Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 155 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Squid game (Netflix serie)

 
Profiel   

Ik heb mezelf vannacht met veel moeite door aflevering 1 geworsteld.
Gaat de rest makkelijker worden qua kijken? Want dan ga ik nog even door.
Ik geef altijd al gauw op met kijken, maar ik hoor hier zoveel goeds over dat ik over mezelf twijfel :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 07:44 



 
Profiel   

Ik heb alle afleveringen gezien, en vind het wel een interessante serie.
In de zin van: wat zou jij doen?

Ik ben begonnen met mijn peperkoekmannetjes van klei te maken voor Kerst - ik voelde het koud zweet wel even toen ik de mannetjes uit de mal moest krijgen haha!

Ik heb het overleefd hoor :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 07:54 



 
Profiel   

Wij hebben m ook gezien.. ik vond het mwah... wel een interessant gegeven (wij vonden Alice In BL beter) .. De acteurs zijn wel geniaal :') (uiteraard de originele versie gezien)
Het einde vond ik echter een enorme tegenvaller..
En Seizoen 2 moet er haast wel komen, want de helft is niet af..

Spoiler:
De vips, wat waren die slecht zeg
:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 08:01 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik heb mezelf vannacht met veel moeite door aflevering 1 geworsteld.
Gaat de rest makkelijker worden qua kijken? Want dan ga ik nog even door.
Ik geef altijd al gauw op met kijken, maar ik hoor hier zoveel goeds over dat ik over mezelf twijfel :=


Ja even doorkijken. Het is vaak even inkomen en dat geldt voor deze ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 08:02 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Cayenne schreef
Ik heb mezelf vannacht met veel moeite door aflevering 1 geworsteld.
Gaat de rest makkelijker worden qua kijken? Want dan ga ik nog even door.
Ik geef altijd al gauw op met kijken, maar ik hoor hier zoveel goeds over dat ik over mezelf twijfel :=


Ja even doorkijken. Het is vaak even inkomen en dat geldt voor deze ook.


Mijn vriend vond aflevering 2 ook niet super, maar we hadden zoiets van "hierna begint het wss wel". En dat was gelukkig ook wel zo :j

Cer ik heb gehoord dat er idd wel een 2de seizoen komt. Dat moet ook haast wel want
Spoiler:
hij is tenslotte niet op dat vliegtuig gestapt
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:47 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik heb mezelf vannacht met veel moeite door aflevering 1 geworsteld.
Gaat de rest makkelijker worden qua kijken? Want dan ga ik nog even door.
Ik geef altijd al gauw op met kijken, maar ik hoor hier zoveel goeds over dat ik over mezelf twijfel :=


Nee, het wordt niet makkelijker..
Eerlijk gezegd vond ik de eerste aflevering het 'leukst' (
Spoiler:
die pop in het eerste spelletje is angstaanjagend
)
Doordat je benieuwd bent of de volgende games net zo eng zijn, ben ik doorgaan kijken, maar het 'eng' niveau van de eerste aflevering haalt het nergens meer.

Sowieso vond ik hele serie heel traag, saaie dialogen, vonv het verhaal ook raar qua opbouw, alsof ze in het begin te langzaam gingen en daarna de boel moesten afraffelen om het binnen die 9 afleveringen te krijgen, heb de laatste aflevering doorgespoeld gekeken... Laat ik het zo zeggen, als ik niet verder had gekeken, had ik het niets gemist :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:07 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik heb mezelf vannacht met veel moeite door aflevering 1 geworsteld.
Gaat de rest makkelijker worden qua kijken? Want dan ga ik nog even door.
Ik geef altijd al gauw op met kijken, maar ik hoor hier zoveel goeds over dat ik over mezelf twijfel :=


Ja, ik heb het daarna halverwege aflevering 2 afgezet, een week later toch weer verder gaan kijken (vanwege de hype en nieuwsgierigheid) en toen bijna in 1 ruk uitgekeken.

Ik vond het echt fantastisch en super spannend! Het einde vond ik ook heel bijzonder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:20 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik heb mezelf vannacht met veel moeite door aflevering 1 geworsteld.
Gaat de rest makkelijker worden qua kijken? Want dan ga ik nog even door.
Ik geef altijd al gauw op met kijken, maar ik hoor hier zoveel goeds over dat ik over mezelf twijfel :=

Ik vond 1 saai tot het spel en 3 ook voor een deel maar de rest met plezier gekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:28 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Cayenne schreef
Ik heb mezelf vannacht met veel moeite door aflevering 1 geworsteld.
Gaat de rest makkelijker worden qua kijken? Want dan ga ik nog even door.
Ik geef altijd al gauw op met kijken, maar ik hoor hier zoveel goeds over dat ik over mezelf twijfel :=


Nee, het wordt niet makkelijker..
Eerlijk gezegd vond ik de eerste aflevering het 'leukst' (
Spoiler:
die pop in het eerste spelletje is angstaanjagend
)
Doordat je benieuwd bent of de volgende games net zo eng zijn, ben ik doorgaan kijken, maar het 'eng' niveau van de eerste aflevering haalt het nergens meer.

Sowieso vond ik hele serie heel traag, saaie dialogen, vonv het verhaal ook raar qua opbouw, alsof ze in het begin te langzaam gingen en daarna de boel moesten afraffelen om het binnen die 9 afleveringen te krijgen, heb de laatste aflevering doorgespoeld gekeken... Laat ik het zo zeggen, als ik niet verder had gekeken, had ik het niets gemist :D


Hier hetzelfde, wel afgekeken maar de serie is zo doorzichtig als een natte krant... Ik vind die hele hype echt verschrikkelijk overrated. Ik heb het idee dat het komt door het 'als één schaap over de dam is...' principe. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:40 



 
Profiel   

O mooi dan ga ik niet door met kijken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:36 



 
Profiel   

Met de spellen heb ik wel bewust gezien. Maar...

Spoiler:
kan iemand mij het stuk uitleggen vanaf dat die oude man in bed ligt. Een jaar later, waarom is hij weer blut?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:55 



 
Profiel   

pubelia schreef
Met de spellen heb ik wel bewust gezien. Maar...

Spoiler:
kan iemand mij het stuk uitleggen vanaf dat die oude man in bed ligt. Een jaar later, waarom is hij weer blut?


Spoiler:
hij is niet blut. Hij heeft gewoon nooit iets met het gewonnen geld gedaan omdat hij de manier waarop hij het heeft gewonnen te erg vindt om er wat mee te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:03 



 
Profiel   

Ik zit me serieus al een paar dagen af te vragen waarom mensen de serie góéd vinden? Ik vind het een slap aftreksel wat tussen Saw en Hostel in zit en verre van origineel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:29 



 
Profiel   

Yv_ schreef
Ik zit me serieus al een paar dagen af te vragen waarom mensen de serie góéd vinden? Ik vind het een slap aftreksel wat tussen Saw en Hostel in zit en verre van origineel.


Lekker boeiend toch, als anderen het wel leuk vinden. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:53 



 

Nou ik heb hem vorige week ook gekeken, gedurende de spellen blijf je kijken, maar het einde vond ik echt suf en volgde ik niet zo goed meer.. Ik stopte ook toen hij bij de oude man op bed was, maar toen bleek het dus bijna afgelopen te zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:30 



 
Profiel   

Relaxed zet dat even in een spoiler svp :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 19:16 



 
Profiel   

Tussen saw en hostel?? Nee daar lijktie toch totaal niet op vind ik!

Vond t overigens n goeie serie. Nooit eerder koreaanse serie’s gekeken.

Maar vooral afl 1 was idd eng. De overige wel spannend en wtf momentjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 19:16 



 
Profiel   

Ik heb het gekeken, en vond het best een toffe serie. :j
Wat ik niet begrijp is dat iedereen helemaal over de kop gaat en er zo'n hype van wordt gemaakt. Ik vond het eigenlijk een beetje Hunger Games in een ander jasje... bloederiger en grover, misschien, en de love triangle mist (godzijdank) maar het concept is hetzelfde. Of Takeshi's Castle maar dan wordt er iets rigoreuzer gedeald met de falende deelnemers. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:07 



 
Profiel   

Hier ook fan, geweldige serie *\o/*
Wel nog een vraag, even in spoiler:

Spoiler:
De politieagent wordt op een gegeven moment aangehouden, en hij herkent de Frontman. Maar wie is de Frontman nou? Hoezo kennen die twee elkaar? Of hebben wij heel erg liggen slapen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 23:07 



 
Profiel   

Mloes schreef
Hier ook fan, geweldige serie *\o/*
Wel nog een vraag, even in spoiler:

Spoiler:
De politieagent wordt op een gegeven moment aangehouden, en hij herkent de Frontman. Maar wie is de Frontman nou? Hoezo kennen die twee elkaar? Of hebben wij heel erg liggen slapen haha



Spoiler:
Het is zijn broer die hij zocht, als ik het tenminste goed begrepen heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 23:08 



 
Profiel   

Niobe schreef
Mloes schreef
Hier ook fan, geweldige serie *\o/*
Wel nog een vraag, even in spoiler:

Spoiler:
De politieagent wordt op een gegeven moment aangehouden, en hij herkent de Frontman. Maar wie is de Frontman nou? Hoezo kennen die twee elkaar? Of hebben wij heel erg liggen slapen haha



Spoiler:
Het is zijn broer die hij zocht, als ik het tenminste goed begrepen heb


Spoiler:
Ah dus wel! Daar twijfelde ik al over maar kwam nergens meer echt naar voren ofzo.


Edit, leve google:

Spoiler:
En laten we het hebben over de broers. Politieagent Hwang Jun-ho (Wi Ha-joon) infiltreert in het wild en jaagt op zijn vermiste broer In-ho. Jun-ho ontsnapt uit de speeltuin, maar wordt blijkbaar vermoord door The Front Man, die een soort manager van het spel is. En The Front Man blijkt … Jun-ho’s vermiste broer te zijn, waarvan we al vernomen hadden dat hij de game in 2015 won.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 23:10 



 

Poh, even doorbijten door de 1e en 2e aflevering heen en toen werd het wel sick hoor! Hou er wel van, heb hem letterlijk gebingewatched! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 00:07 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik heb mezelf vannacht met veel moeite door aflevering 1 geworsteld.
Gaat de rest makkelijker worden qua kijken? Want dan ga ik nog even door.
Ik geef altijd al gauw op met kijken, maar ik hoor hier zoveel goeds over dat ik over mezelf twijfel :=


Ik vond en vind het vreselijk saai :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 07:40 



 
Profiel   

__Sannne schreef
Yv_ schreef
Ik zit me serieus al een paar dagen af te vragen waarom mensen de serie góéd vinden? Ik vind het een slap aftreksel wat tussen Saw en Hostel in zit en verre van origineel.


Lekker boeiend toch, als anderen het wel leuk vinden. :')

Daar zeg ik toch ook niks over :’) ? Ik vraag het me áf. Wat is er zo “goed” aan mensen afslachten? Waarom wordt dat “goed” gevonden? Dat iemand het tof, spannend, saai, leuk, verschrikkelijk of weet ik veel wat vindt, snap ik. Maar waarom “goed”?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 10:58 



 
Profiel   

Ik denk niet dat het gaat om dat mensen afslachten goed is maar je wordt meer gewoon in hun verhaal en gevoel meegesleept. Iedereen voelt de spanning mee als het om leven of dood gaat. En wat ik persoonlijk ook interessant vindt is hoe mensenet zo'n situaties omgaan. Hoe sommigen echt voor zichzelf kiezen en anderen zichzelf opofferen voor andere mensen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 13:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 155 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen