Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Luisterboeken

 
Profiel   

Mandyy schreef
Mijn vriend had al Deezer en voor 3 euro meer kon ik ook een abbo nemen. Ik heb voor Deezer gekozen ivm de lage kosten.
Ben niet geheel tevreden want het vreet internet (ook met offline modus) en in de offline modus kan je niet bijhouden waar je gebleven bent. Als jullie goedkope alternatieven hebben hoor ik het graag. ;)


Wat ben je kwijt aan Deezer? Ik kan dat online niet zo snel vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 08:16 



 
Profiel   

Ik betaal 3 euro en m’n vriend de rest. Goede deal voor mij. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 08:19 



 
Profiel   

@Taartjee: jij hebt zo te zien wat dezelfde smaak. Talon en shadow of the fox reeks was zo goed,ook de meerdere stemmen waren een meerwaarde (Talon heb zowel gelezen als geluisterd).

Je hebt nu bij Storytel ook familie abbo's...
Ik heb voor Storytel gekozen omdat hun aanbod mij het meest aanspreekt. Er staan zeker een 200 boeken op mijn boekenplank die me aanspreken om te beluisteren. Bij Kobo was het aanbod Engels niet zo geweldig, ik heb echt moeten zoeken om enkele boeken te vinden die ik wilde beluisteren. Bij Scribd wisselt het aanbod afhankelijk van de vraag. dit betekende dat een boek het ene moment beschikbaar was, een week later niet meer, maar een maand later opnieuw. Dus ik heb na de 2 maanden proef dit opgezegd. Als ik meer tijd kwijt ben om te zoeken naar een boek dat ik wil beluisteren, dan is de fun er ook af en merkte dat mijn aantal boeken per maand serieus gekelderd was.
Dus tje een echte Storytelfan hier...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 08:51 



 
Profiel   

Ik vind het echt heerlijk! Ik luister tijdens het autorijden, tijdens het wandelen, tijdens het verzorgen van het paard en tijdens de buitenrit. Voor het slapen. Ik vind het zo ontspannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 19:10 



 
Profiel   

Waar kan je kijken hoeveel uur je geluisterd hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 21:28 



 
Profiel   

Storytel houdt statistieken bij in je profiel.
Ik vraag me alleen af of ze op de uursaanduiding vd boeken afgaan of effectief het aantal uur je luistert. Gezien zoals anderen sl aangaven telt een boek 2x beluisteren slechts als 1 beluisterd boek en je kan ook de afspeelsnelheid wijzigen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 23:44 



 
Profiel   

Ik kwam op dit topic ivm slecht kunnen slapen en denk het ga ook even kijken ik heb Kobo maar klopt het dat je afzonderlijk dan €30 per boek betaald om te luisteren? Ik wilde ook beginnen aan de Harry Potter reeks maar vind dat wel pittig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 05:14 



 
Profiel   

Ik ben een storytel luisteraar. Vooral blij met de boeken waarbij je kan wisselen tussen lezen en luisteren. Dan kan ik ook nog eens even lezen als de Kids in de buurt zijn.

Overgestapt van Kobo naar storytel omdat bij kobo veel boeken pas na lange tijd online kwamen. Voor m'n ereader krijg ik nu boeken van een collega. Daarop lees ik voornamelijk als we op vakantie zijn.

Wel benieuwd naar de ervaringen met de bibliotheek eigenlijk. Hoe actueel is het aanbod daar? En hoe gaat het met lezen en luisteren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 07:09 



 
Profiel   

candalisa schreef
Ik kwam op dit topic ivm slecht kunnen slapen en denk het ga ook even kijken ik heb Kobo maar klopt het dat je afzonderlijk dan €30 per boek betaald om te luisteren? Ik wilde ook beginnen aan de Harry Potter reeks maar vind dat wel pittig.


Nee dat lijkt me niet te kloppen. Dénk dat jij een ebook probeert te kopen die je kan lezen op de Kobo.
Maar verder geen verstand van Kobo.
(ik ken Kobo dus alleen van lezen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 07:21 



 
Profiel   

Ik heb nu 3 of 4 jaar Storytel. Ooit begonnen omdat ik graag de boeken van Harry Potter wilde lezen, maar heel langzaam lees waardoor ik er geen geduld voor heb.
Vond het echt leuk om de verschillen tussen de films en de boeken te zien.

Luisteren doe ik op heel veel momenten. Fietsen, wandelen, autorijden, boodschappen doen, op stal, tijdens buitenritjes, in de sportschool, tijdens het hardlopen (als het spannend is ga ik sneller lopen, als of ik dan sneller het eind weet...).
Sommige boeken werken ook perfect om mee in slaap te vallen.

Ik luister van alles wat. Voornamelijk misdaad trillers en spannende young adult boeken.
Nu bezig met het laatste deel (op storytel) van de Rani Diaz serie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 08:22 



 
Profiel   

candalisa schreef
Ik kwam op dit topic ivm slecht kunnen slapen en denk het ga ook even kijken ik heb Kobo maar klopt het dat je afzonderlijk dan €30 per boek betaald om te luisteren? Ik wilde ook beginnen aan de Harry Potter reeks maar vind dat wel pittig.

Dit klopt als je de luisterboeken aankoopt en het bestand joyw eigendom wordt. Maar via kobo plus kan je ze gewoon beluisteren zo lsng je abbo actief is. Daarna vedwijnen ze uit de app/reader...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 08:32 



 
Profiel   

binnenkort ga ik met ov naar het werk, ik overweeg dan storytel te gaan gebruiken en lekker ontspannen naar een boek te luisteren tijdens de reis. hoe zit het echter met wifi/ns verbruik? kan je offline ook luisteren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:27 



 
Profiel   

Je kan thuis gewoon downloaden zodat je zonder data kan luisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:40 



 
Profiel   

veneri schreef
binnenkort ga ik met ov naar het werk, ik overweeg dan storytel te gaan gebruiken en lekker ontspannen naar een boek te luisteren tijdens de reis. hoe zit het echter met wifi/ns verbruik? kan je offline ook luisteren?


Zeker doen! Idd van te voren downloaden. Maar ook in de auto geniet ik er echt van om te luisteren en ik kies vaak boeken die ik kan wisselen tussen reader en luisteren. Kan ik in gezelschap ook verder lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:54 



 
Profiel   

@veneri: je kan de bestsnden downloaden en daarna offline beluisteren. Ik heb wel gemerkt dat zonder dataverkeer of wifi het menu om per hoofdstuk te skippen niet werkt.
Ik kijk vaak in dit menu om te kijken hoe lang het hoofdstuk nog duurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:25 



 
Profiel   

Storytell werkt prima ofline. En als ik downloaden een keertje vergeten ben vind ik het internet gebruik ook erg mee vallen.


Even een andere vraag. Hebben jullie nog boeken tips?

Luister graag misdaad trhillers.
En dan het liefst series.
Zoals de Rani Diaz serie van Sterre Carron. Hellen Grace van M.J. Arlidge.

Ander schijvers die ik goed vond zijn Micheal Berg, Ruth Ware, B.A. Paris.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:28 



 
Profiel   

Kosseh, ken je de boeken van Kathy Reichs? Als je van misdaad houdt is dat misschien wel een leuke schrijfster

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:31 



 
Profiel   

The hunting party en the guest list vond ik erg goede thrillers evenals the silent corner/jane hawk reeks

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:45 



 
Profiel   

Ik ben aan een aantal verschillende luisterboeken begonnen,maar al snel afgehaakt. Het kan mij niet pakken,kom niet in het verhaal, vind de stem vaak niet prettig. Meer mensen die daar last van hebben? Houd het toch maar bij muziek luisteren denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:48 



 
Profiel   

kosseh schreef
Storytell werkt prima ofline. En als ik downloaden een keertje vergeten ben vind ik het internet gebruik ook erg mee vallen.


Even een andere vraag. Hebben jullie nog boeken tips?

Luister graag misdaad trhillers.
En dan het liefst series.
Zoals de Rani Diaz serie van Sterre Carron. Hellen Grace van M.J. Arlidge.

Ander schijvers die ik goed vond zijn Micheal Berg, Ruth Ware, B.A. Paris.


Zit nu in serie van Carla Kovach. Die vind je ook wel wat denk ik.
En de boeken van Robert Bryndza.
En van Anna Jansson.
Allemaal misdaad thrillers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:53 



 
Profiel   

Ik gebruik ook storytel! Luister graag waargebeurde verhalen.

Heb laatst; de gelukkigste man ter wereld in 1 ruk uitgeluisterd. Wat een bizar en aangrijpend verhaal.

Een moord kost meer levens van Peter R de Vries, ook binnen een week uit.

En dan ga ik nu maar eens lekker van mezelf zitten houden, ook heel fijn boek om te luisteren :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:58 



 
Profiel   

Ik luister vnl naar Engelstalige audiobooks. Stem en accent in het Nederlands vind ik ook vaak afleidend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:06 



 
Profiel   

Hier ook een storytel luisteraar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:10 



 
Profiel   

Mallow schreef
Ik gebruik ook storytel! Luister graag waargebeurde verhalen.

Heb laatst; de gelukkigste man ter wereld in 1 ruk uitgeluisterd. Wat een bizar en aangrijpend verhaal.

Een moord kost meer levens van Peter R de Vries, ook binnen een week uit.

En dan ga ik nu maar eens lekker van mezelf zitten houden, ook heel fijn boek om te luisteren :j

Hier ook een fan van waargebeurde verhalen. Ik ben nu bezig in de serie; kinderen van de sekte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:12 



 
Profiel   

Bedankt voor de tips! Een aantal ook ingesproken door m'n favorite voorleezers, dat moet vast goed komen.
Kan ik weer lekker verder luistern onderweg naar werk, tijdens het sporten of tijdens een buitenritje.


Waargebeurde verhalen wil ik ook wel gaan proberen.


Ooit bij Storytel gekomen door HarryPotter. Wilde de boeken graag een keer lezen maar lees zo langzaam dat ik het bij spannende stuken vervelend vind.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen