Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 7 [ 165 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ex on the beach 2021

 
Profiel   

Ex on the beach is gisteren weer begonnen. Nog meer kijkers hier?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 12:24 



 
Profiel   

Ik moet de eerste aflevering nog zien, maar ben wel weer benieuwd! Komt het ook op Videoland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 13:03 



 
Profiel   

Ja, komt op Videoland maar volgens mij 15 april? Kan dat? In ieder geval ik ben ook weer aan het kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 21:21 



 
Profiel   

Is er toevallig iemand die het kijkt? :+ Wat een seizoen zeg... nu al

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:23 



 
Profiel   

Ja, ik kijk het. Heerlijk vermaak :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:24 



 
Profiel   

AnnickT schreef
Ja, ik kijk het. Heerlijk vermaak :')


Hahaha precies! Ik kijk nu de nieuwste aflevering terwijl ik huiswerk maak, maar er is zo veel drama dat ik me niet kan concentreren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:25 



 
Profiel   

Ik heb de eerste 4(geloof ik) afleveringen gezien... waar ze die mensen toch elke keer vandaan halen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:26 



 
Profiel   

Wij volgen het ook. Mijn god wat een pareltjes hebben ze weer gevonden zeg :=

Zoveel dingen waar ik met mn hoofd echt niet bij kan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:31 



 
Profiel   

Ja dit is een heftige :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:32 



 
Profiel   

Ik kijk ook! Al word ik soms een beetje misselijk van de uitspraken van Dusty haha.
Lesley vind ik nog wel een leuke meid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:52 



 
Profiel   

Ah ik mistte al een praat topic. Dit is echt genieten dit seizoen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:54 



 
Profiel   

Jaaa, ik kijk ook. Ik vind Lesley wel een toffe meid en verfrissend dat het nu eens een keertje niet alleen de jongens zijn die de bloemetjes buiten zetten zonder drama. Goed, ik zou me toch iets anders gedragen, maar ik vind het ergens toch wel empowering dat ze er zo in staat. Shani daarentegen vind ik me toch een partij hypocriet. Zoals zij die Imke zit aan te vallen, terwijl ze Dusty nergens op aanspreekt. Echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 10:22 



 
Profiel   

mylittlejoy schreef
Jaaa, ik kijk ook. Ik vind Lesley wel een toffe meid en verfrissend dat het nu eens een keertje niet alleen de jongens zijn die de bloemetjes buiten zetten zonder drama. Goed, ik zou me toch iets anders gedragen, maar ik vind het ergens toch wel empowering dat ze er zo in staat. Shani daarentegen vind ik me toch een partij hypocriet. Zoals zij die Imke zit aan te vallen, terwijl ze Dusty nergens op aanspreekt. Echt.

Ja shani heeft echt een bord voor haar hoofd geloof ik :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 10:24 



 
Profiel   

Ik kijk ook! Wat een heerlijke tv, ik houd ervan.

Ik vind het vooral shocking dat Imke in opleiding is tot leerkracht, ik vind dat zo niet stroken met wat ze allemaal doet op tv. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 18:28 



 
Profiel   

Ik kijk ook!

marleen_88 schreef
Ik vind het vooral shocking dat Imke in opleiding is tot leerkracht, ik vind dat zo niet stroken met wat ze allemaal doet op tv. :=


Nou! Lijkt me nou niet echt een positieve bijdrage aan je cv :=
Hoeft maar iemand het gezien te hebben die vervolgens je cv voor z'n neus krijgt.
En dat moet dan een voorbeeld functie hebben :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 18:30 



 
Profiel   

Zij kan nooit hiermee nog aan de bak als leerkracht..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 18:32 



 
Profiel   

sureido schreef
Zij kan nooit hiermee nog aan de bak als leerkracht..


Ik hoop het maar. Dit is toch ordinair en die lippen, zo niet mijn ding,


JLLN_ schreef
Ik kijk ook!

marleen_88 schreef
Ik vind het vooral shocking dat Imke in opleiding is tot leerkracht, ik vind dat zo niet stroken met wat ze allemaal doet op tv. :=


Nou! Lijkt me nou niet echt een positieve bijdrage aan je cv :=
Hoeft maar iemand het gezien te hebben die vervolgens je cv voor z'n neus krijgt.
En dat moet dan een voorbeeld functie hebben :')


Vaders in de MR zullen haar vast zien zitten... <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 18:33 



 
Profiel   

Ik kijk ook. Val iedere week weer van de ene verbazing in de andere. Deze mensen - allemaal - lijken wel van een andere planeet te komen :')

De heren zijn net zo sletterig als de vrouwen. Daar zit wat mij betreft geen verschil in. Ze zijn allemaal single en mogen het geheel zelf bepalen. Mij maakt het op zich niet zoveel uit. Of het een slimme zet is om dit op televisie te doen weet ik niet. Zeker de vrouwen worden veroordeeld, dat zie je hier op bokt ook al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 18:43 



 
Profiel   

Ik volg! En kijk ook! Die uitspraak van Dusty: zoenen is een handje geven :D

En nu die nieuwe gast erbij is, man man man wat een type en eigendunk

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 18:54 



 
Profiel   

Haha dit keek ik nooit omdat ik het te kansloos voor woorden vond, maar dit seizoen zitten wij thuis aan de buis gekluisterd :') Heerlijk even' dom' kijken en nergens over nadenken. Briljant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 18:54 



 
Profiel   

Oh heeerlijk! Wij kijken ook vol plezier. echt inderdaad dom kijken en nergens aan denken. Geweldig!

Die nieuwe gast is echt 3x niks. Vreselijk.. afschuwelijk.

Ik vind dusty en keanu Echt Geweldig
Heerlijke drama.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 19:02 



 
Profiel   

Het is niet alleen dat imke studeert voor leerkracht... haar doelgroep is 15 jarigen.... die kijken dat gewoon allemaal _O- _O- 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 20:15 



 
Profiel   

Zonnebloem92 schreef
Ik heb de eerste 4(geloof ik) afleveringen gezien... waar ze die mensen toch elke keer vandaan halen


Dat vraag ik me exact af...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 20:20 



 
Profiel   

SophievdV schreef
Ik kijk ook. Val iedere week weer van de ene verbazing in de andere. Deze mensen - allemaal - lijken wel van een andere planeet te komen :')

De heren zijn net zo sletterig als de vrouwen. Daar zit wat mij betreft geen verschil in. Ze zijn allemaal single en mogen het geheel zelf bepalen. Mij maakt het op zich niet zoveel uit. Of het een slimme zet is om dit op televisie te doen weet ik niet. Zeker de vrouwen worden veroordeeld, dat zie je hier op bokt ook al.

Als dusty zegt dat ie als leerkracht studeert zou ik ook zeggen dat ie nooit aan de bak komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 20:21 



 
Profiel   

Ik ga echt stuk om dit programma. Hoe kun je je zo gedragen? Komt toch nooit meer aan een gewone baan?

Imke moet lekker in der schoonheidssalon blijven werken, en als ze echt docent wil worden, zorgen dat ze de komende 25 naar in de luwte gaat leven, dan zijn mensen deze uitspattingen heel misschien vergeten...

Ik vind Shani echt heerlijk, wat een figuur zeg. Ordinairder kan bijna niet haha.

Die nieuwe kerel... Omg wat een bek heeft die kerel...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 20:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 7 [ 165 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen