Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 30 [ 744 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Over mijn lijk

 
Profiel   

Fabienne uit de eerder aflevering is bij altijd bijgebleven, zo positief.
in 2019 kreeg ik zelf de diagnose K* en, had ik ontzettend veel aan sommige sterke gedachten die hun hadden. Ik heb toen in 2020 niet alles gekeken, er zat toen iemand in met dezelfde diagnose waarbij het anders afliep, ik kon het toen niet.

Toch kijk ik dit jaar wel weer, het hoort bij het leven en ik vind het prachtige verhalen van sterke mensen en Tim die het heel respectvol brengt met een tikkeltje humor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 11:09 



 
Profiel   

In aflevering 1 hadden ze het erover dat Patrick leed aan ERFELIJKE darmkanker. Zijn moeder is ook overleden hieraan. Dat wist hij niet, maar na zijn eigen diagnose bleek dat zo. Ik heb dan eigenlijk allemaal vragen over hoe dat dan gaat met zijn zoontje in hoeverre die nu belast is met deze genen. Lijkt mij heel heftig. Lees ook dat hij al overleden is. Zo bizar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 14:29 



 
Profiel   

Indrukwekkende aflevering weer.
En hoe ontzettend k.. is Covid ook voor hen, door alle maatregelen. Hoe vaak heb ik de afgelopen tijd gedacht, het komt wel weer of volgend jaar beter. Maar wat als je misschien geen volgend jaar meer hebt. Maakt het wel extra zwaar nog. En toch zo mooi om te zien hoe ze ook daar weer mee om weten te gaan en het kleine, wat het dichts bij je staat het meest waarderen en belangrijk vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 17:19 



 
Profiel   

Ik volg dit seizoen ook weer. Heftige verhalen allemaal weer, maar ik heb vooral erg te doen met Kiki. Ze komt echt op mij over als een heel jong meisje (wat ze ook is natuurlijk), die er zoveel moeite mee heeft. Alsof ze ook echt zoooo bang is voor wat gaat komen. Zou haar het liefst een knuffel geven...
Jip lijkt me een heel mooi mens, zoals ze in het leven staat. Dat hele gezinnetje komt zo liefdevol over. Echt een 'once in a lifetime' man die ze destijds gevonden heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 17:30 



 
Profiel   

Annemiek uit seizoen vijf is mij het meest bijgebleven. Ook omdat ze in onze buurt woonde (voor mijn verhuizing) en ik haar man en zoontje regelmatig tegen kwam. En de danseres (Sandra uit seizoen 3 denk ik) ook. De danseres waar Patrick Lodiers ook mee samen gewerkt had en waar hij het zo ontzettend moeilijk mee had. Dat kwam extra binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 18:13 



 
Profiel   

oooh ik weet niet of ik durf te volgen...
het seizoen met Fabienne toen gevolgd omdat dat voelde als een laatste eerbetoon aan haar.
zelf kanker gehad en nauw contact gehad met Fabienne tijdens mijn eigen chemo's en in die periode overleed zij.
God wat mis ik haar en haar positiviteit in het leven.
huil altijd veel te veel tijdens dit programma dus nog maar even twijfelen of ik het aandurf

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 18:23 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Waar kan je andere seizoenen terug kijken? De vorige heb ik gezien..maar kan je ook andere terug zien?

NPO

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 19:18 



 
Profiel   

Oef ja, dat lijkt me super heftig daiswees.. Ik vind het wel een erg mooi seizoen tot dusver. Ze benadrukken voor mijn gevoel wel heel erg de zin van hun leven. Ik vind dat prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 19:19 



 
Profiel   

Ik vind het wel jammer dat er gedeeld wordt wie al zijn overleden :o

Ik heb net weer teruggekeken. Ik heb inderdaad ook het gevoel dat het voor Kiki ook erg moeilijk is omdat zij zich schuldig voelt tegenover anderen omdat ze verdriet hebben om haar, maar ook de eerste aflevering waar ze het had over dat ze volgens mij bang was om alleen te zijn in de dood.

Ik vind het idee van Francis wel mooi, zo'n video om terug te kijken.

Ik vind het ook mooi hoe sommige zeggen ik ben eigenlijk ook gelukkiger dan voorheen omdat je anders gaat leven

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 19:44 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
In aflevering 1 hadden ze het erover dat Patrick leed aan ERFELIJKE darmkanker. Zijn moeder is ook overleden hieraan. Dat wist hij niet, maar na zijn eigen diagnose bleek dat zo. Ik heb dan eigenlijk allemaal vragen over hoe dat dan gaat met zijn zoontje in hoeverre die nu belast is met deze genen. Lijkt mij heel heftig. Lees ook dat hij al overleden is. Zo bizar.


Exact deze vragen heb ik dus ook. Heeft zijn broer bijvoorbeeld ook een verhoogde kans om dat soort kanker te krijgen. Idd, wist hij dat het erfelijk is voordat hij vader was en wat zijn de verwachtingen voor zijn zoontje qua erfelijkheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 19:59 



 
Profiel   

Onali schreef
Is uitgebreid in het nieuws geweest waarom dit seizoen zolang op zich liet wachten.
Totdat de meeste, zo niet alle, deelnemers zijn overleden zodat de programmamakers nog een reünie kunnen filmen voor de uitzendingen op tv komen.


Heb je voor mij een linkje? Ik heb dat gemist.

Ik heb het even opgezocht, maar er zijn nog 'maar' 2 deelnemers overleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:25 



 
Profiel   

Bij mij is Fabienne ook het meeste bijgebleven, uit een eerder seizoen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:37 



 
Profiel   

Bij mij Jip, ik vind de nieuwe Jip ook zoveel van hem weghebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:46 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Onali schreef
Is uitgebreid in het nieuws geweest waarom dit seizoen zolang op zich liet wachten.
Totdat de meeste, zo niet alle, deelnemers zijn overleden zodat de programmamakers nog een reünie kunnen filmen voor de uitzendingen op tv komen.


Heb je voor mij een linkje? Ik heb dat gemist.

Ik heb het even opgezocht, maar er zijn nog 'maar' 2 deelnemers overleden.



Stond in de krant.

Deze deelnemers houden het goed vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:51 



 
Profiel   

Leeft Methap van seizoen 4 nog? Die leefde nog wel erg lang

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:03 



 
Profiel   

Ik dacht dat zij ook was overleden, of ik heb het mis?
Edit: Gelukkig heb ik het mis! Wat goed dat ze rechten studeert! _/-\o_


Laatst bijgewerkt door Cayenne op 14-01-22 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:05 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Leeft Methap van seizoen 4 nog? Die leefde nog wel erg lang


Ja, haar kanker was ook niet actief, volgens mij. Ze studeert nu rechten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:05 



 
Profiel   

^ Gelukkig had ik het verkeerd! Wat fijn om te horen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:07 



 
Profiel   

Ik kijk nu seizoen 4 terug, dus vandaar mijn vraag, maar wat goed!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:08 



 
Profiel   

Wiebe uit het eerste seizoen heeft ook nog 'heel lang' geleefd. Die is in 2017 overleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:09 



 
Profiel   

Ik volg dit seizoen ook. Andere seizoenen stukjes van gezien...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:11 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Wiebe uit het eerste seizoen heeft ook nog 'heel lang' geleefd. Die is in 2017 overleden.

Dat klopt, dat wist ik! Best wonderbaarlijk, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:13 



 
Profiel   

Jeetje, ik keek even op de OML pagina van BNN en als je dan ziet hoeveel mensen hebben mee gedaan aan dit programma en je realiseert dat de meesten inmiddels niet meer in leven zijn ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:14 



 
Profiel   

Ik heb alleen het vorige seizoen gezien.
En nu volg ik het ook.

Heel heftig allemaal.

Het idee van Francis vind ik top.

Mijn zusje is 2 haar terug overleden en ik had haar stem toch nog graag willen horen
Wij hebben een hoop foto's maar dus geen filmpjes.
Heel stom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:16 



 
Profiel   

Wat heftig Linnie..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 30 [ 744 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen