Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

La casa de papel!

 
Profiel   

Sorry!

Hoe ver zij jullie nu met kijken? :D
Ik ga het allemaal weer opnieuw kijken _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 12:11 



 
Profiel   

Aflevering 3 inmiddels, gisteravond halverwege aflevering 1 in slaap gevallen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 13:03 



 
Profiel   

Aflevering 4 net gezien

Spoiler:
Met even een paar minuten met Nairobi <3 duidelijk he wie mijn favoriet is



Nu max Kwalificatie kijken en dan 5!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 14:32 



 
Profiel   

Spoilers gelezen, niet doen, niet doen! |o

Ik heb gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gekeken. Zat er weer helemaal in. Vanavond weer een aflevering kijken. Ik kijk samen met mijn man.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:38 



 
Profiel   

Leandra schreef
Spoilers gelezen, niet doen, niet doen! Ik heb gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gekeken. Zat er weer helemaal in. Vanavond weer een aflevering kijken. Ik kijk samen met mijn man.



Ik had ook al de spoiler gelezen die ik niet had willen lezen :(
Was zo stom hem toch aan te klikken.

Straks 5e aflevering..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:40 



 
Profiel   

SsSimonee schreef
Leandra schreef
Spoilers gelezen, niet doen, niet doen! Ik heb gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gekeken. Zat er weer helemaal in. Vanavond weer een aflevering kijken. Ik kijk samen met mijn man.



Ik had ook al de spoiler gelezen die ik niet had willen lezen :(
Was zo stom hem toch aan te klikken.

Straks 5e aflevering..


Sorry! Had misschien duidelijker moeten maken dat je die echt niet moet lezen, sorry!

Was het eerst ook met iemand aan het kijken, die vind het te heftig :+
(Terwijl ik daar zit te smullen van de serie en alles :P )

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:42 



 
Profiel   

SsSimonee schreef
Leandra schreef
Spoilers gelezen, niet doen, niet doen! Ik heb gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gekeken. Zat er weer helemaal in. Vanavond weer een aflevering kijken. Ik kijk samen met mijn man.



Ik had ook al de spoiler gelezen die ik niet had willen lezen :(
Was zo stom hem toch aan te klikken.

Straks 5e aflevering..


Ik had ook een spoiler gelezen die ik niet wilde lezen. Vanavond misschien maar 2 afleveringen kijken. Hopen dat de kinderen netjes in bed blijven :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:42 



 
Profiel   

En klaar! Wat een afleveringen zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 18:47 



 
Profiel   

Hier nu aflevering 2 uit van het nieuwe seizoen het is nu al spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 21:24 



 
Profiel   

SsSimonee schreef
En klaar! Wat een afleveringen zeg!

HAha, hier ook. Alle 5 al weer gezien. Moest bij de eerste van dit seizoen even inkomen. Nu weer wachten tot december..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 21:29 



 
Profiel   

Sodemieter, dat waren me wel een paar afleveringen zeg :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 01:36 



 
Profiel   

Ik ben snel dit topic weer uitgegaan paar dagen terug, wilde niet in de verleiding komen dingen te lezen voor ik het had gezien.

Zojuist de laatste aflevering gezien. Ik wist ff niet waar ik het zoeken moest zeg, damned zeg...
Spoiler:
Handen in het haar, tranen met tuite
n. Dat waren me nog eens een afleveringen weer zeg...

Ik denk ook niet dat ik nu rustig naar bed kan en kan slapen na de spanning en na deze aflevering. Pak er maar een rustig boek bij ofzo...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 22:15 



 
Profiel   

Hier ook klaar met kijken van de 5 afleveringen. Jeetje, dat was toch wel heftig.

Spoiler:
Ik zag het al wel beetje aankomen met Tokio eigenlijk op het laatst. En gelukkig heeft ze die rotzak Grandia opgeblazen. Ze heeft daarmee wel de anderen gered. Voorlopig dan. Het ziet er behoorlijk hopeloos uit.
Ik hoop dat die Rafaël de dag komt redden eigenlijk. Die verhaallijn zal er niet voor niks inzitten. Leuk dat Berlin een zoon heeft trouwens. Mij is alleen niet helemaal duidelijk of dit ook de zoon van Tatiana is. Ik vind haar trouwens verdomd veel lijken op Alicia Siërra dus misschien is zij wel Tatiana of misschien haar zus.
En duikt Rafaël op het laatst op om zijn moeder/tante? tegen te houden om de professor in te rekenen. Want ze heeft op de wc een nageltangetje gepakt zag ik. Ze is toch iets van plan.
Hmm ben heel benieuwd. Kan niet wachten tot december.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 06:47 



 
Profiel   

Hier ben ik vast 1 van de weinigen die denkt: Wat een oliebol. Seizoen 1 en 2 waren zo goed, vanaf daar ging het bergafwaarts. Na de eerste 2 afleveringen zo veel frustratie om gewoon domme keuzes en acties dat ik hem uit heb gezet. Deze serie word dommer en dommer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 09:47 



 
Profiel   

Iinge_ schreef
Hier ben ik vast 1 van de weinigen die denkt: Wat een oliebol. Seizoen 1 en 2 waren zo goed, vanaf daar ging het bergafwaarts. Na de eerste 2 afleveringen zo veel frustratie om gewoon domme keuzes en acties dat ik hem uit heb gezet. Deze serie word dommer en dommer :')


Ik vind het een leuke serie maar het wordt wel steeds meer van hetzelfde vind ik.
Gisteren de laatste aflevering gekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:28 



 
Profiel   

@Iinge_ Nee hoor, ik vond ook de eerste 2 seizoenen goed, ik kan m'n aandacht er niet meer bij houden nu. Op een of andere manier is de spanning weg en "pakt" het niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:46 



 
Profiel   

Vind dat jullie wel gelijk hebben hoor! Vooral 3 en 4 was teleurstellend, moet het echt opnieuw kijken om te weten wat er was gebeurd.
Daarom was ik ook zo blij dat er een nieuw seizoen kwam!
Ik vind deze wel wat spannender dan de laatste paar! Misschien door al die drama :+ Dit seizoen vind ík wel ontzettend “leuk” ;) Al ben ik het dus met jullie eens voor een paar seizoenen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:49 



 
Profiel   

Ik ben bij aflevering drie van het nieuwe seizoen.

Spoiler:
MIJN HEMEL WAT HEB IK EEN HEKEL AAN ARTURO. Zo, moest die frustratie echt even kwijt. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 14:00 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Hier ook klaar met kijken van de 5 afleveringen. Jeetje, dat was toch wel heftig.

Spoiler:
Ik zag het al wel beetje aankomen met Tokio eigenlijk op het laatst. En gelukkig heeft ze die rotzak Grandia opgeblazen. Ze heeft daarmee wel de anderen gered. Voorlopig dan. Het ziet er behoorlijk hopeloos uit.
Ik hoop dat die Rafaël de dag komt redden eigenlijk. Die verhaallijn zal er niet voor niks inzitten. Leuk dat Berlin een zoon heeft trouwens. Mij is alleen niet helemaal duidelijk of dit ook de zoon van Tatiana is. Ik vind haar trouwens verdomd veel lijken op Alicia Siërra dus misschien is zij wel Tatiana of misschien haar zus.
En duikt Rafaël op het laatst op om zijn moeder/tante? tegen te houden om de professor in te rekenen. Want ze heeft op de wc een nageltangetje gepakt zag ik. Ze is toch iets van plan.
Hmm ben heel benieuwd. Kan niet wachten tot december.



Spoiler:
Nee dat is niet de zoon van Tatiana, hij ontmoet haar namelijk voor het eerst met die hond. Sterker nog, toen ze op die boot aan het varen waren had ik juist het idee dat er misschien wel iets tussen die zoon en Tatiana gaat spelen.


Hier alle 5 afleveringen in één ruk uitgekeken. Heel goed weer. Niet gehuild maar dat doe ik sowieso niet zo snel bij series/films. :')

Spoiler:
Had echt niet verwacht dat Tokyo dood zou gaan, gezien zij toch wel echt een beetje de hoofdpersoon is. Ben heel benieuwd wat voor rol de zoon van Berlin nog gaat spelen, en hoe het überhaupt verder zal gaan vanaf hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 14:28 



 
Profiel   

Sannne: je hebt gelijk.
Spoiler:
Raphael leek inderdaad wat verliefd op haar en dan is het niet zijn moeder natuurlijk. Maar ze lijkt wel verdomd veel op Alicia Siërra. Misschien is het haar zus ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 15:09 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Sannne: je hebt gelijk.
Spoiler:
Raphael leek inderdaad wat verliefd op haar en dan is het niet zijn moeder natuurlijk. Maar ze lijkt wel verdomd veel op Alicia Siërra. Misschien is het haar zus ofzo?



Spoiler:
Dat zou me niks verbazen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 16:35 



 
Profiel   

Oh ik vind dit topic nu pas!
Ik heb afgelopen vrijdag gelijk alle afleveringen gezien. Wel wel wel....

Spoiler:
En waarom Tokyo! Waaaaaaarroooooommmmm!!!!

Met Rafael verwacht ik ook nog wel iets, die moet toch een belangrijke rol gaan spelen???


@ TS: ik ben leerkracht Spaans, als je ergens in je studie vast loopt, pb me gerust!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 17:25 



 
Profiel   

__Sannne schreef
Suzanne F. schreef
Sannne: je hebt gelijk.
Spoiler:
Raphael leek inderdaad wat verliefd op haar en dan is het niet zijn moeder natuurlijk. Maar ze lijkt wel verdomd veel op Alicia Siërra. Misschien is het haar zus ofzo?



Spoiler:
Dat zou me niks verbazen!


Spoiler:
op een andere site werd gesuggereerd dat Tatiana Alicia Siërra is. Siërra haar man is overleden in Duitsland aan kanker, Tatiana was getrouwd met Berlin en Berlijn is de hoofdstad van Duitsland. Ik ben erg benieuwd, afwachten tot december

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 18:43 



 
Profiel   

Spoiler:
Maar dat zou betekenen dat de professor haar zwager is. Ben benieuwd wat er op zijn plek kan gaan vallen in december.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 18:48 



 
Profiel   

Ik heb net de vijfde aflevering gekeken.
Spoiler:
Het klinkt misschien stom, maar Tokio's dood vond ik eigenlijk wel heel poëtisch. Met haar actie heeft ze de rest gered door Gandia en een paar andere commando's op te blazen.


Was het maar vast december, ik ben zo benieuwd naar hoe het verder gaat :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 11:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen