Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 32 [ 799 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Temptation Island 2021

 
Profiel   

Ik ook!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 10:51 



 
Profiel   

welmoed__ schreef
Maar wat ik begrijp is het het bedrijf van Wouter en als hij nou echt geen personeel kan regelen, dan zal hij er toch echt zelf moeten staan. Dat heeft dan niks met prioriteiten te maken, maar wel met onbegrip van Julia.

Ik vond Wouter er heel slecht uit zien!


Dat zei mijn vriend ook gelijk! En inderdaad, je kan niet zomaar de deur op slot draaien omdat je vriendin meer aandacht wil met een eigen bedrijf :=

Wel jammer dat ze uit elkaar zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 11:34 



 
Profiel   

Ja ik vond het ook heel jammer, leek een leuk stel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 12:13 



 
Profiel   

welmoed__ schreef
Maar wat ik begrijp is het het bedrijf van Wouter en als hij nou echt geen personeel kan regelen, dan zal hij er toch echt zelf moeten staan. Dat heeft dan niks met prioriteiten te maken, maar wel met onbegrip van Julia.

Ik vond Wouter er heel slecht uit zien!


Niets aan toe te voegen… in dit geval zou ze juist langs hem moeten staan…

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 15:33 



 
Profiel   

Wat ik eerder uit de verhalen begreep is/was dit altijd het probleem in de relatie, dat Julia de relatie in haar eentje trok.

Tuurlijk zijn er momenten dat werk even voorgaat, maar als dit al de hele relatie gebeurd, er wordt verandering belooft na temptation en dan gebeurd dit. Begrijp ik heel goed dat Julia het voor gezien houdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 16:52 



 
Profiel   

Jammer dat het voor Julia en Wouter afgelopen is, ik had ze ook een mooie toekomst gegund.

Volgende aflevering wordt top, heb rr nu al zin in

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 16:56 



 

Ik heb vanavond toevallig een tijdje naast Julia en Wouter en Nico in de club gestaan, maar die zijn iig allemaal wel echt uit elkaar. En anders nu wel :') Julia was trouwens veel met Eva, die van (een) vorig seizoen met Kevin was/is?
Efrain en Aylin waren er ook en lieten elkaar geen seconde los :') :7 dat was gewoon een soort vreemd om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 09:57 



 
Profiel   

Jorienn schreef
Ik heb vanavond toevallig een tijdje naast Julia en Wouter en Nico in de club gestaan, maar die zijn iig allemaal wel echt uit elkaar. En anders nu wel :') Julia was trouwens veel met Eva, die van (een) vorig seizoen met Kevin was/is?
Efrain en Aylin waren er ook en lieten elkaar geen seconde los :') :7 dat was gewoon een soort vreemd om te zien.


Grappig. Wat voor club was dat? Waren ze te gast of gewoon privé?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 09:59 



 

De villa in Antwerpen! Dit keer privé geloof ik, want ze hadden ook geen tafel of iets. Ik ben ze daar al een paar keer tegen gekomen, althans, Nico was er vorige week zaterdag ook al en die vrijdag hadden ze er geloof ik een Temptation avond die wel georganiseerd was/op uitnodiging was. Bert scheen er toen ook te zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 11:53 



 
Profiel   

Nou wat een plottwists allemaal.

:+

Had ik dat verwacht? Neen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 09:58 



 
Profiel   

Dat was het dan. Ik vond het een matig seizoen.

Spoiler:
Apart dat Aylin niet meer in beeld kwam bij de hoe gaat het nu met beelden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 15:44 



 
Profiel   

Ja ik vond het ook echt tegenvallen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 15:46 



 
Profiel   

Ik ben wel helemaal weet team neutraal bij Bert en Delphine. Zo grijnzend liegen en daarna vol in de verdediging. Het was sowieso een rare situatie met Joop :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 16:06 



 
Profiel   

Delphine was hierin wel echt vals.
Overigens vond ik bert er wel beter uit zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 16:09 



 
Profiel   

Spoiler:
Ik was dat ene koppel alweer vergeten.
Lekker dom ook hoor, niet weten wat je tattoo betekent :=

En terwijl ik dit typ komt de plottwist. Veel plezier met je tattoo :=

Delphine is ook maar een raar iemand. Glashard ontkennen terwijl de audiobeelden vrij duidelijk waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 16:51 



 
Profiel   

Spoiler:
Ja Delphine viel wel even door de mand ja
Vond Bert er ook beter uit zien. Beide blijkbaar wat meer aandacht aan hunzelf besteed :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 17:07 



 
Profiel   

Zit je dan met je net gezette tattoo.... Waarvan je de betekenis niet weet, lekker snugger.

Zeker vreemd dat Aylin niet meer in beeld kwam, maar het lijkt bij hen weer in orde te zijn.

Delphine zet zichzelf wel voor schut, met het ontkennen, er zijn geluidsfragmenten van. Wat denk je dan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 19:19 



 
Profiel   

Wat een domheid, mijn god. Ik had ook echt zoiets van ohja die waren er ook nog. Van mij hadden ze er niet in hoeven zitten, ik was ze al vergeten

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 19:52 



 
Profiel   

Eigenlijk had Delphine bij het kampvuur gewoon eerlijk moeten zijn, zoals ze op het laatst zei dat ze single was en wat dan het probleem was. Nu komt het heel raar over. 'Own' het dan gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 20:06 



 
Profiel   

Conclusie: Delphine en Bert zijn beide gewoon hele rare mensen :') in die zin eindelijk perfect voor elkaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 21:47 



 
Profiel   

Bert is trouwens ook flink afgevallen, maar het is goed dat ze uit elkaar zijn. Delphine viel door de mand, kinderachtig dat ze het niet gewoon toe gaf.....

Jammer dat Ailyn niet meer in beeld kwam. Had overigens ergens verwacht dat die wel weer samen zouden komen :=

En het 'vergeten' koppel alsnog uit elkaar dat had ik nu ook weer niet verwacht. Sneu om zo 'betrapt' te worden sukkel ook, als je denkt dat je ermee weg komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:17 



 
Profiel   

Hahaha wat een aflevering zeg. Waar is Aylin?
En Delphine had idd gewoon volop eerlijk moeten zijn!

Vraag me dan wel weer af waarom die tattoo artiest geen shirt aan had bij het tatoeëren _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:38 



 
Profiel   

loez schreef
Hahaha wat een aflevering zeg. Waar is Aylin?
En Delphine had idd gewoon volop eerlijk moeten zijn!

Vraag me dan wel weer af waarom die tattoo artiest geen shirt aan had bij het tatoeëren _O-


Haha, viel mij ook op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:52 



 
Profiel   

Delphine viel echt door de mand.. Dan denk ik, wat is er allemaal nog meer niet waar van wat zij zegt. Bert word nu wel zwart gemaakt (oke hij heeft dingen ook niet handig aangepakt en gezegd), maar volgens mij is Delphine net zo slecht.

Ja, dat was het eerste wat ik ook tegen mijn vriend zei; waarom heeft die vent geen shirt aan. :')

Aylinn en smoothboy weer bij elkaar had ik ook wel verwacht. Heb ergens het gevoel dat hij een heel dominant mannetje is.. Maar misschien heb ik dat ook wel helemaal verkeerd hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:57 



 
Profiel   

Zag dat Bert gereageerd had op een post van Videoland. Schijnbaar heeft iedereen vragen mogen stellen aan de Dreamdate van de ander. Alleen verder niets van uitgezonden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 13:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 32 [ 799 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen