Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 32 [ 799 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Plaats een nieuw onderwerp

Temptation Island 2021

 
Profiel   

Needje schreef
Zag dat Bert gereageerd had op een post van Videoland. Schijnbaar heeft iedereen vragen mogen stellen aan de Dreamdate van de ander. Alleen verder niets van uitgezonden.



Dat vond ik ook apart. Ook niet iedereen kreeg beelden van de Dreamdate of idd die vragen stellen.
Niet interessant genoeg geweest voor tv verwacht ik.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 14:08 



 
Profiel   

Vond het ook maar een saaie aflevering. Had iets meer spektakel verwacht :=
Ook idd raar dat ze geen beelden kregen meer van de dreamdate en laatste dagen.

Er was blijkbaar iets met Aylin haar gezondheid en zat ze daarom niet in het laatste filmpje.

En idd Bert is geen zuivere jongen, maar Delphine zat gewoon keihard te liegen daar :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 14:10 



 
Profiel   

Ik kom even lastminute meekletsen :D Maar Wouter en Julia hebben een video op YouTube waar e.a. verduidelijkt wordt. Verder niet heel bijzonder, maar de reden dat Wouter er zo slecht uitzag was omdat hij vrij ziek is geweest van corona.
Vraag me wel heel erg af wat het met Aylin is, Efrain heeft op insta meerdere keren aangegeven dat het aan temptation ligt maar dat ze niks mogen zeggen door een contract en bijbehorende boete.

Dat ze die beelden niet laten zien bij Aylin vind ik wel naaiend, het concept is zogenaamd niet meer stokerig maar het enige wat ze doen is stoken. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 14:23 



 
Profiel   

Aylin en Effrain gaan ook op Macdate bij Nick, dus mss wordt daar iets meer duidelijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 14:45 



 
Profiel   

Needje schreef
Zag dat Bert gereageerd had op een post van Videoland. Schijnbaar heeft iedereen vragen mogen stellen aan de Dreamdate van de ander. Alleen verder niets van uitgezonden.

Dat vroeg ik me nog af. Door de uitzendingen leek het net of niet iedereen de mogelijk had gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 22:02 



 
Profiel   

Wij zeiden hier thuis ook meteen "oei, Wouter ziet er slecht uit, alsof hij erg ziek is (geweest)!"
Zonde dat ze uit elkaar zijn. Ik vond hen een leuk koppel.
Ik vond Julia haar comment in het busje naar Niels toe wel een beetje vulgair en ongepast - over "moet je dan niet vragen welke lippen". Als niet-single vind ik dat niet kunnen.

Delphine had het idd echt moeten "ownen" haha. Die had gewoon vrolijk moeten toegeven: "ja, ik was lekker single en heb daar eens lekker van genoten met Joop, in tegenstelling tot wat jij beweert bij je 'masseuses' " :')
Domme Bert, en welke domme griet wil daar nou met gezien worden :')

Donna haar comment in het busje sloeg voor mij de nagel op kop: wat voor voze mopjes maak je nu ook (toen Nico dat zei over "vieze dingetjes zeggen". Aan Nico kan ik niet eens woorden vuil maken, ik vind hem kinderachtig. Zijn commentaar, en hoe hij van Donna naar Presley naar Laure fladderde. En hoe hij dan uiteindelijk bekende dat hij slechts enkele weken voor TI was vreemd gegaan - dan hoef je toch niet meer mee te doen aan TI? Dan heb je toch wel alle antwoorden die je nodig hebt?
Zonde dat Donna en Jimmi geen stel zijn, vond hen schattig samen.

Ik ben haar naam vergeten, maar degene die idd niet eens weet wat haar tattoo betekent, kom op zeg :') Wel sneu dat ze uit elkaar waren nog voor die tattoo goed en wel genezen was. Wij vroegen ons ook meteen af waarom die gast daar zonder shirt zat, zo knap was ie ook niet :')

Efrain.. Ik heb er geen woorden voor haha. Gelukkig voor hem besefte hij wel dat hij tijdens het kampvuur dé vraag beter niet kon stellen haha. Ik vind hem maar een raar mannetje. En Ayleen vind ik een dramaqueen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 22:47 



 
Profiel   

Ik vind het toch wel jammer dat de ondertiteling de taalfouten niet gewoon een op een over neemt haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 21:47 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik vind het toch wel jammer dat de ondertiteling de taalfouten niet gewoon een op een over neemt haha.


Ja mag van mij ook wel hahahaha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 00:40 



 
Profiel   

Kijken er nog mensen naar het Amerikaanse seizoen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 12:20 



 
Profiel   

Yes ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 12:39 



 
Profiel   

Ja, wij zijn er ook net mee begonnen. Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 13:43 



 
Profiel   

Ik ben op vakantie maar als ik thuis kom wil ik ook weer gaan volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 13:45 



 
Profiel   

Yessss

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 13:48 



 
Profiel   

Ik heb de eerste twee afleveringen ook gezien..
Ik zit nog niet zo goed in de namen, maar die meid van Hania die meteen een ander zoent. 8)7


Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 27-03-22 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 15:07 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
Ik heb de eerste twee afleveringen ook gezien..
Ik zit nog niet zo goed in de namen, maar die mejd van Hania die meteen een ander zoent. 8)7

Maar echt hè :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 15:18 



 
Profiel   

Es_ther schreef
marleen_88 schreef
Ik heb de eerste twee afleveringen ook gezien..
Ik zit nog niet zo goed in de namen, maar die mejd van Hania die meteen een ander zoent. 8)7

Maar echt hè :') .


Jaa… had het eerder van Hania verwacht want hij wilde graag een open relatie… vond de mannen wel behoorlijk los voor een eerste avond.. had ik niet verwacht haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 17:33 



 
Profiel   

Jup, ik kijk ook, vond die zoen ook wel erg snel

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 18:44 



 
Profiel   

Yup ook een trouwe volger :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 18:09 



 
Profiel   

ik ben donderdag met het amerikaanse seizoen begonnen en ook nog een seizoen van daarvoor, die heb ik afgekeken. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-22 22:15 



 
Profiel   

Ik heb net aflevering 4 van de Amerikaanse temptation gekeken.

Ik snap nog steeds he-le-maal niets van brunette Ashley. Zij lebbert al 2x met een gozer, haar vriend Hania moet een zuigzoen zetten en dat is allemaal te erg, vies, verwacht blabla.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 14:18 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
Ik heb net aflevering 4 van de Amerikaanse temptation gekeken.

Ik snap nog steeds he-le-maal niets van brunette Ashley. Zij lebbert al 2x met een gozer, haar vriend Hania moet een zuigzoen zetten en dat is allemaal te erg, vies, verwacht blabla.

HAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA, jaaaa, ik wilde dit dus precies zo neer gaan schrijven.
Wat denken al die vrouwen toch? Ik zie dat ook zo vaak in de Nederlandse edities, dat ze zelf van alles doen maar als hun man dan 1 keer verkeerd kijkt dan is het complete drama en hebben ze de ander nooit kunnen vertrouwen en blablabla...
Vrouwen zijn zo raar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 14:21 



 
Profiel   

Nou idd. Zij wil geen open relatie maar kust wel meteen de eerste avond een ander omdat ze niet zonder kan :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 14:41 



 
Profiel   

Precies, heel vreemd gewoon. Ik wil niet alle vrouwen over één kam scheren, maar er zitten bijzondere gevallen tussen zeg. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 14:49 



 
Profiel   

Ik moet nog gaan kijken, dus ik roep even zonder wat gezien te hebben. Maar ik vind het tegelijk ook typisch dat die man een open relatie wil, maar het helemaal niet chill vindt dat zijn vriendin met een ander zoent. Typetje ik mag dan alles doen, maar mijn vriendin niet? Of vindt hij het wel prima zolang hij niks hoeft te zien. Ik vind ze beide uhmmm apart
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 18:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 32 [ 799 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen