Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 13 [ 306 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welk programma zou je nog wel eens willen zien?

 
Profiel   

SusanH schreef
Die aflevering dat Hyacinth paard gaat rijden :j :')

Jaaaaa :')
Edit: even gezocht:
Qua cartoons: Dexter's Laboratory, Cow and Chicken (geen idee of die nog weleens uitgezonden worden, maar heb al tijden geen cartoon network meer in ons tv-pakket zitten).


Laatst bijgewerkt door Roadracer op 17-08-21 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 11:08 



 
Profiel   

En voor de mensen met videoland, daar is een kopje nostalgie te vinden met veel oude series. Laats met een kleine kater bassie en Adriaan gekeken :') maar ook kees en co, het zonnetje in huis, westenwind en beugelbekkie

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 11:23 



 
Profiel   

Als ik klein was keken we altijd op de Nederlandse zender naar Spel Zonder Grenzen. Dat was altijd lachen :D Zoiets zouden ze terug moeten maken. Met allemaal wat staan draaien in gekke pakjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 11:26 



 

troi schreef
SusanH schreef
Bedenk me net. Die laatste vond ik echt hilarisch. French and Saunders, en die serie waarin Saunders met Patsy speelt en die dochter die dan de ouderrol op zich neemt. Kan niet op de naam komen maar was erg leuk.

Absolutely [***], aka [***]!

Zo gaaf!

:j :j :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 11:27 



 
Profiel   

Roadracer schreef
SusanH schreef
Die aflevering dat Hyacinth paard gaat rijden :j :')

Jaaaaa :')
Edit: even gezocht: [ Video ]
Qua cartoons: Dexter's Laboratory, Cow and Chicken (geen idee of die nog weleens uitgezonden worden, maar heb al tijden geen cartoon network meer in ons tv-pakket zitten).


Geweldig _O-
Hou dr zo van :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 11:38 



 
Profiel   

Roadracer schreef
SusanH schreef
Die aflevering dat Hyacinth paard gaat rijden :j :')

Jaaaaa :')
Edit: even gezocht: [ Video ]



Haha, hier ook een fan van Hyacint!

Bedankt voor het plaatsen, dit filmpje is nieuw voor mij. Toch kon ik van tevoren al uittekenen hoe het zou verlopen. En het is evengoed hilarisch :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 12:21 



 
Profiel   

Ook als je hem al kent blijft hij zo grappig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 12:38 



 
Profiel   

Geweldig, zoveel herkenning!

Moest ook weer denken aan V, die op de vrijdagavond bij Veronica (dacht ik) werd uitgezonden. Vond ik toen soms doodeng, maar als je maar één tv in huis hebt en de rest van het gezin het wel wil zien...

En De Poppenkraam en de Familie Knots komen ineens weer boven borrelen. Als je dat nu zou zien.... :D Hoewel de Familie Knots volgens mij altijd wel leuk blijft.

Even een vraagje voor mijn leeftijdgenoten, want misschien weten jullie nog hoe dit karakter heette. Het was vroeger in Sesamstraat en het was een tekenfilmpje van een meisje dat eigenlijk een betwetertje was. Ze vertelde altijd over oorzaak en gevolg, waarvan ik me nog een filmpje herinner dat als je een pingpongbal liet vallen, dan stuiterde het overal tegenaan, ging de kat erop af en sprong in de gordijnen, trok de gordijnen stuk, viel tegen de vogelkooi, vogel eruit, etc. etc. Ik kan niet meer op de naam van het meisje komen. Jullie misschien wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 14:04 



 
Profiel   

Selma Duim? Of is dat van te lang geleden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 14:10 



 
Profiel   

ik wou altijd zulke avonturen beleven. en die muziek blijft geweldig
https://www.youtube.com/watch?v=hasBJ1Gkjy8

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 16:17 



 
Profiel   

SusanH schreef
Selma Duim? Of is dat van te lang geleden?

Hier dacht mijn broer ook aan, maar daar kan ik niets over terugvinden. Of in ieder geval niet van het pingpongballetje. Het was een meisje met rode kleding, staat me bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 18:59 



 
Profiel   

Roadracer schreef
SusanH schreef
Die aflevering dat Hyacinth paard gaat rijden :j :')

Jaaaaa :')
Edit: even gezocht: [ Video ]
Qua cartoons: Dexter's Laboratory, Cow and Chicken (geen idee of die nog weleens uitgezonden worden, maar heb al tijden geen cartoon network meer in ons tv-pakket zitten).

Goud! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 19:03 



 
Profiel   

O, ik zie zoveel oude favorieten langskomen... <3
Rawhide en Fame vond ik ook altijd leuk, High Chapperal ook wel, Bonanza wat minder.
En een serie die ik als kind ook heel leuk vond was met drie kinderen en een boot, en een oudere man (Uncle Buck?) maar geen idee meer hoe die heette. Was Engelstalig. En nog iets eerder: Axel Nort, The Bugaloos (?), de Kijkkastman (Gompie...).

Volgens mij wordt mijn leeftijd nu wel duidelijk.... :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 21:30 



 
Profiel   

Showmasters herinner ik me ook nog iets van. Ook zo’n liedje: Showmasters, masters of show, op tv of radio… zoiets was het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 21:32 



 
Profiel   

Shenavallie schreef
SusanH schreef
Selma Duim? Of is dat van te lang geleden?

Hier dacht mijn broer ook aan, maar daar kan ik niets over terugvinden. Of in ieder geval niet van het pingpongballetje. Het was een meisje met rode kleding, staat me bij.


Selma Duim had een rood jurkje en een rood hoedje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 06:03 



 
Profiel   

Selma Duim was toch een kort verhaaltje dat ze vertelden in de afleveringen van Sesamstraat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 06:40 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Colaaa schreef
De nieuwe Uri Geller

Was vaste prik op de vrijdagavond onder het genot van een toastje en een glaasje prik :')

O ja, en dan ook echt op zoek naar een horloge om op je tv te leggen, terwijl je weet dat het maar een goocheltruc is :')


Hahah jaa, en dat er een soort live verbinding was met huiskamers en dat er dan tijdens het programma onverklaarbare dingen gebeurden in de huiskamers :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:10 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Sentenial.


Aan dit programma heb ik mijn naam te danken :D

Verder Waku waku en en ook dat nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:19 



 
Profiel   

Resque 911
Fear factor
1 van de 8
Spel zonder grenzen
Vrouwenvleugel
Get the picture

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 14:15 



 
Profiel   

Rytir schreef
marleen_usar schreef
Sentenial.


Aan dit programma heb ik mijn naam te danken :D

Verder Waku waku en en ook dat nog.


Je heet Clay Basket? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 14:21 



 
Profiel   

Ze hadden het van de week op de radio over Try before you die, da´s er ook 1 voor dit topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 20:40 



 
Profiel   

De Droomshow. Ik wilde daar zo graag aan meedoen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:43 



 
Profiel   

Roadracer schreef
SusanH schreef
Die aflevering dat Hyacinth paard gaat rijden :j :')

Jaaaaa :')
Edit: even gezocht: [ Video ]
Qua cartoons: Dexter's Laboratory, Cow and Chicken (geen idee of die nog weleens uitgezonden worden, maar heb al tijden geen cartoon network meer in ons tv-pakket zitten).


Bedankt voor dit. Hahahahahahah _/-\o_ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:45 



 
Profiel   



De eerste tonen van dit muziekje zorgden ervoor dat ik een half uur volledig in de tv dook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 22:29 



 
Profiel   

Mijn twee favoriete series De Familie Knots en De Zevensprong heb ik op dvd, dus die zou ik zo weer kunnen bekijken (wel even een dvd-speler regelen).

Toen ik nog jonger was keek ik naar Secret Valley (De Verborgen Vallei). Het was toen dat ik besloot dat ik wilde paardrijden in Australië als ik later groot was. Afijn, toen ik eenmaal 23 was... :D

Die serie schijnt nog eens herhaald te zijn, maar dat heb ik gemist. Die zou ik iig nog weleens willen zien.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 22:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 13 [ 306 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen