Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nederlandse muziek

 
Profiel   

Zijn er meer mensen die echt kotsen van de Nederlandse muziek die je tegenwoordig hoort?
Freek en dinges, jaap reesema, Emma heesters en nog meer.
Zodra ze op de radio komen, vliegt m'n hand naar de knop.
Ben ik de enige?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:10 



 
Profiel   

Nee ik heb er ook weinig mee :')
Een enkel liedje vind ik wel leuk maar het meeste vind ik echt vreselijk, en alles wat uit Volendam komt laat mijn oren bloeden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:14 



 
Profiel   

Ik vind het stiekem best leuk _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:18 



 
Profiel   

Ik kom uit een echte volksbuurt en ben opgegroeid met piratenmuziek, ik kan dat beter handelen dan de hedendaagse Nederpop

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:19 



 
Profiel   

Nee……gewoon nee……. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:24 



 
Profiel   

Ik heb er ook heel weinig mee :') Toppunt was deze zomer ook wel “Ik ga zwemmen in Bacardi lemon” _O-

Ik vind vooral Suzanne en Freek zo overrated.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:26 



 
Profiel   

Rivendell schreef
Zijn er meer mensen die echt kotsen van de Nederlandse muziek die je tegenwoordig hoort?
Freek en dinges, jaap reesema, Emma heesters en nog meer.
Zodra ze op de radio komen, vliegt m'n hand naar de knop.
Ben ik de enige?


Eens!
Alles uit Volendam, die vreselijke Hazessen, alle rappertjes, Famke Louise, en die Bacardi zanger… niet om aan te horen allemaal.

Davina Michelle die elk woord schreeuwt.. nee ik word er ook niet blij van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:27 



 
Profiel   

Ik vind het ook vreselijk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:29 



 
Profiel   

Wel jammer dit, had net kaartjes voor Suzan en Freek en wilde je meenemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:31 



 
Profiel   

Gelukkig bestaan er ook radiozenders waar deze Hollandse rommel ook niet gedraaid wordt :D En die staan bij mij altijd op *\o/*

KINK en StuBru *\o/*


Laatst bijgewerkt door Dioxide op 20-10-21 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:34 



 
Profiel   

Ik vind het over het algemeen ook niet echt wat. Hoewel ik 'Bon gepakt' stiekem altijd heel hard mee zit te zingen :+

Suzan en Freek vind ik ook helemaal niets. Ik moet bij haar altijd denken aan een jongere Tineke Schouten := Qua uiterlijk dan.
Met Maan heb ik ook niks.

Oja, Famke Louise spant wel de kroon inderdaad..


Laatst bijgewerkt door Aranel op 20-10-21 08:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:41 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar [ENT] Entertainment omdat het daar beter past :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:41 



 
Profiel   

NL talige muziek vind ik sowieso niks. Alleen Heidevolk en Alvenrad zijn een uitzondering.
De muziek van nu en de teksten slaan totaal nergens op en vaak geen betekenis meer.
(karaoke 2.0 is mijn bijnaam)

Daarbij heb ik sowieso een hekel aan elektronische muziek. Vooral omdat het computerwerk is.
Ik heb liever dat mensen echt staan te spelen. En in de pop muziek algemeen zit vaak hetzelfde ritme erin, langzamer of sneller.

Ik luister dus ook geen standaard radio, maar via youtube of spotify mijn favoriete muziek. Wordt er ook niet gekletst tussendoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:43 



 
Profiel   

Ik ben ook niet zo van het Nederlandstalige eerlijk gezegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:53 



 
Profiel   

O ja Davina Michelle. Vreselijk. Lijkt wel een krolse kat

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:54 



 
Profiel   

Gothico schreef
NL talige muziek vind ik sowieso niks. Alleen Heidevolk en Alvenrad zijn een uitzondering.
De muziek van nu en de teksten slaan totaal nergens op en vaak geen betekenis meer.
(karaoke 2.0 is mijn bijnaam)

Daarbij heb ik sowieso een hekel aan elektronische muziek. Vooral omdat het computerwerk is.
Ik heb liever dat mensen echt staan te spelen. En in de pop muziek algemeen zit vaak hetzelfde ritme erin, langzamer of sneller.

Ik luister dus ook geen standaard radio, maar via youtube of spotify mijn favoriete muziek. Wordt er ook niet gekletst tussendoor.


Dit! Het werkt gewoon op mijn zenuwen :+ Verschrikkelijk. Die Davina Michelle kan ik helemaal niet aanhoren, vind haar stem echt vreselijk.

Nu is het sowieso niet mijn genre hoor dus ik ben bevooroordeeld. Maar qua radio staat hier altijd Arrow Classic Rock aan, fatsoenlijke muziek :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:55 



 
Profiel   

Ik opende dit topic met de gedachte JA, maar aan het einde van mijn post ging ik Nederlandse en Nederlandstalige acts opsommen en steeds dacht ik Oh ja die vind ik ook leuk en die en die. >;) Dus nee eigenlijk niet denk ik. Net als met buitenlandse acts vind ik de een wel leuk en de ander niet. Over smaak valt niet te twisten denk ik. :Y)

Altijd al een hekel gehad aan Marco B en soortgelijke ieder-nummer-is-precies hetzelfde. Kensington, Coldplay en Adèle. Vreselijk alles lijkt op elkaar. {:)-:( Davina Michele kan mij ook niet bekoren en de palingsound ook niet. Piratenhits en de hazesjes zet ik ook uit.

Maar Nederlandstalige acts als, Goldband, Bazart, Froukje, WIES en Meau vind ik wel heel tof. En bijvoorbeeld deWolff, Di-rect of Rondé.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:51 



 
Profiel   

De meeste Nederlandse nummers vindt ik bagger omdat het allemaal zo op elkaar lijkt. Ik heb er ook helemaal niks mee...

Maar goed het kan altijd erger op mijn werk luistert iemand graag naar Duitse schlagers :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 17:43 



 
Profiel   

Vreselijk. Alles. Kan het niet uitstaan. Bepaalde nummers uit, ik denk 2014-2016 zijn echt jeugd herinneringen omdat dat vroeger op werd gezet op de basisschool. Ik luister er niet vrijwillig naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 17:45 



 
Profiel   

Er is één Nederlandse band die ik erg goed vindt, zingen alleen niet in het Nederlands maar engelstalig. :+ HAEVN heten ze, echt geweldige muziek. Ik durf met zekerheid te zeggen dat hun nummer "The Sea" het allermooiste nummer is wat ik ooit heb gehoord.






(oh, en ik kan erg hard gaan op De Likt. :Y) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 17:47 



 
Profiel   

Er is zo veel Nederlandse muziek die echt <3 is. Maar ik hoef het inderdaad niet te hebben van de Skyradio categorie, ook als het niet in het Nederlands is.

Helemaal de laatste tijd staat Nederlandse indie en hiphop in de bloei en worden er prachtige kleine liedjes gemaakt die direct tot je gevoel spreken. Er loopt genoeg talent rond op Nederlandse bodem, je moet er alleen wat meer tijd voor over hebben om deze artiesten te bereiken. Maar goed, ik ben dan ook helemaal uitgekeken op Europese artiesten die lekker makkelijk in het Engels gaan zingen. Maak je eigen taal maar gewoon het nieuwe 'cool'. Het is veel persoonlijker, unieker en vaak mooier om dicht bij jezelf te kunnen blijven staan als artiest, in plaats van het onpersoonlijke schild dat de Engelse taal biedt om emotionele afstand te creëren.

/stapt weer van preekstoel :+











En de zuiderburen maken ook prachtige dingen. <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:32 



 
Profiel   

Ik heb net nog een vreselijke gehoord.
Amsterdam. Nummer van flemming

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 08:53 



 
Profiel   

Kom terug van Spinvis. <3 dat nummer heeft mij van mijn afkeer voor Nederlandse muziek afgeholpen. Maar veel Nederlandse muziek vind ik ook niks (maargoed, veel Engelstalige ook niet :'))

Verder luister ik ook veel Yevgueni (Vlaams)

Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 08:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen