Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Harry styles Love on Tour Amsterdam en Antwerpen

 
Profiel   

Hoi!

Ik zou graag naar harry styles willen, liefst in amsterdam. Echter zijn die tickets al eerder op de verkoop gekomen dan was aangegeven en zijn ze dus bijna helemaal uit verkocht. Weten jullie of er nog bij komen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 13:27 



 
Profiel   

Omdat dit over een concert gaat en niet over gezellig kletsen verplaats ik dit topic van de HK naar [ENT]Entertainment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 13:39 



 
Profiel   

De kaartjes zijn niet eerder in de verkoop gekomen dan aangegeven.
Dit concert is 2 keer verzet. Ik heb geloof ik in 2019 kaartjes gekocht voor beide concerten. En door corona hebben ze nog niet plaats gevonden. Als je twitter of facebook heb zou ik ticketmaster even vragen of het concert in amsterdam echt uitverkocht is. Als het antwoord ja is dan heb je pech. Er komen geen nieuwe kaartjes bij. En ik geloof dat de kaartjes op naam moeten staan om doorverkopen tegen te gaan. Je wilt niet ergens anders dan bij ticketmaster je kaartje kopen en dan bij de deur erachter komen dat je niet binnen mag.

*edit*
Ik dacht open even mijn twitter voor je en inderdaad het concert in amsterdam is uit verkocht.
De datum waarop staat dat ze in de verkoop gaan is de datum waarop de nieuwe datums in het VK in de verkoop gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 14:16 



 
Profiel   

Er kunnen misschien nog wat terug komen, want ik geloof dat mensen wel hun geld terug kunnen vragen. Althans dat stond in de mail die ik van ticketmaster heb ontvangen. Ik gok dat je niet meer kunt doen dan ticketmaster en teleticketservice in de gaten houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 14:34 



 
Profiel   

https://nl.livenation.be/show/1291612/h ... 2-07-07/nl
Als ik kijk bij livenation België staat er dat die morgen in verkoop gaan.
Maar ik denk zo maar dat die ook zo goed als uitverkocht is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 14:39 



 
Profiel   

Ja er werd gezegd dat ze orgineel de 28ste de verkoop in zouden gaan, dat bleek voor de uk te zijn. Nu zou dat dan de 21se worden, maar mensen hebben dus al voor amsterdam gekocht en dus is het al uitverkocht. Het klopt ook dat het concert al 2x is verplaatst.
Live nation heeft die van amsterdam er ook al opstaan, die van antwerpen komen morgen ochtend erop.

Dus dat word denk ik klikken voor antwerpen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:43 



 
Profiel   

Mag ik dit topic even her-openen?

Ik heb dit weekend kaartjes gekocht voor 4 juni volgend jaar in Amsterdam.
Ik kom vanuit België, maar ons concert in België was snel uitverkocht.. dus hop naar Nederland :D

Nog bokkers die hier naartoe gaan (vanuit België)?

We gaan daar een nachtje blijven slapen. Ben nog nooit in Amsterdam geweest, dus geen idee hoe het OV daar werkt enzo.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 14:17 



 
Profiel   

Ik ga 5 juni in amsterdam! probeer nog kaarten voor 6 en heel misschien 4 juni te halen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 15:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen