Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 86 van de 86 [ 2139 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86
Plaats een nieuw onderwerp

[CENTRAAL] Het-'hoe heet die film ook alweer'- topic

 
Profiel   

https://www.imdb.com/title/tt0411011/

Was het deze medical investigation?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 06:34 



 
Profiel   

karuna schreef
https://www.imdb.com/title/tt0411011/

Was het deze medical investigation?



Jaaaa!!! Thnx karuna!! *\o/* *\o/*

Zo snel ook! <3
Super bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 07:17 



 
Profiel   

Ik had de serie ook gezien. Vond de hoofdrolspeler een griezel :P en had hem verbazend snel gevonden. Ingetikt serie en disease :') en herkende de hoofdrolspeler toen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 07:34 



 
Profiel   

karuna schreef
Ik had de serie ook gezien. Vond de hoofdrolspeler een griezel :P en had hem verbazend snel gevonden. Ingetikt serie en disease :') en herkende de hoofdrolspeler toen. :D

Hij is ook best een griezel daarom stond hij me nog zo bij :+ ik heb wel gezocht maar meer richting CrimeCrime. Je kent het vast wel, weten dat je niet de juiste zoektermen gebruikt en toch boos worden dat Google niet vind wat je bedoeld :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 07:41 



 
Profiel   

:+ herkenbaar. Voor mezelf kan ik het nooit vinden. Voor een ander wel 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 07:55 



 
Profiel   

Ik heb ooit als kind eens per ongeluk een scene gezien van een enge film of serie en zoek nog altijd de naam.

Kinderen hadden tralies/kooi om hun gezicht heen, volgens mij zaten ze in een vochtige grot maar dat weet ik niet zeker.

Zal voor 2002 geweest zijn, denk nog wel eerder.

Wie heeft een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 07:10 



 
Profiel   

Balou_k schreef
Waarschijnlijk is dit een naald in een hooiberg verhaal, maar 1 keer prikken en het is toch gevonden hè.. :+

Mijn opa is in 1963/1964 naar de bioscoop geweest waarbij hij een film heeft gezien die destijds 'de laatste Amerikaan' heette. Althans dat is wat hij zich herinnert.
In ieder geval heeft de film genoeg indruk op hem gemaakt en zou hij deze film graag nog eens zien. Het probleem is helaas dat de film niet te vinden is onder deze naam.

Wat hij zich herinnert is dat de film gaat over 13 mannen op een onderzeeboot, de onderzeeboot brengt hen naar de Duitse kust waarna zij allen bepaalde opdrachten moeten uitvoeren. (Bijv. trein laten onstsporen, bruggen laten ontploffen).
Op een bepaald tijdstip moeten zij terug op de kade zijn en met een roeiboot terug naar de onderzeeboot. Als zij niet op tijd zijn hebben zij grof gezegd pech.

Onder de 13 mannen zit een erg lange man die erg geplaagd/gepest wordt. Deze man wordt 'beschermd' door een kleinere man.

De lange en de kleinere man komen aan op de kade, maar de roeiboot is weg. Ze besluiten te gaan zwemmen en na een tijd wordt de kleinere man moe en kan niet meer. De lange man zwemt door en neemt de kleinere man mee, uiteindelijk wordt ook de langere man moe en geeft het op.
Op dit moment komt de onderzeeboot naar boven en liggen zij als het ware boven op de onderzeeboot.

De tafel is gedekt in de onderzeeboot voor 13 man, zij zijn echter de enige die het terug gered hebben..

Ik hoop dat iemand (of iemand via de tante van de neef van de opa van de buurman) een idee heeft hoe deze film heet. Het zou mijn opa erg gelukkig maken. :o


Misschien staat hij in deze lijst?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Submarine_films

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 07:39 



 
Profiel   

Hoe heet die film/docu ook alweer over ik dacht vier mannen die te paard dwars door Amerika trekken (van Zuid naar Noord of andersom, weet ik niet meer)
Volgens mij was die op Netflix maar ik kan hem niet meer vinden. Of was het op Videoland?

Sorry weet het alweer, "Unbranded"

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:57 



 
Profiel   

Ik zoek een film die gaat over een meiden groepje (jeugd film) die een dans competitie aangaat op het liedje: dont be shy take controle of me. Dua lipa

Kan me herinneren dat ze vooral met hun benen alle kanten opgingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 19:17 



 
Profiel   

silvericathy schreef
Ik zoek een film die gaat over een meiden groepje (jeugd film) die een dans competitie aangaat op het liedje: dont be shy take controle of me. Dua lipa

Kan me herinneren dat ze vooral met hun benen alle kanten opgingen.


Work It?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 22:15 



 
Profiel   

Shiloh schreef
silvericathy schreef
Ik zoek een film die gaat over een meiden groepje (jeugd film) die een dans competitie aangaat op het liedje: dont be shy take controle of me. Dua lipa

Kan me herinneren dat ze vooral met hun benen alle kanten opgingen.


Work It?


Nee, die is het niet... Waren echt jonge meiden, denk jaar of 10-12. Die in deze film speelde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 00:49 



 
Profiel   

Even een schopje voor dit topic.

Ik zoek al een hele tijd naar een film en kan hem gewoon niet vinden, althans, de titel.

Het gaat over een blonde vrouw die een vakantie liefde. Zij gaat terug naar school/thuisland en zo verbreken ze hun contact. Haar zus, met donker haar wil de drukte ontvluchten en gaat naar dat zelfde land als de blond zus en treft daar die zelfde man aan. Ze worden verliefd en gaan trouwen.
Donkere (dan bedoel ik de haren) nodigt blonde zus uit en tot haar verbazing is dat dus haar vakantie liefde. Uit eindelijk krijgt donkere zus dat door en trouwen blonde zus en hij.

In de film wordt ook veel gedanst en gezongen.

Wie helpt mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 00:42 



 
Profiel   

Walking on sunshine?
https://www.imdb.com/title/tt2107861/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 02:51 



 
Profiel   

daffene schreef


Jaaaaa! :D Thanks!!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 86 van de 86 [ 2139 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen