Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Spelonderdelen voor Ponykamp

 
Profiel   

Hoi bokkers, via marktplaats heb ik het gezelschapsspel Ponykamp weten te bemachtigen. Dit spel had ik vroeger, en ik was heel blij dat ik het nu weer gevonden had.

De blijdschap was van nogal korte duur. Van tevoren had ik aan de verkoper gevraagd of het spel compleet was. Ik kreeg te horen van wel, dus de koop werd gesloten.

Ik pak het nu net uit, en er mist van alles. Onder andere poppetjes, een balk en de dobbelsteen met hoefijzer. Echt een teleurstelling. Natuurlijk heb ik de verkoper bericht gestuurd. Maar daar verwacht ik niet heel veel van. Ik vrees dat het een zoektocht gaat worden naar die onderdelen -O-

Zijn er bokkers die toevallig ook dit probleem gehad hebben en weten waar ik het beste kan beginnen met zoeken? Het spel wordt niet meer verkocht (is van 1989), en de kans om onderdelen te vinden voor zo'n oud spel lijkt me niet zo groot :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 20:42 



 
Profiel   

zelf maken? de dobbelsteen maakt op zich niet uit, dan maak je van de 1 het hoefijzer (geloof tenminste dat op de originele steen het hoefijzer op de plek van de 1 zit..)
van de poppetjes kan je wellicht nog afbeeldingen op internet vinden, en een balkje van een plantensteker

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 21:36 



 
Profiel   

Het hoefijzer hoort op de plek van de 5.

Zelf maken zou inderdaad kunnen ja. Maar wordt veel minder mooi. En eigenlijk was dat ook mijn vraag helemaal niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 21:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen