Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 30 [ 744 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Over mijn lijk

 
Profiel   

Zijn er weer mensen die het kijken? Ik ben nu de eerste aflevering aan het terugkijken. Sommige van andere seizoenen kan ik me nog zo goed herinneren
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:04 



 
Profiel   

Ik heb gisteren gekeken, ben hoogzwanger dus heb bijna de hele aflevering gehuild :') Foei wat kwam het weer binnen. Vorige seizoenen heb ik niet echt gevolgd, ben ik nu wel van plan.
Ik zei nog tegen m'n vriend, zo ontzettend knap hoe Tim dit presenteert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:08 



 
Profiel   

Tranen horen bij verdriet en geluk,ze mogen er zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:12 



 
Profiel   

Ook ik volg dit jaar weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:12 



 
Profiel   

Ik heb het afgelopen nacht met collega’s gekeken.
Stemming was erna wel even bedrukt.
Ik blijf het echt een tranentrekker vinden, elk seizoen kijk ik weer vol verbazing hoe de deelnemers ermee om gaan. Zet je altijd weer even met beide benen op de grond..

En ik heb ook nog veel deelnemers van vorige seizoenen die ik me nog zo goed kan herinneren, echt indruk op me gemaakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:15 



 
Profiel   

Voor wie eerdere seizoenen hebben gezien wie zijn jullie het meest bijgebleven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:17 



 
Profiel   

Ik vond het begin gelijk pittig, maar wederom zo mooi!
Het seizoen van vorig jaar was echt heftig, met Lotte en haar kindjes. Fabienne die door bleef vechten om het tegendeel te bewijzen en Jeroen die nog alles uit het leven wilde halen.
Tim presenteert dit heel mooi, zo respectvol en met gevoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:22 



 
Profiel   

Mij is Jip erg bijgebleven, zijn persoonlijkheid en als ik het goed heb onthouden werd er welkom in de feesttent gedraaid bij de uitvaart.

-wat mij het meest heeft geholpen, zegt Jip, is een open mens zijn. Open voor het leven, voor de toekomst, voor andere mensen. Want wanneer jij openstaat voor de wereld, zul je merken dat de wereld ook open staat voor jou

En Amber die nog zo jong was, je kon haar denk ontzettend sterk noemen of misschien een beetje eigenwijs maar ze liet wel een indruk bij me achter

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:29 



 
Profiel   

Ik heb gekeken inderdaad. Schijnt dat het meisje van 16 inmiddels is overleden, hoorde ik ergens

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:36 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Mij is Jip erg bijgebleven, zijn persoonlijkheid en als ik het goed heb onthouden werd er welkom in de feesttent gedraaid bij de uitvaart.

En Amber die nog zo jong was, je kon haar denk ontzettend sterk noemen of misschien een beetje eigenwijs maar ze liet wel een indruk bij me achter



Amber!

Dank je, kon gister niet op haar naam komen.

Jip, Amber, Lotte, Mirjam, Sylvia.

Van de laatste serie leeft Alex nog steeds. Mehtap en Chelsea leven ook nog.


Ik heb niet zoveel met Tim.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:39 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Ik heb gekeken inderdaad. Schijnt dat het meisje van 16 inmiddels is overleden, hoorde ik ergens

Zullen we dit soort dingen (nog) niet delen? :o
Misschien naïef maar ik kijk het altijd en hoop elke keer dat ze het allemaal overleven dus vind het jammer dat dat dan al verpest is :Y)

Ik heb hem ook weer gekeken, heb ook wat tranen gelaten bij het maken van de kist van Patrick.. zo mooi, leuk en gezellig maar kan mij het gevoel zo goed voorstellen op het moment dat die kist de garage ingereden werd... Eerstvolgende keer dat ie eruit komt maakt Patrick waarschijnlijk niet meer mee..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:39 



 
Profiel   

ElSea schreef
Cinnepin schreef
Ik heb gekeken inderdaad. Schijnt dat het meisje van 16 inmiddels is overleden, hoorde ik ergens

Zullen we dit soort dingen (nog) niet delen? :o
Misschien naïef maar ik kijk het altijd en hoop elke keer dat ze het allemaal overleven dus vind het jammer dat dat dan al verpest is :Y)

Ik heb hem ook weer gekeken, heb ook wat tranen gelaten bij het maken van de kist van Patrick.. zo mooi, leuk en gezellig maar kan mij het gevoel zo goed voorstellen op het moment dat die kist de garage ingereden werd... Eerstvolgende keer dat ie eruit komt maakt Patrick waarschijnlijk niet meer mee..



Was gewoon op tv hoor, volgens mij RTL boulevard, maar dat weet ik niet meer zeker

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:42 



 
Profiel   

Ik ga ook weer volgen. Gisteren veel gehuild bij de aflevering. Ik heb net zelf chemotherapie afgerond en echt wel de momenten van onzekerheid gehad tijdens de diagnose fase als je nog niet weet of je uitzaaiingen heb of niet waarom je denkt dat je leven eindig is. Gelukkig heb ik nog een kans gekregen maar het grijpt me toch aan om te zien hoe sterk mensen kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:44 



 
Profiel   

ElSea schreef
Cinnepin schreef
Ik heb gekeken inderdaad. Schijnt dat het meisje van 16 inmiddels is overleden, hoorde ik ergens

Zullen we dit soort dingen (nog) niet delen? :o
Misschien naïef maar ik kijk het altijd en hoop elke keer dat ze het allemaal overleven dus vind het jammer dat dat dan al verpest is :Y)

Ik heb hem ook weer gekeken, heb ook wat tranen gelaten bij het maken van de kist van Patrick.. zo mooi, leuk en gezellig maar kan mij het gevoel zo goed voorstellen op het moment dat die kist de garage ingereden werd... Eerstvolgende keer dat ie eruit komt maakt Patrick waarschijnlijk niet meer mee..



Is uitgebreid in het nieuws geweest waarom dit seizoen zolang op zich liet wachten.
Totdat de meeste, zo niet alle, deelnemers zijn overleden zodat de programmamakers nog een reünie kunnen filmen voor de uitzendingen op tv komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:56 



 
Profiel   

Gisteren ook weer gekeken en de nodige tranen gelaten. Het blijft een heel bijzonder programma.. en het zet mij in ieder geval weer met beide benen op de grond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:19 



 
Profiel   

Ik kijk ook weer. Prachtig programma. Erg heftig, maar hoe die mensen met hun ziekte omgaan wordt zó mooi in beeld gebracht! Niks sensatie, alleen maar respect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:23 



 
Profiel   

Ik heb vanochtend terug gekeken, en ook zeker weer tranen gelaten. Prachtig programma, wel bizar dat je naar mensen kijkt waarvan sommige niet meer leven..

Mijn zijn ook meerdere deelnemers bijgebleven, vind het een prachtig en heftig programma. Ik ben wel te spreken over Tim

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:32 



 
Profiel   

Ik kijk ook elk jaar, alle jaren gekeken, zo bijzonder en ja ik herinner zeker deelnemers, Emmy, Jip, Karin uit seizoen 1, zo bizar hoe snel dat toen ging, Karina, Maartje, Mark, Patrick, Sylvia, en Sandra.. Ik denk nog best wel eens aan ze, deze zijn wel het meest blijven hangen...

Echt zo'n mooi programma, maar ik heb niet heel veel met Tim, maar ja, we doen het er maar mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:41 



 
Profiel   

Waar kan je andere seizoenen terug kijken? De vorige heb ik gezien..maar kan je ook andere terug zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:41 



 
Profiel   

YouTube en de eigen website.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:42 



 
Profiel   

Onali schreef
ElSea schreef
Zullen we dit soort dingen (nog) niet delen? :o
Misschien naïef maar ik kijk het altijd en hoop elke keer dat ze het allemaal overleven dus vind het jammer dat dat dan al verpest is :Y)

Ik heb hem ook weer gekeken, heb ook wat tranen gelaten bij het maken van de kist van Patrick.. zo mooi, leuk en gezellig maar kan mij het gevoel zo goed voorstellen op het moment dat die kist de garage ingereden werd... Eerstvolgende keer dat ie eruit komt maakt Patrick waarschijnlijk niet meer mee..



Is uitgebreid in het nieuws geweest waarom dit seizoen zolang op zich liet wachten.
Totdat de meeste, zo niet alle, deelnemers zijn overleden zodat de programmamakers nog een reünie kunnen filmen voor de uitzendingen op tv komen.

Eerlijk gezegd volg ik het nieuws zelf zelden, maar dan zal ik me terugtrekken uit het topic als ik er de enige in ben. Geen probleem! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:43 



 
Profiel   

eigen website niet meer toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:43 



 
Profiel   

youtube heb je volgens mij geen complete seizoenen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:44 



 
Profiel   

ElSea schreef
Eerlijk gezegd volg ik het nieuws zelf zelden, maar dan zal ik me terugtrekken uit het topic als ik er de enige in ben. Geen probleem! :)



Niet zozeer het nieuws maar hun eigen social mediakanalen.

En ik vind je een tikkie naïef als je denkt dat ze allemaal nog in leven zijn.
Dat is de opzet van het programma.


Oh niet meer via de eigen website, zou kunnen. Heb dat al een tijd niet meer bezocht.
Voorheen kon dat wel namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:46 



 
Profiel   

Je kan seizoenen terug kijken op www.npostart.nl
Daar heb ik zojuist de eerste aflevering gekeken vanuit NZ.

Zo’n triest, maar mooi programma.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 30 [ 744 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen