Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

k2 zoekt k3 2021

 
Profiel   

Hey bokkers! Wie volgt er ook k2 zoekt k3? Wie is jullie favoriet? :) En wat vinden jullie er van dat er nu ook een jongen kans maakt op een plekje?

Mijn favorieten zijn Kato, Giana en Chanel.
Ook vond ik Emma Wagemans heel goed en gunde het haar ook echt, maar helaas is zij niet door.

En wat ik er van vind dat ook een jongen kans maakt op een plekje? Ik weet het niet hoor.. K3 is voor mij echt een meidengroep, maar dat is omdat ik niet anders weet, dus ik vind het lastig. Maar wie weet is het juist leuk, echt geen idee.

IK wist trouwens niet of er al een topic over was, ik kon hem in ieder geval niet vinden via de zoekfunctie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:44 



 
Profiel   

Ik volg het ook maar ik ben van België dus ik kan niet echt meepraten want dan verklap ik dingen. Wij staan 2 weken verder denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:55 



 
Profiel   

Ik volg het ook. Wel grappig, alhoewel ik de jongen die nu op plek 1 staat er totaal niet bij passen.
Persoonlijk vind ik het donkere meisje met gele jurkje erg leuk.

Klopt het dat er nu drie afleveringen geweest zijn? Afgelopen vrijdag kon ik niets vinden namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:56 



 
Profiel   

xAnthea schreef
Ik volg het ook maar ik ben van België dus ik kan niet echt meepraten want dan verklap ik dingen. Wij staan 2 weken verder denk ik?


Ja, jullie zijn inderdaad verder. Bij jullie zenden ze nu geloof ik de bootcamps uit? Hier komt aankomende vrijdag de 4e voorronde op tv.

Jenny21 schreef
Ik volg het ook. Wel grappig, alhoewel ik de jongen die nu op plek 1 staat er totaal niet bij passen.
Persoonlijk vind ik het donkere meisje met gele jurkje erg leuk.

Klopt het dat er nu drie afleveringen geweest zijn? Afgelopen vrijdag kon ik niets vinden namelijk.


Ja, klopt. Komt omdat de dansmarathon op tv was.
Ik denk dat je Chanel bedoelt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:38 



 
Profiel   

Ik volg ook :j

Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat wij in Nederland zover achter lopen op Vlaanderen qua uitzendingen.. Op Instagram en nieuwssites zie ik al de hele tijd berichten en foto's over de vlaamse versie dus ik weet al wie er naar de bootcamp zijn gegaan en wie er daarna zijn afgevallen..

Benieuwd hoe / wanneer ze dat uiteindelijk weer gelijk gaan trekken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:59 



 
Profiel   

Debbie schreef
Ik volg ook :j

Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat wij in Nederland zover achter lopen op Vlaanderen qua uitzendingen.. Op Instagram en nieuwssites zie ik al de hele tijd berichten en foto's over de vlaamse versie dus ik weet al wie er naar de bootcamp zijn gegaan en wie er daarna zijn afgevallen..

Benieuwd hoe / wanneer ze dat uiteindelijk weer gelijk gaan trekken..


Ik snap dat ook echt niet. Het is niet alsof Vlamen en Nederlanders geen contact met elkaar hebben. Ik moet ook m’n best doen op Instagram niks te al te weten te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:05 



 
Profiel   

Enige dat ik weet is dat de live finale wel tegelijk in NL en BE wordt uitgezonden. Dat is wel fijn, anders weten we straks al wie er heeft gewonnen voordat het in NL wordt uitgezonden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:07 



 
Profiel   

Leuke aflevering, al was ik nu wel klaar met de audities.
Morgen maar de extra online aflevering kijken. Ik ben nog steeds fan van Chanel, alhoewel er meerdere geschikten bij zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 21:49 



 
Profiel   

Ik kijk ook :) ik vind dide de beste match denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 21:52 



 
Profiel   

Ohh aflevering van gister (5e auditieshow, NL) was echt geweldig
Ik vond het vooral mooi om te zien hoe blij Luca (Luka?) was met de golden ticket die hij kreeg van Hanne en Marthe alhoewel ik een jongen niet echt in K3 vind passen, ben ik voor hem echt heel blij

Weet iemand of in NL ook de studioshows worden uitgezonden? En wanneer is de live finale?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 18:19 



 
Profiel   

In Vlaanderen is er tussen de auditieshows en de studioshows nog een bootcamp geweest (waarbij ook een aantal af vielen) deze wordt in Nederland niet uitgezonden, alleen online te zien.

Dus de studioshows beginnen hier in NL volgende week. In Vlaanderen vervalt er binnenkort ook een keer een uitzending (voetbal ofzo?) dus dan lopen beide landen weer gelijk.

De finale is volgens mij eind november ergens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 19:34 



 
Profiel   

Waar terug te zien in NL?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 19:47 



 
Profiel   

JesdaJinn schreef
Waar terug te zien in NL?


Kijk.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 19:48 



 
Profiel   

Bootcamp is wel een heel leuke aflevering! Genoten en persoonlijk vond ik het ook de juiste afvallers.
Benieuwd naar volgende week!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:23 



 
Profiel   

Ook na de tweede studioshow de juiste afvallers :j enkele hele sterke kandidaten nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:06 



 
Profiel   

Debbie schreef
In Vlaanderen is er tussen de auditieshows en de studioshows nog een bootcamp geweest (waarbij ook een aantal af vielen) deze wordt in Nederland niet uitgezonden, alleen online te zien.

Dus de studioshows beginnen hier in NL volgende week. In Vlaanderen vervalt er binnenkort ook een keer een uitzending (voetbal ofzo?) dus dan lopen beide landen weer gelijk.

De finale is volgens mij eind november ergens?

Dat is ook stom dat ze dat dan niet uitzenden hier.
Dan missen wij straks dus ineens een aantal kandidaten. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:22 



 
Profiel   

Ik vind het ook stom. Kijk kan ik niet zien, dan mis je inderdaad opeens mensen.

Wat ik storend vond wel is de interviews van de transgender en non binaire personen. Ik denk dat zij meer kans hebben gehad als dit niet zo was gemeld. Bij de anderen is ook niet steeds gezegd ik ben man of vrouw. Je bent wie je bent ongeacht je "etiketje". Er zal met redenen zo voor gekozen zijn maar het lijkt eerder in het nadeel te hebben gewerkt. Eigenlijk jammer.

Waarom zou trouwens dat Nederlandse meisje dat keel doorsnij gebaar hebben gemaakt? En hoe zou ze zichzelf nu terugkijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:31 



 
Profiel   

In de tweede studioshow wordt dat ook benoemd hoor dat die etiketjes benoemen net zo erg is als mensen bewust erom uitsluiten. Maar het is wel een stap in de goede richting vind ik.
Niettemin is het al heel snel weer een traditionele groep. Kan ergens niet anders door de power of Numbers maar toch wel opvallend!

Dat meisje kende Luca blijkbaar. En had schijnbaar weinig voeling met het concept K3. Ze heeft haar insta na de aflevering in België gelijk afgeschermd dus die zal wel wat haat gekregen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:37 



 
Profiel   

Waarom kan je Kijk niet zien? De bootcamp aflevering kon ik gewoon terugkijken en nog nooit Kijk gebruikt. Wel raar dat ze die niet uitzenden in Nederland. Zag ook dat de kijkcijfers echt dramatisch laag waren dus of ze het überhaupt nog allemaal gaan uitzenden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:10 



 
Profiel   

Ik kijk ook de bootcamp ook gezien.

Het is zo jammer dat het niet gelijk loopt...


Heel jammer dat er 2 goede biet door gingen.

Het punten systeem in het begin kwam je snel op een stoel erna de laatste show lag het niveau echt hoog.

Die luca haalt het denk ik toch niet.

Goede afvallers bij de bootcamp.

Ik vind dide hele goede kanshebster.

Ik vraag me alleen af hoe ze het precies doen publiek of de jury die kiest of hanne en marthe uit eindelijk.. de laatste kiezen.

Vorige keer was marthe mijn favoriete

Ik volg k3 zelf niet maar de k3 zoekt k2 shows zijn wel leuk. Ook die show dat josje won.

Gordon geeft wel opmerkingen soms dat je denkt wow. Laatste show was die wel wat beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:54 



 
Profiel   

Ik ben belg en vind Gordon niet zo heftig haha!

Vind deze programma’s ook altijd zo leuk en volg ze verder helemaal niet haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:37 



 
Profiel   

Belachelijk dat Nederland nog steeds blijft achterlopen met die studioshows... logisch dat er geen goede kijkcijfers zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 13:35 



 
Profiel   

Ik heb de bootcamp kunnen bekijken. En oa Luca door verbaasde me best wel. Die heeft niet echt heel erg goed gepresteerd en een stem die duidelijk snel van de leg is. De keuze van de kindjes vond ik best ingrijpend maar ja dat hoort er ook bij

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 13:41 



 
Profiel   

Vond het liedje van gisteravond van Luca wel echt goed gezonden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 00:12 



 
Profiel   

Afgelopen vrijdag niet kunnen kijken. Gisteren via kijk.nl studioshow 2 teruggekeken. Ik heb weer genoten van de kandidaten die nu nog over zijn na show 2, heb ik 3 duidelijke favorieten ❤
Luca, Diede & Julia. K3 blijft toch meer een meidengroep, vind ik. Maar Luca is de enige jongen die ik er wel tussen zie staan maar voor dat ik mijn grote favoriet tussen deze 3 kies, wil ik ze eerst alle 3 een liedje zien en horen zingen met Hanne en Marthe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 10:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen