Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 56 [ 1379 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CENTRAAL]Olympische Spelen 2021

 
Profiel   

Vanmiddag is het zover, de openingsceremonie van de Olympische Zomerspelen in Tokio, en gaan de Spelen officieel van start.

Wie volgt er nog meer de OS? Ga je naar de opening kijken en welke sporten volg je?

*\o/* :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 10:34 



 
Profiel   

Ik ga zeker proberen te volgen, maar niet s nachts denk ik.
Openingsceremonie ga ik zeker kijken straks.
Ik vind heel veel sporten mooi, maar wil iig de Nederlandse boksers proberen te volgen.
En atletiek en turnen en wielrennen vind ik altijd leuke sporten om te kijken.
Daarnaast ben ik wel nieuwsgierig naar het skateboarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 10:40 



 
Profiel   

Ik ga het proberen te volgen, ben vrijwel de hele spelen op vakantie maar zodra ik goede verbinding en tijd heb ga ik zeker kijken :j

Ik vind veel sporten leuk, maar ben inderdaad ook mega benieuwd naar het skateboarden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 10:41 



 
Profiel   

Ik ga uiteraard de paardensport volgen & hoop dat ik wat mee kan krijgen van de Rugby 7s mannen & vrouwen. Zuid-Afrika heeft wat ongelukkige tijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 10:51 



 
Profiel   

Ik ga zeker veel proberen te volgen!
Voorkeur gaat toch uit naar zwemmen, waterpolo en de watersporten.
Paardensport ook wel hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 10:52 



 
Profiel   

Hopelijk ga ik wel af en toe wat volgen. Even kijken wat er beschikbaar is online.
Inderdaad niet 's nachts, zo fanatiek ben ik niet haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 10:52 



 
Profiel   

Ik ga ook kijken!
Paardensport, wielrennen en mountainbiken sowieso, verder vind ik atletiek en zwemmen ook altijd wel leuk om te zien.
Omdat er zo veel 's nachts gaat plaatsvinden, en zeker niet alles via de TV te volgen is heb ik voor een maand Discovery+ genomen. Dan kan ik sowieso alles zien en terugkijken als het op onmogelijke tijden heeft plaatsgevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:02 



 
Profiel   

Ik vind de diversiteit zo leuk, eindelijk eens niet alleen voetbal op tv. :D

Ik ga sowieso het schermen volgen (vooral de sabelwedstrijden), en verder volg ik graag turnen. Atletiek vind ik ook interessant, zie je altijd maar weinig op tv.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:09 



 
Profiel   

M_Vainqueur schreef
Ik ga ook kijken!
Paardensport, wielrennen en mountainbiken sowieso, verder vind ik atletiek en zwemmen ook altijd wel leuk om te zien.
Omdat er zo veel 's nachts gaat plaatsvinden, en zeker niet alles via de TV te volgen is heb ik voor een maand Discovery+ genomen. Dan kan ik sowieso alles zien en terugkijken als het op onmogelijke tijden heeft plaatsgevonden.

Wat kost dat per maand? Ik denk namelijk dat Rugby 7s sowieso niet gaat worden uitgezonden & met de onmogelijke tijden is het wel heel makkelijk als het teruggekeken kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:16 



 
Profiel   

Eurosport Player heeft ook alles (is van Discovery+, zij hebben de rechten; NOS heeft alleen een sublicentie), ik dacht 7 euro voor een maand abbo. Ik heb al jaren een doorlopend abbo.

Ik ben zeer fanatiek kijker, jaar voor Tokyo2020 al verlof voor gepland. Heb nu dus eindelijk mijn langverwachte / uitgestelde vakantie!

Mijn planning (naast de ceremonies, aangezien ik Japan-junkie ben) omvat

- zoveel mogelijk paardjes (de cross in het midden van de nacht wordt nog een leuke)
- alle versies van de gymnastiek, dus ook ritmisch en trampoline
- synchroonzwemmen
- duiken (prelims zullen lastig worden, die zijn allemaal in de ochtend in Japan, dus nachtwerk)

En verder wat er langszij komt, dus dat zullen ongetwijfeld sporten als zwemmen, atletiek, wielrennen etc. zijn.

Ik heb nog een heleboel andere dingen op mijn to do hobbylijstje voor deze vakantie, maar daar verwacht ik niet veel van weg te kunnen strepen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:27 



 
Profiel   

Zijn er nog (gratis) livestreams waar ik de paardensport kan volgen?
Ik wil zeker morgen wel kijken als onze ruiters moeten rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:28 



 
Profiel   

Zal via de live stream van de NOS alle paardensport worden uitgezonden? Zou echt graag het springen willen volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:29 



 
Profiel   

Jaaa eindelijk een topic!! Heel veel zin in en ga zeker kijken *\o/*
Lekker thuiswerken dus mooi de laptop aan! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:52 



 
Profiel   

De roeiers zijn al goed begonnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:18 



 
Profiel   

Lithya schreef
Zal via de live stream van de NOS alle paardensport worden uitgezonden? Zou echt graag het springen willen volgen.


https://www.horses.nl/evenementen/olymp ... lles-zien/

Zoals ik het lees zijn we van Eurosport en de Duitse zender afhankelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:21 



 
Profiel   

Als je een abonnement neemt van Discovery+, kun je het dan op TV kijken?
Of via een chromecast ofzo? Ik ben daar dus zo niet handig in, maar wil heel graag de paardensport zien :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:23 



 
Profiel   

Hebben jullie Facebook?
In de app is het Facebook logo aangepast aan de Olympische Spelen, echt leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:26 



 
Profiel   

Ik wil graag de springsport en misschien de eventing kijken. Is er trouwens ergens overzichtelijk het tijdschema weergegeven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:28 



 
Profiel   

Caboby schreef
Als je een abonnement neemt van Discovery+, kun je het dan op TV kijken?
Of via een chromecast ofzo? Ik ben daar dus zo niet handig in, maar wil heel graag de paardensport zien :')

De Eurosport Player heeft een app op de apple tv, voor mij ideaal want dan hoef ik niet eens te streamen vanaf de ipad of iphone.
Discovery+ heeft er ook eentje, zie ik net.

En je zal ook ongetwijfeld met chromecast iets kunnen, maar ik ben een apple gebruiker dus daar verder niet bekend mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:33 



 
Profiel   

Zertab schreef
Ik wil graag de springsport en misschien de eventing kijken. Is er trouwens ergens overzichtelijk het tijdschema weergegeven?


Yes, hier: https://olympics.com/tokyo-2020/olympic ... esults.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:35 



 
Profiel   

Irisx schreef
M_Vainqueur schreef
Ik ga ook kijken!
Paardensport, wielrennen en mountainbiken sowieso, verder vind ik atletiek en zwemmen ook altijd wel leuk om te zien.
Omdat er zo veel 's nachts gaat plaatsvinden, en zeker niet alles via de TV te volgen is heb ik voor een maand Discovery+ genomen. Dan kan ik sowieso alles zien en terugkijken als het op onmogelijke tijden heeft plaatsgevonden.

Wat kost dat per maand? Ik denk namelijk dat Rugby 7s sowieso niet gaat worden uitgezonden & met de onmogelijke tijden is het wel heel makkelijk als het teruggekeken kan worden.


Het kost 5.99 voor 1 maand. En is per maand opzegbaar.
edit; nog niet getest maar als ik mijn account bekijk kan ik een apparaat/tv koppelen aan mijn account net als videoland bijvoorbeeld. Dus dan kan het ook via de tv gekeken worden. Maar ik moet dat laatste zelf ook nog uittesten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:36 



 
Profiel   

M_Vainqueur schreef
Irisx schreef
Wat kost dat per maand? Ik denk namelijk dat Rugby 7s sowieso niet gaat worden uitgezonden & met de onmogelijke tijden is het wel heel makkelijk als het teruggekeken kan worden.


Het kost 5.99 voor 1 maand. En is per maand opzegbaar.
edit; nog niet getest maar als ik mijn account bekijk kan ik een apparaat/tv koppelen aan mijn account net als videoland bijvoorbeeld. Dus dan kan het ook via de tv gekeken worden. Maar ik moet dat laatste zelf ook nog uittesten.

Ik heb het voor jullie uitgetest, werkt gewoon! Ook het terugkijken.

(Ik heb het dus ook maar aangeschaft, bedankt voor je tip! Heel erg blij mee :) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:18 



 
Profiel   

xRivaldo schreef
Zertab schreef
Ik wil graag de springsport en misschien de eventing kijken. Is er trouwens ergens overzichtelijk het tijdschema weergegeven?


Yes, hier: https://olympics.com/tokyo-2020/olympic ... esults.htm


Dankje! Is dit de lokale tijd? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:28 



 
Profiel   

Zo te zien wel, Zertab, want de dressuur zou idd eind van de dag gereden worden.
17.00 uur lokaal is 10.00 uur bij ons, zij lopen 7 uur op ons voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:30 



 

Ik volg! Zit met een gebroken enkel in afwachting van een operatie aan de bank gekluisterd! Ik ben nu de openingsceremonie aan het kijken en ga uiteraard de paardensport volgen. Gisteren een Discovery plus abonnement afgesloten zodat ik alles kan kijken en kan terugkijken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 56 [ 1379 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen