Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paard wordt clipheld

 
Profiel   

Ik vind het ook gelijk echt sneu dat je dus op zo’n manier doet. Dat je al gaat lopen stoefen met ‘maar bekende mensen vinden het goed dus het is ook goed’ is al echt triestig, maar het is ook nog gekocht. En hier blijven schooien om stemmen. Mocht het zo goed zijn liep het zo ook wel denk ik dan.

Heel leuk dat je je amuseert maar ik vind persoonlijk wel dat het echt een heel amateuristische Clip is en wat voor ‘goed ingeoefend’ dansje je bedoelt ontgaat mij ook. Dat je vervolgens zelf gewoon 3 minuten ter plaatse marcheert noem ik ook geen dansje of choreo. Ik denk dat daar nog wel veel winst kan behaald worden: iemand zoeken die wat handiger is met video’s maken :j

En mss ook iedereen die op een paard zit een cap opdoen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:15 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Cayenne schreef
Oeps, ja mensen betalen voor een positieve review is natuurlijk wel heel doorzichtig :')

Betaalde review? Wist niet eens dat dat bestond... maar dus dit is echt serieus? :=


Nouja, de mensen in deze videoboodschappen zijn "BN'ers". De andere 3 worden allemaal op deze website aangeboden:
https://videoboodschap.vip/

Als je ze vraagt om te reageren op je liedje, komt daar natuurlijk niet snel een heel negatieve reactie op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:16 



 
Profiel   

Tja betalen voor positieve reviews.... zo kan ik t ook :')

Ik ken alleen Ben Cramer trouwens, wie zijn die anderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:19 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Cayenne schreef
Oeps, ja mensen betalen voor een positieve review is natuurlijk wel heel doorzichtig :')

Betaalde review? Wist niet eens dat dat bestond... maar dus dit is echt serieus? :=

Voor mij gaat ook een wereld open in dit topic :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:20 



 
Profiel   

Mars schreef
Tja betalen voor positieve reviews.... zo kan ik t ook :')

Ik ken alleen Ben Cramer trouwens, wie zijn die anderen?


Ronnie is van de Sjonnies.
Django en Stef zijn zangers, Nederlands repertoire voor feesten en partijen en stamkroegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:21 



 
Profiel   

Ah jongens... wat een zure reacties...

Vind dit echt naar hoor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:23 



 
Profiel   

Sjonnies....watte?
Django, Stef... tja klinkt als muziek waar ik sws liever niet naar luister.

En videoreviews van ''BNers'' kun je gewoon kopen, kost een paar tientjes en dan spreken ze wat persoonlijks voor je in. Op deze site bijvoorbeeld wordt dit aangeboden: https://shoutout.vip/

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:25 



 
Profiel   

Ja, zo kun je ook internationale celebs zoals Beyonce of Kim Kardashian je product laten aanprijzen.
Dat kost natuurlijk wel heel veel geld. In de paardensport zie je het ook regelmatig bij influencers zoals bijvoorbeeld Felinehoi.


Laatst bijgewerkt door Cayenne op 07-05-21 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:33 



 
Profiel   

Oke, iets positiefs: de toetsenist/accordeonist is best goed, en de achtergrondzangeres is ook niet slecht .


Laatst bijgewerkt door Wijsje op 07-05-21 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:34 



 
Profiel   

Neon schreef
Ah jongens... wat een zure reacties...

Vind dit echt naar hoor...


Ik vind het wel een beetje zelf zoeken als je stemmen gaat ronselen en zegt dat het wel echt goed is want je gekochte shoutouts met onbekende mensen zeggen dat ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:36 



 
Profiel   

Laten we dan maar hopen dat het paardrijden beter gaat dan dansen en zingen. Jeetje ik ben verbluft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:39 



 
Profiel   

Ik vind reacties kopen wel een beetje forever alone :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:42 



 
Profiel   

Django zegt zelfs “het leven is geen ponypark”. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:47 



 
Profiel   

Neon schreef
Ah jongens... wat een zure reacties...

Vind dit echt naar hoor...


Maar kom op... wanneer je zelf gaat roepen dat 'bekende muziekanten en BNers' dit goede muziek vinden maar je verwijst naar shoutouts waar je voor betaald hebt... Is toch ook niet echt geloofwaardig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 10:56 



 
Profiel   

Niobe schreef
Django zegt zelfs “het leven is geen ponypark”. :=


En heeft het ook over zelfgeschreven, dat is toch ook niet waar? :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:09 



 
Profiel   

Het blijft wel echt vreselijk in je hoofd hangen. En echt... nee. Ik moet echt ontstippen want ik verlies hersencellen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:31 



 
Profiel   

Ik ben normaal echt niet van de autotune, maar sorry, ik denk dat dat het nog een soort van zou kunnen redden..
Aangezien zuiver zingen niet mogelijk is..? -O-
Ik ben wel echt fan van de achtergrondzangeres!


Laatst bijgewerkt door Goudhaan1 op 07-05-21 11:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:32 



 
Profiel   

Mars schreef
Neon schreef
Ah jongens... wat een zure reacties...

Vind dit echt naar hoor...


Maar kom op... wanneer je zelf gaat roepen dat 'bekende muziekanten en BNers' dit goede muziek vinden maar je verwijst naar shoutouts waar je voor betaald hebt... Is toch ook niet echt geloofwaardig?


Ja dat vind ik ook wel erg jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:33 



 
Profiel   

Het krijgt in ieder geval wel aandacht _O-

Ik gun het ze wel hoor, beetje vrolijke noot in deze moeilijke tijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:38 



 
Profiel   

Buiten dat het zeer zeker mijn muzieksmaak niet is, gaan mijn haren echt recht overeind staan van de videoclip..... In mijn ogen probeer je al een ruime tijd jezelf als serieuze handelsstal neer te zetten, en dan uit naam van die stal een clip uit te brengen waarin ik een aantal zaken zie die ik echt wel fout vind (veel zonder cap op de paarden enzo) heeft gemaakt dat ik de clip vol afschuw heb uitgezet en niet eens heb afgekeken, sorry

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:40 



 
Profiel   

Dat afzeiken en de grond inboren is wel weer typisch Bokt hoor. If you can’t say something nice, say nothing at all.
Als hier nou iemand een filmpje van een slecht gereden dressuurproef zou plaatsen dan mag je niet zeggen dat het er niet uit ziet want dat is sneu en diegene doet haar best. En dan moet je opbouwende kritiek geven. En dit mag tot de grond toe afgefikt worden. Niet aardig. Zeg dan niks en negeer het topic gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:47 



 
Profiel   

Eens met Suzanne. Ze doen er niemand kwaad mee, ze hebben lol gehad... Ik snap het probleem echt niet. Laat iedereen in zijn waarde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:56 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Dat afzeiken en de grond inboren is wel weer typisch Bokt hoor. If you can’t say something nice, say nothing at all.
Als hier nou iemand een filmpje van een slecht gereden dressuurproef zou plaatsen dan mag je niet zeggen dat het er niet uit ziet want dat is sneu en diegene doet haar best. En dan moet je opbouwende kritiek geven. En dit mag tot de grond toe afgefikt worden. Niet aardig. Zeg dan niks en negeer het topic gewoon.



Eens dat sommige reacties te ver gaan, maar TS is ook niet helemaal eerlijk over sommige dingen... :o Dat mag ze best horen.

TS; ik vind het persoonlijk niet echt wat, maar gelukkig hangt het ook niet van mij af :D Persoonlijk vind ik het niet heel handig om het vanuit je stalnaam te hebben gepubliceerd, dit staat daar voor mij namelijk echt los van en kan ook een negatief effect hebben...

Kleine tip; maak het niet te groot. Het is natuurlijk ontzettend tof dat het wordt opgepakt op social media, maar het is echt niet nodig om niet helemaal eerlijk te zijn over het succes van het filmpje (ik doel op de reviews van BN'ers die waarschijnlijk gewoon hiervoor betaald zijn) , en het is ook niet echt wenselijk om te blijven vragen om stemmen. :)
Laat het vooral lekker gaan en kijk waar het schip strandt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 12:00 



 
Profiel   

Leuk bedacht maar het is gewoon echt vals gezongen.

Snap ook echt niet waarom je betaalde revieuws erop gaat zetten want het is overduidelijk dat het betaald is en ze niet geluisterd hebben.

Besteed het geld en de tijd ergens anders aan wat WEL belangrijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 12:39 



 
Profiel   

Ik snap niet zo goed waarom mensen dingen zeggen als hierboven. Het is misschien voor jou niet belangrijk, maar misschien voor de TS wel. Sinds wanneer kunnen mensen dat voor een ander beslissen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 12:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen