Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 23 [ 555 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Big brother 2022 wie kijkt?

 
Profiel   

Ik ben benieuwd wie er nog meer naar Big Brother 2022 kijken.
Vanavond was de eerste aflevering. Heb jij al een favoriet of juist iemand die je liever ziet vertrekken? Zijn er ook mensen die live via de streams kijken of kijk je alleen via RTL? Zelf heb ik nog niet echt een favoriet,maar Grace weet ik zo net nog niet of ik dat een blijvertje vind.... Vooralsnog kijk ik alleen via de tv,maar mezelf kennende schakel ik binnenkort ook wel over op live stream.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 23:16 



 
Profiel   

Ja, ik heb ook gekeken! Heb nog niet echt een goed beeld van de deelnemers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 23:22 



 
Profiel   

Ja, ik kijk ook! Hoop wel dat ze wat aan het geluid gaan doen. Ik kan Big Brother amper verstaan af en toe. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 23:28 



 

Als we grace eruit mogen stemmen gaan wij door met kijken! Werd helemaal hysterisch van haar. Hoop dat ze puur voor tv zo kinderlijk is. Benieuwd naar het nieuwe seizoen.. vond het al wel heftig hoor.. geen tandenborstel, koud douchen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 23:43 



 
Profiel   

Ik! Kan tot nu toe nog weinig zeggen over de bewoners maar ik weet wel dat ik al na 10 minuten gek werd van Grace _O-

Ben ik trouwens de enige die de Big Brother stem echt heel slecht verstaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 00:06 



 
Profiel   

Oeh, ik was al bang dat ik last kreeg van ouderdoms kwaaltjes dat ik BB niet goed verstond, maar dat valt mee zo te zien :D hoop ook wel dat ze daar wat aan gaan doen idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 00:24 



 

Haha wij ook: Ssstttt ik hoor die stem niet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 09:17 



 
Profiel   

Het is ook een andere stem dan vorig jaar toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 12:18 



 

friendly schreef
Het is ook een andere stem dan vorig jaar toch?


Yep

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 12:24 



 
Profiel   

pimaude schreef
Haha wij ook: Ssstttt ik hoor die stem niet :D


En zelfs de ssstttt hielp niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 12:48 



 
Profiel   

Ik kijk dit seizoen ook weer!

Die lastig hoorbare stem blijkt een technische fout te zijn en ze zijn van plan het te gaan ondertitelen tot het is opgelost, ben benieuwd := (https://www.ad.nl/show/kijkers-ergeren- ... ~a4c04ef6/)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 13:14 



 
Profiel   

Oh dat is echt wel super fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 14:41 



 
Profiel   

Jazeker kijken we hier weer!
Alhoewel ik me erger aan die Grace.
Hoop dat ze nog wat dimt.
En ik vind het jammer dat ze niet live het huis in zijn gegaan maar dus al oudjaar.

Vorige keer had hier iemand een link geplaatst waarmee je op de livestream kon meekijken. Iemand die weet waar ik dat kan vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 20:15 



 
Profiel   

pimaude schreef
Als we grace eruit mogen stemmen gaan wij door met kijken! Werd helemaal hysterisch van haar. Hoop dat ze puur voor tv zo kinderlijk is. Benieuwd naar het nieuwe seizoen.. vond het al wel heftig hoor.. geen tandenborstel, koud douchen..

Dit :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 20:16 



 
Profiel   

Ik ben geen actieve meeprater. Maar zal die clown op die fiets ook iets betekenen? Kwam gisteren bij Peter ook in het filmpje voorbij en nu net bij Tobias ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 21:11 



 
Profiel   

desi92 schreef
Ik ben geen actieve meeprater. Maar zal die clown op die fiets ook iets betekenen? Kwam gisteren bij Peter ook in het filmpje voorbij en nu net bij Tobias ook

Dat riepen wij net ook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 21:42 



 
Profiel   

Ohh het is me geen eens opgevallen dat die clown al bij 2 mensen voorbij is gekomen, maar dan heeft het er heus iets mee te maken, dat kan haast niet anders!
Ik vond deze aflevering al leuker als de eerste, leuk ook dat de nieuwste boodschappen moest doen in belang van de groep. Het is nu nog een leuke hechte groep, ben benieuwd wanneer de eerste ruzies en vetes gaan komen ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 07:26 



 
Profiel   

Lees net dat Noah uit Utopia is overleden ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 09:05 



 
Profiel   

Vanmorgen schijnt er al ruzie geweest te zijn op de livestream tussen nercan en kitty.
Zelf niet gezien, heb ik gelezen op FB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 09:16 



 
Profiel   

Ik kijk geen livestream maar wel de afleveringen. Of tenminste heb er nu pas 1 gezien. Ik zag wel ergens voorbij komen dat het mensen zijn die al wel eens eerder aan dingen hebben meegedaan... klopt dat? Zou ik wel jammer vinden want dan lijkt het wel meer om de aandacht te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 09:56 



 
Profiel   

Jenny21 schreef
Vanmorgen schijnt er al ruzie geweest te zijn op de livestream tussen nercan en kitty.
Zelf niet gezien, heb ik gelezen op FB.


Oeh , nu al! Dat beloofd wat voor de rest van het seizoen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:48 



 
Profiel   

_sharona_ schreef
Ik kijk geen livestream maar wel de afleveringen. Of tenminste heb er nu pas 1 gezien. Ik zag wel ergens voorbij komen dat het mensen zijn die al wel eens eerder aan dingen hebben meegedaan... klopt dat? Zou ik wel jammer vinden want dan lijkt het wel meer om de aandacht te gaan.


Dat is het toch eigenlijk altijd met dit soort mensen? Ik bedoel, kan me niet voorstellen dat je dit echt doet voor de algehele ervaring :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 17:46 



 
Profiel   

Jenny21 schreef
Vanmorgen schijnt er al ruzie geweest te zijn op de livestream tussen nercan en kitty.
Zelf niet gezien, heb ik gelezen op FB.


Heb het ook gehoord, ben benieuwd voor de aflevering vanavond :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 18:25 



 
Profiel   

iirrssjjee schreef
_sharona_ schreef
Ik kijk geen livestream maar wel de afleveringen. Of tenminste heb er nu pas 1 gezien. Ik zag wel ergens voorbij komen dat het mensen zijn die al wel eens eerder aan dingen hebben meegedaan... klopt dat? Zou ik wel jammer vinden want dan lijkt het wel meer om de aandacht te gaan.


Dat is het toch eigenlijk altijd met dit soort mensen? Ik bedoel, kan me niet voorstellen dat je dit echt doet voor de algehele ervaring :')


Haha ja dat is zeker waar.. maar toch voor het idee vind ik het toch leuker als het geen mensen zijn die elk programma aflopen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:13 



 
Profiel   

Aha vandaar dus de clown :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 23 [ 555 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen