een optie!
Zit ik alleen nog met het probleem dat ik Windows 10 pro heb en de spellen die ik nog heb geschikt waren voor XP. Denk niet dat ze het dan lekker doen. :')


Oh jawel, geen enkel probleem. Je kunt compatibiliteit inschakelen tot en met XP/Vista en zelfs daarvoor heb je vaak nog kans dat het lukt. Ik heb zelfs een Windows 95 draaiende gekregen (Simba's trots - de Leeuwenkoning :') ).


Oh dear, daar moet ik dan eens even op gaan inlezen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 11:27 



 
Profiel   

Hè hè, eindelijk kan ik hier meepraten :')

Ik kwam dus laatst deze tegen, die gaat in 2021 uitkomen! Ben benieuwd of het wat is! https://www.youtube.com/watch?v=tF-g17G-vvQ

Ik heb renstal op mijn computer staan dus ik ga kijken of ik een linkje voor jullie kan genereren! Deze kan namelijk zonder CD worden gespeeld dus ISO file is niet nodig, naar mijn weten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 13:50 



 
Profiel   

Vind die persoon in dat filmpje wel echt mega vergeleken met dat paard :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 13:53 



 
Profiel   

@Mars lijkt me weer zo'n low budget paardenspel, zelfs het mobiele spel Equestrian ziet er grafisch beter uit. Wat een scheef paard in dat filmpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 13:56 



 
Profiel   

Beetje jammer als je de graphics van het gemiddelde PC spel ziet tegenwoordig.
Snappen die ontwikkelaars niet dat ze een gat in de markt missen met als die nostalgische gevoelens :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 13:58 



 
Profiel   

Ik wilde net zeggen, ik ken spellen waarin paarden een kleine bijrol hebben, en alsnog zijn die beter vormgegeven. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 14:24 



 
Profiel   

Jemig als je zegt dat dat spel in 2003 ontworpen was had ik 't ook geloofd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 14:24 



 
Profiel   

Oh man, beschamend gewoon. :') Kunnen de makers van Planet Zoo/Planet Coaster niet gewoon een paardenspel maken? Pretty please??

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 14:35 



 
Profiel   

Hahah helemaal eens met jullie hoor.

@Mexx_Lady_ Maar echt! Ik zou echt wel eens een GOED ontwikkeld paardenspel willen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 14:36 



 
Profiel   

Een echt goed ontwikkelt paardenspel zal echt wel veel gaan opbrengen, maar ik geloof dat gamedevelopers die markt een beetje onderschatten :+ En die trailer van Horse Shelter, hahaha, ik ging stuk bij het stukje waar dat paard die appel vangt _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 14:41 



 
Profiel   

__Sannne schreef
Oh man, beschamend gewoon. :') Kunnen de makers van Planet Zoo/Planet Coaster niet gewoon een paardenspel maken? Pretty please??


Nou heh!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 14:42 



 
Profiel   

Ik hoop eerder dat deze makers ook hun spel op pc gaan uitbrengen, is voor nu alleen voor mobiel in beta fase nog, maar dit is 10.000 keer beter dan dat horse shelter spel. Ze hebben ook een Fries, een warmbloed en een arabier al gemaakt. Ze zijn nu alle rassen aan het maken en sprongen en wedstrijden. Dus nog volop in ontwikkeling. Ik wilde graag testen, maar kreeg nooit bevestiging via de mail.


Trouwens als ik voer of een appel zo zou neergooien als in het horse shelter filmpje naar mijn pony, dan zou hij de rest van de dag in een hoekje van de stal staan te bibberen uit angst dat ik nog wat naar hem gooi. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 14:42 



 
Profiel   

Die ziet er inderdaad goed uit, alleen jammer van de manen. En omg, die sokken van de fries :') Maar als die nog in development zit, dan heb ik nog wel een beetje vertrouwen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 14:51 



 
Profiel   

@Jorex hoe heet het spel? Onder Equestrian the game kan ik 'm niet vinden op mijn iPhone. Ben eigenlijk wel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 15:22 



 
Profiel   

Dat horse shelter ziet er eigenlijk nog redelijk uit maar geweldig is het zeker niet. Het blijft echt huilen als het om paardengames gaat qua mogelijkheden en graphics.

Ik denk dat velen hier deze website wel gaan kunnen appreciëren: https://www.themanequest.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 15:23 



 
Profiel   

Star Stable heeft ook mooie graphics maar is ook online.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 15:25 



 
Profiel   

sureido schreef
Star Stable heeft ook mooie graphics maar is ook online.


Klopt en wanneer je level 20 hebt bereikt is er geen ... meer te doen :P Maar het is wel een mooi spel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 15:28 



 
Profiel   

Je hebt ook nog Howrse een online gratis spel. Ik vermaak mij er al aardig wat jaartjes mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 15:35 



 
Profiel   

Paard&pony mijn manege en mijn paardenstal had ik ook, maar was er zo slecht in. Kwam nooit door die wedstrijden heen.
Barbie's paardrijclub heb ik wel helemaal uitgespeeld en die van Anky ook ooit gespeeld inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 15:37 



 
Profiel   

xDenies schreef
sureido schreef
Star Stable heeft ook mooie graphics maar is ook online.


Klopt en wanneer je level 20 hebt bereikt is er geen ... meer te doen :P Maar het is wel een mooi spel!

Maar ik heb wel echt heeel lang erover gedaan om level 20 te bereiken hoor. Je hebt wel meer speel plezier dan bij een Horsez of zo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 15:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen