Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ps4 tegoed

 
Profiel   

Lieve Bokt,

Hoewel dit niks met paarden te maken heeft, hoop ik dat hier iemand mij kan helpen :Y)

Al jaren help ik anoniem Sinterklaas om voor kinderen, die dat om verschillende redenen goed kunnen gebruiken (ouders in bijstand, ziekte,...), cadeautjes te kopen. Nu is van een kind een grote wens om tegoed te krijgen voor zijn Play Station4. Prima, dacht ik, gaan we regelen. Maar nu kwam ik er achter dat je dat in heel erg veel verschillende prijsklasses kan kopen :=

Ik heb totaal geen verstand van Play Station...Ik heb dus geen idee wat een goed bedrag is waar hij ook echt iets mee kan? Heb je iets aan 20 euro? Of gaat het content wat je kan kopen richting 50 euro of meer? Omdat ik absoluut anoniem wil blijven voor de gezinnen, is navragen nog niet zo heel makkelijk (via tussenpersoon van een stichting etc). Vandaar dat ik hoop dat hier iemand mij wat inzicht kan geven over de PS4, en dat dat van de modjes mag O:)

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 08:00 



 
Profiel   

Wat super goed van je dat je dit doet! Vaak is er bij de playstation store online een spel in de aanbieding, voor bv 20-25 euro. Echter moet dat dan maar net het spel zijn wat hem interesseert natuurlijk :+. De meeste spellen zijn al gauw 50-60 euro.

Weet je ook zeker dat hij tegoed wilt voor een spel? Of wilt hij een abonnement om online te kunnen spelen? Dat is namelijk ook een "tegoed". Ik maak het nu misschien wel lastiger voor je hahah, maar zou zonde zijn als je het verkeerde koopt. Let dus ook op welke je koopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 08:13 



 
Profiel   

Als je zoekt op games voor de PlayStation, zal je zien dat de prijzen heel erg variëren.

Er zijn goedkopere spellen maar de bekendste spellen met een "grote" naam, kan je rekenen op een prijs tussen de 60 en 100 euro..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 08:15 



 
Profiel   

Je kunt met Ps4 tegoed ook een ‘membership’ kopen om online te kunnen spelen met bepaalde spellen.

Dat is rond de 8 dollar voor een maand

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 08:41 



 
Profiel   

Elk bedrag is toch mooi voor ze. De rest van het bedrag kan het kind wellicht met verjaardagsgeld oid bijleggen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 08:42 



 
Profiel   

Ik zou iets rond de 25/30 doen. Rond de kerst komt er altijd weer sale en dan zijn vaak grotere en duurdere spellen weer in de uitverkoop. Maar waarschijnlijk speelt hij een spel waar hij ingame geld voor wilt hebben, daarvoor is ieder bedrag goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 09:08 



 
Profiel   

PlayStation heeft rond de kerst ook veel aanbiedingen, waardoor spelletjes die normaal 70 euro kosten voor 20 of 30 euro te koop zijn. Dan is 30 euro meer dan genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 09:37 



 
Profiel   

Kinderen spelen vaak online pvp games, zoals Fortnight en Rocket League. Daar kunnen ze content/skins voor kopen en dan is 20 euro meer dan genoeg. Echte spellen voor kinderen zoals de lego reeks of marvel zijn ook prima voor die prijs te vinden. N

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 10:25 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor jullie adviezen. Heeft mij erg geholpen :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 17:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen