Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Van ponykamp naar ezelkamp?

 
Profiel   

Ik kan er niks aan doen, maar iets in mij zegt dat dit ‘met een knipoog’ naar bokt is. :')

Wat vinden we van deze nieuwe uhhh hit?



Moderatoropmerking:
Het vorige topic over dit onderwerp is o.a. gesloten omdat sommige gebruikers het leuk vonden om er een reltopic van te maken. Hierbij dan ook het dringende verzoek om alleen te reageren als je ook iets inhoudelijk te melden hebt.
Zogenaamde grappige berichten en relberichten zullen worden verwijderd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:12 



 
Profiel   

Die hadden zij hier op Bokt al gepromoot en dat topic is dichtgegooid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:19 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Het vorige topic over dit onderwerp is o.a. gesloten omdat sommige gebruikers het leuk vonden om er een reltopic van te maken. Hierbij dan ook het dringende verzoek om alleen te reageren als je ook iets inhoudelijk te melden hebt.
Zogenaamde grappige berichten en relberichten zullen worden verwijderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:32 



 
Profiel   

Dit is helaas bloedserieus als goede muziek bedoeld idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:39 



 
Profiel   

Hé Toon en Marie van de dansmarathon :D!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 17:07 



 
Profiel   

Heb even mn hersens moeten kraken wie nou ook weer aan deze ''muziek'' vast zat maar het was stal Doorstap :P

StalDoorstap @ [ENT] Paard wordt clipheld

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:26 



 
Profiel   

'Staakt.nl' :') :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:37 



 
Profiel   

Het is zooooo aanstekelijk. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:38 



 
Profiel   

Mag zomaar dat logo gebruikt worden bij Staakt.nl? Zit daar geen copyright op?

Verder: tja, net als dat andere nummer, mijn smaak is het niet en ik vind het zeker geen goeie reclame voor het toch al in twijfel getrokken bedrijf.

Ik zie dat andere nummer nog regelmatig terugkomen op sites waar je echt niet op wilt staan. :+ Jezuswatslecht bijvoorbeeld of op youtube bij internetgekkies.. Benieuwd hoe lang het duurt voor dit nummer erop staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:38 



 
Profiel   

fohadie schreef
Mag zomaar dat logo gebruikt worden bij Staakt.nl? Zit daar geen copyright op?


Ik heb speciaal door jou nog een keer gekeken (nu wel zonder geluid :+ ) maar voor zover ik kan zien is het een ander plaatje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:45 



 
Profiel   

Iris82 schreef
fohadie schreef
Mag zomaar dat logo gebruikt worden bij Staakt.nl? Zit daar geen copyright op?


Ik heb speciaal door jou nog een keer gekeken (nu wel zonder geluid :+ ) maar voor zover ik kan zien is het een ander plaatje.



Ietsjes anders maar niet veel. Julius duikt iets meer naar beneden en iets meer over het logo heen. maar dat is dan ook het enige verschil volgens mij. Of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook. ;) Kleuren hetzelfde, paard duikt over logo, zelfde soort tekening, ect. Ohja, de staart is niet gekleurd en bij Bokt wel. Maar toch vraag ik me af of het zomaar mag. Het is duidelijk geinspireerd op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:54 



 
Profiel   

Wauw.
Ik geloof niet dat dit aan mij besteed is :')

Oprecht vraag ik me af of dit nou juist positief of negatief resultaat voor het bedrijf geeft (of dat het niks uit maakt). Ik merk dat ik er meteen iets van vind, maar geen idee of anderen dat ook hebben natuurlijk.

Maar goed. Als zij hier blij van worden, dan moeten ze vooral lekker door gaan natuurlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:02 



 
Profiel   

Neeee... er was zo'n programma op tv, wat af en toe van die verschrikkelijke Nederlandse liedjes met videoclips liet zien. Dit zou daar zo tussen passen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:22 



 
Profiel   

Fortitude schreef
Wauw.
Ik geloof niet dat dit aan mij besteed is :')

Oprecht vraag ik me af of dit nou juist positief of negatief resultaat voor het bedrijf geeft (of dat het niks uit maakt). Ik merk dat ik er meteen iets van vind, maar geen idee of anderen dat ook hebben natuurlijk.

Maar goed. Als zij hier blij van worden, dan moeten ze vooral lekker door gaan natuurlijk :D

Dit vraag ik me ook ernstig af :') ik vrees het laatste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:34 



 
Profiel   

Weet je, mijn smaak is het ook niet. Maar ben wel echt geschrokken van het topic van het eerste nummer en hoe gemeen daar gedaan werd.

Belangrijkste is dat die beestjes daar goed verzorgd worden. Heb daar verder geen zicht op maar ga er vanuit dat dat zo is.

Laat elkaar in zijn/haar waarde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:55 



 
Profiel   

Volgens mij ging het in hwt eerste topic meer om de betaalde shoutouts dan om de ehm muziek. Smaak is weer een ander verhaal laten we maar zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:27 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Weet je, mijn smaak is het ook niet. Maar ben wel echt geschrokken van het topic van het eerste nummer en hoe gemeen daar gedaan werd.

Belangrijkste is dat die beestjes daar goed verzorgd worden. Heb daar verder geen zicht op maar ga er vanuit dat dat zo is.

Laat elkaar in zijn/haar waarde.



Dank je wel voor jouw Posi reactie!

Het nummer Doe Posi is speciaal geschreven voor het feit dat t eigenlijk erg is hoe mensen negatief doen tegen elkaar en anoniem vanachter de pc de vreselijkste dingen schrijven over een ander, oordelende zonder achtergronden te kennen …
Onze paarden worden idd prima verzorgd en willen daarom vaak niet weg

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:45 



 
Profiel   

Nouja, wel lef enzo. Ben benieuwd wat het volgende liedje wordt.

fohadie schreef
Verder: tja, net als dat andere nummer, mijn smaak is het niet en ik vind het zeker geen goeie reclame voor het toch al in twijfel getrokken bedrijf.


Persoonlijk vraag ik me ook echt af of dit reclame is die je als bedrijf wil hebben, maar dat is uiteraard aan henzelf. Op zich is positief zijn een mooie boodschap, maar een heel groot deel van de feedback op bokt had te maken met jokken of minstens iets wegzetten als onschuldig/positief wat gewoon aangekocht was. Dat is een indruk die je als handelsstal denk ik niet wil geven als je een goede reputatie wil, maar wellicht gaan ze daar deze keer beter mee om. Als dat zo is.. in elk geval beter bezig dan de vorige keer dan denk ik.

Ik vraag me wel één ding af:
StalDoorstap schreef
Onze paarden worden idd prima verzorgd en willen daarom vaak niet weg


Hoe meet je in vredesnaam dat een paard niet bij jullie weg wil? En laten we het idee even entertainen dat de paarden niet bij jullie weg willen: dat lijkt me ook niet leuk voor de paarden. Dan moeten ze weg omdat jullie in paarden handelen, maar eigenlijk willen ze niet weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:12 



 
Profiel   

Mijn smaak is het niet... vreselijke muziek :') Dat Staldoorstap aan zoiets gelinkt wil worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 13:21 



 
Profiel   

Mjetterd schreef
Hé Toon en Marie van de dansmarathon :D!


Ja, ik herkende ze ook meteen! Aandoenlijk duo.

De muziek is mijn smaak niet, ik vind het verschrikkelijk. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:08 



 
Profiel   

Ik zie dat ze nu meedoen met een talentenshow bij sbs6 , wie kijkt ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-22 21:15 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Ik zie dat ze nu meedoen met een talentenshow bij sbs6 , wie kijkt ook?

Ik heb gekeken. En hard gelachen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-22 23:24 



 
Profiel   

Wat fijn dat we je hebben kunnen laten lachen! Hebben jullie het stuk ook gezien waarbij Samantha Steenwijk , Rene Froger en Danny de Munk hebben gereden op onze paarden? Jeroen vd Boom blijft jaloers achter en gooit met poep :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-22 16:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen