Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

La casa de papel!

 
Profiel   

De laatste paar afleveringen waren alweer een stuk beter.
Spoiler:
die bevalling heeft mij echt stress gegeven haha, en het einde zag je inderdaad best wel aankomen. Wel een goed einde vond ik!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 14:25 



 
Profiel   

Iinge_ schreef
De laatste paar afleveringen waren alweer een stuk beter.
Spoiler:
die bevalling heeft mij echt stress gegeven haha, en het einde zag je inderdaad best wel aankomen. Wel een goed einde vond ik!




Spoiler:
Ik kreeg het alleen wel erg benauwd toen de Professor zei dat hij met zijn hand naar binnen moest en zo het kind eruit moest halen. Dat past toch helemaal niet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 17:47 



 
Profiel   

Leandra schreef
Iinge_ schreef
De laatste paar afleveringen waren alweer een stuk beter.
Spoiler:
die bevalling heeft mij echt stress gegeven haha, en het einde zag je inderdaad best wel aankomen. Wel een goed einde vond ik!




Spoiler:
Ik kreeg het alleen wel erg benauwd toen de Professor zei dat hij met zijn hand naar binnen moest en zo het kind eruit moest halen. Dat past toch helemaal niet :=

Spoiler:
Ja ik heb echt geen idee hoe dat werkt :') Ik dacht alleen maar, beter regelt hij dit want anders pakt Sierra je aan :')
vond dat wel een hele leuke toevoeging aan het verhaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 21:42 



 
Profiel   

Lau07 schreef
Ik heb net de vijfde aflevering gekeken.
Spoiler:
Het klinkt misschien stom, maar Tokio's dood vond ik eigenlijk wel heel poëtisch. Met haar actie heeft ze de rest gered door Gandia en een paar andere commando's op te blazen.


Was het maar vast december, ik ben zo benieuwd naar hoe het verder gaat :D


Spoiler:
Gelukkig dat Gandia er idd ingebleven is!
En Arturito die kan ook oprotten of ik vlieg zelf naar Spanje hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:07 



 
Profiel   

Memuska schreef
Lau07 schreef
Ik heb net de vijfde aflevering gekeken.
Spoiler:
Het klinkt misschien stom, maar Tokio's dood vond ik eigenlijk wel heel poëtisch. Met haar actie heeft ze de rest gered door Gandia en een paar andere commando's op te blazen.


Was het maar vast december, ik ben zo benieuwd naar hoe het verder gaat :D


Spoiler:
Gelukkig dat Gandia er idd ingebleven is!
En Arturito die kan ook oprotten of ik vlieg zelf naar Spanje hoor!


Spoiler:
[ img ]

Kon het niet laten. :o Ik heb zelden zo'n hekel gehad aan een personage in een serie als aan hem. Al was ik ook wel goed klaar met Stockholm/Monica. Welke flapdrol spuit zichzelf nou plat tijdens zo'n penibele situatie? Ik had haar graag even door elkaar willen schudden. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:26 



 
Profiel   

Lau07 schreef
Spoiler:
Kon het niet laten. :o Ik heb zelden zo'n hekel gehad aan een personage in een serie als aan hem. Al was ik ook wel goed klaar met Stockholm/Monica. Welke flapdrol spuit zichzelf nou plat tijdens zo'n penibele situatie? Ik had haar graag even door elkaar willen schudden. :o



:D :D :D

Spoiler:
En inderdaad ja!!!! Wat een raar kind ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:13 



 
Profiel   

Goeiedag zeg dames! Ik ben nu bezig met seizoen 3, maar dit topic bestaat alleen maar uit zwarte blokken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 18:39 



 
Profiel   

We behoeden je alleen maar van ongemak :+ }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 18:47 



 
Profiel   

Druif_01 schreef
Goeiedag zeg dames! Ik ben nu bezig met seizoen 3, maar dit topic bestaat alleen maar uit zwarte blokken :D


Is voor je eigen bescherming! :j :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 18:55 



 
Profiel   

Dat wordt gewaardeerd haha! Ik heb mezelf ook nog kunnen bedwingen om te lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:50 



 
Profiel   

Druif_01 schreef
Dat wordt gewaardeerd haha! Ik heb mezelf ook nog kunnen bedwingen om te lezen.


Sterk! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 07:17 



 
Profiel   

Haha _O-
Tja we kunnen ook alles open gooien :P


Spoiler:
Ja die Arturito _-:( Als monica niet een paar kogels door zijn lijf had gejaagd kwam ik het persoonlijk doen. Ik pak het eerste vliegtuig naar Spanje… }:)
Al had ik idd echt een hekel aan Monica die laatste twee afleveringen… Ja hoor ga maar lekker jezelf vol spuiten terwijl de rest dood gaat. Geen probleem :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 07:22 



 
Profiel   

Spoiler:
Laten we die arme Helsinki niet vergeten. Hij was echt een van mijn favoriete personages. Mooi gelaagd en een goed verhaal, helemaal zijn relatie met Nairobi. Die engerd van een Palermo verdiende hem echt niet, al was het mooi om te zien hoe hij alles op alles heeft gezet om Helsinki te redden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 10:50 



 
Profiel   

Spoiler:
Ik denk dat als monica zichzelf niet had platgespoten, ze een hartaanval had gekregen of iedereen mee zou hebben getrokken. Vond dit eerlijk gezegd de minst erge keuze.

Palermo is dit seizoen trouwens simpelweg een badass, love him

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 11:05 



 
Profiel   

Lau07 schreef
Spoiler:
Laten we die arme Helsinki niet vergeten. Hij was echt een van mijn favoriete personages. Mooi gelaagd en een goed verhaal, helemaal zijn relatie met Nairobi. Die engerd van een Palermo verdiende hem echt niet, al was het mooi om te zien hoe hij alles op alles heeft gezet om Helsinki te redden.



Spoiler:
Jaaaaaa idd! Dat was ook met traantjes hier hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 11:23 



 
Profiel   

Spoiler:
Nou, wij zijn ook door alle afleveringen heen. Allemachtig wat is die Arturo een afschuwelijke vent! Ik ben blij dat we daar eindelijk vanaf zijn! Ik had hem bijna door de tv getrokken. En die Gandia, nog zo’n misselijkmakend figuur. Ik vind Nairobi een groter gemis dan Tokio, hoewel ik die toch ook niet aan zag komen. Helsinki is trouwens toch nog niet dood?


Hier groot fan van Rio trouwens, ik vind hem echt zo aandoenlijk.

Nu wachten tot 3 december, serieus, ik val echt in een gat nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 21:07 



 
Profiel   

Ik ben er doorheen en met de laatste aflevering werd het weer ouderwets spannend. En dan stopt het -O-

Spoiler:
Ik vind het wel echt erg dat Tokio dood is, dat was echt 1 van mijn favorieten. Net als Nairobi natuurlijk. Super goede acteurs!

Natuurlijk past een hand wel naar binnen bij een geboorte. Een baby is een heel stuk groter dan een hand :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 09:19 



 
Profiel   

Ik loop wat achter, maar gelukkig is over 1,5 maand alweer een nieuw seizoen :P

Spoiler:
Ik moet toegeven dat ik de geldroof in de munt leuker vond om te kijken, maar de bank vind ik heftiger/emotioneler. Vooral het laatste inderdaad, met Tokio.
Zou ze trouwens echt dood zijn? Het spreekt wel voor zich dat dat zo is, maar ik geloof het nooit 100% als je geen lijk ziet :') Is ze niet toch door dat luik naar beneden gesprongen terwijl ze die bommengordel af deed oid?

Ik hoop trouwens dat Palermo en Helsinki op het eind wel samen komen, ik vond Palermo eerst ook echt een rotzak maar hij zat gewoon nog erg met zijn verdriet om Berlin. Nu hij dat los kan laten en realiseert dat hij eigenlijk met een goede/lieve man wil zijn, zoals Helsinki, vind ik het wel lief of zo.

Verder hoop ik dat Alicia de professor gaat helpen of zo.

En idd, de zoon van Berlin zal vast ook terug komen.

En wellicht zal Angel nog iets doen? Die Coronel Tamayo is wel heel erg doorgeschoten met illegale bevelgevingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:12 



 
Profiel   

Spoiler:
Tokio is wel echt dood hoor. Er staat een korte docu op Netflix over dit seizoen en daar filmden ze ook haar laatste dag op de set

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:52 



 
Profiel   

Had ook erg ongeloofwaardig geweest als ze dit overleefd had. Gelukkig heeft ze die Gandia meegenomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:55 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Had ook erg ongeloofwaardig geweest als ze dit overleefd had. Gelukkig heeft ze die Gandia meegenomen.


Even in een spoiler denk ik :P

Maar goed:
Spoiler:
sad :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 16:54 



 
Profiel   

Nog een week wachten en dan kunnen we weer verder kijken :P
Ik weet nog niet wanneer ik er tijd voor ga hebben. Iets met heel druk zijn de komende tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 23:25 



 
Profiel   

HET LAATSTE DEEL IS UIT! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Ik opende net even snel netflix om te spieken, en hij staat er! *\o/*
Die gaat vanavond zeker aan! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:43 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
HET LAATSTE DEEL IS UIT! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Ik opende net even snel netflix om te spieken, en hij staat er! *\o/*
Die gaat vanavond zeker aan! *\%/*


*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Thanks voor de reminder, wij gaan er vanavond ook voor zitten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:47 



 
Profiel   

Is dit het laatste deel als in het tweede deel van het seizoen, of echt het allerlaatste deel?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen